Müüa tavaline elektri Kyosho Piper.
Esiosa on sellele isendil kannatada saanud,kannatab lennata vast ka hetkeolukorras, kuid uued nina-plastik ja propelleri ülekanne tulevad kaasa.
Teine 8,4 v akupakk kah kaasas, natuke suurema mahuga kui originaal(täpsustan).
Müügi põhjus- ma pole sellega lendama läinudgi kuigi üle aasta juba seismas, nüüd sai rc elektri auto asemel nitro auto ostetud ja natuke raha vaja ümber tõsta oma rc hobides.
Asukoht Tallinn, Kristiine.
Alghind 1100kr.
MÜÜDUD: Kyosho Piper
MÜÜDUD: Kyosho Piper
Last edited by zapi on Tue Oct 02, 2007 19:35, edited 1 time in total.
Müüja pole kirjelduses maininud, et prop vaja vahetada oleks. Plastikust esiosa on ilmselt see joogitopsi moodi mootorikate. Ülekanne on siis lihtsalt kauba peale nagu ma aru saan.
Nende vahetamine käib suts ja valmis.
Propi otsast kummist spinner ära, mutrike maha. (3mm mutter oli vist, hangi pisike odav (tellitav) mutrivõti, näpitsatega saab ka aga võtmega on parem). Seib on ka mutri ja propi vahel.
Mootorikate kinnitub seest poolt kahepoolse kleeplindiga ja väljast paari tavalise kleeplindi tükiga.
Kahepoolse kleepeka tõttu tuleb mootorikate õrnalt maha meelitada. Mina seda kahepoolset ei kasuta. Piisab välimisest paarist ribast.
Mootor koos ülekandega on kinni 4 kruviga. Lühemad all, pikemad üleval. Ristpead. Otsi ise sobiv kruvar.
Mootor on ülekande küljes 2 kruviga.
Piperi jaoks vajalikud tööriistad on: kaks rispea kruvikat (tiivatoed on pisemate kruvidega), mutrikeeramisvahend, kleeplint, 19.90 maksev kummikarp Novaluxist. Noad käärid jne on juba vabatahtlikuse alusel. Magnet on hea vidin, selle küljes püsivad kruvid.
Propi ja ülekande vahetamise pead anyway ära õppima, kui algaja oled
daapn
Nende vahetamine käib suts ja valmis.
Propi otsast kummist spinner ära, mutrike maha. (3mm mutter oli vist, hangi pisike odav (tellitav) mutrivõti, näpitsatega saab ka aga võtmega on parem). Seib on ka mutri ja propi vahel.
Mootorikate kinnitub seest poolt kahepoolse kleeplindiga ja väljast paari tavalise kleeplindi tükiga.
Kahepoolse kleepeka tõttu tuleb mootorikate õrnalt maha meelitada. Mina seda kahepoolset ei kasuta. Piisab välimisest paarist ribast.
Mootor koos ülekandega on kinni 4 kruviga. Lühemad all, pikemad üleval. Ristpead. Otsi ise sobiv kruvar.
Mootor on ülekande küljes 2 kruviga.
Piperi jaoks vajalikud tööriistad on: kaks rispea kruvikat (tiivatoed on pisemate kruvidega), mutrikeeramisvahend, kleeplint, 19.90 maksev kummikarp Novaluxist. Noad käärid jne on juba vabatahtlikuse alusel. Magnet on hea vidin, selle küljes püsivad kruvid.
Propi ja ülekande vahetamise pead anyway ära õppima, kui algaja oled
daapn