Viimase postituse videot vaadates tuleb pisike kadeduseuss hinge. Nii kõrget veeru minul siin Rapla lähedal ei ole. Tuleb nii umbes vähemalt kaks korda madalamaga hakkama saada. Mida teengi ühe viskeplaaneriga mitte küll väga tihti. Aga mõtlema hakates meil on selliseid potentsiaalseid platse küll, ``kui seda metsa ees ei oleks``! Tihtipeale ei ole veerud mugavad kohad lendamiseks - metsatukk, elektriliin karjääri serval, hoone. Õige lähenemine on ka videos ju tegelikult suht väikese tiivaulatusega lennuk - väiksemad pöörderaadiused jne kitsal alal. Tore!
Kui võib küsida, mis kaameraga on lugu üles võetud? Ise algaja kaameramehena tunneks lihtsalt huvi.
Dream-Flight Alula Trek
Lähiümbruse mäeveeru kohtade otsimine jätkub:
https://www.youtube.com/watch?v=qegnOJMTBDc
Video alguses näidatud päeva pikim termikalend ja lõpus mõned kõvemad maandumised, midagi puru ei läinud. Ilmajaama andmetel oli tuul seekord 6 (puhanguti 10) m/s, aga tõenäoliselt termika tõttu suht ebaühtlane.
https://www.youtube.com/watch?v=qegnOJMTBDc
Video alguses näidatud päeva pikim termikalend ja lõpus mõned kõvemad maandumised, midagi puru ei läinud. Ilmajaama andmetel oli tuul seekord 6 (puhanguti 10) m/s, aga tõenäoliselt termika tõttu suht ebaühtlane.
Paar termika jahtimise lendu tasasel maapinnal, seekord pole ühtegi nõlva abiks. Suht haruldane minu jaoks, aga seda suurem on väljakutse.
https://www.youtube.com/watch?v=i9VrGyUqqfo
https://www.youtube.com/watch?v=i9VrGyUqqfo
Kuna ma võtan mudeli lahti peaaegu iga lennutamise sessiooni lõpus, kulusid plastikust keermed lõpuks ära. Tiiva ühenduse detailil on samas all kuusnurksed avad, kuhu sobib M2 mutter täpselt sisse. Seega puurisin esmalt 2 mm puuriga altpoolt tiiva läbi, suurendasin ülemist ava kruvipea jaoks ja mudel lendab jälle. Ütleks et väga hästi läbi mõeldud disain.