Ostsin siis eile uue harjadeta mootori oma Tamiyale Orinon Method v2 millel on 17x2 keeret aga kui külge ühendasin siis hakkas mootori seest sädet tulema kui ma gaasi panin.Kas sealt peabki tulema sädet või on mootoril midagi viga või olen mootori valesti ühendanud.
Ups parandasin siis pealkirja ära.
Harjadega mootor
Harjadega mootor
Last edited by mushu 123 on Sat Aug 25, 2007 14:41, edited 2 times in total.
Kui see mootor ei ole juba tehases sisse töötatud, siis peaks ta sisse töötama ("break in"). Manuaalis võiks sellest juttu olla.
Sissetöötamiseks tavaliselt lastakse mootorit u tund aega kusagil 3 voldise pingega vabajooksuga töötada. Sellega kuluvad harjad sisse ja sädelemine väheneb.
http://www.ezonemag.com/pages/faq/ - küsimused A401, A402 jne.
Kui manuaalis on ette nähtud kondekad, siis tuleb need ka külge joota, kondekad ka vähendavad sädelust. Osadel mootoritel on juba kondekad sisse joodetud.
Sissetöötamiseks tavaliselt lastakse mootorit u tund aega kusagil 3 voldise pingega vabajooksuga töötada. Sellega kuluvad harjad sisse ja sädelemine väheneb.
http://www.ezonemag.com/pages/faq/ - küsimused A401, A402 jne.
Kui manuaalis on ette nähtud kondekad, siis tuleb need ka külge joota, kondekad ka vähendavad sädelust. Osadel mootoritel on juba kondekad sisse joodetud.
Mul on 2 sellist mootorit.
Kui enne olid standardmootorid, siis tuleb teha 2 asja.
1. Teha ülekanne aeglasemaks - sellised mootorid on arvestatud väga kõrgetele pööretele, 30 000 ja rohkem. Selle arvelt lisavõim saadaksegi.
2. Asendada regulaator 2x suuremale voolule arvestatuga(või panna võimsamad lõputransistorid - kõvasti odavam). Nimelt on mähiste induktiivtakistus stock-mootoritega vörreldes väike ja hetkevoolud lähevad transistoritele liiga suureks.
Kui enne olid standardmootorid, siis tuleb teha 2 asja.
1. Teha ülekanne aeglasemaks - sellised mootorid on arvestatud väga kõrgetele pööretele, 30 000 ja rohkem. Selle arvelt lisavõim saadaksegi.
2. Asendada regulaator 2x suuremale voolule arvestatuga(või panna võimsamad lõputransistorid - kõvasti odavam). Nimelt on mähiste induktiivtakistus stock-mootoritega vörreldes väike ja hetkevoolud lähevad transistoritele liiga suureks.
Transistoreid saab Tevalost ja muudest elektroonikapoodidest, aga see pole esmane.
Kõigepealt tuleks reduktori ülekandearvu suurendada, nii kolmandiku jagu(suurendamine tehnikameeste järgi tähendab, et välja tuleb vähem pöördeid). Et kui enne oli 17T pinion, siis nüüd oleks 12T. Umbes nii.
Mina kasutan neid mootoreid lennukitel, autovärki eriti ei tunne. Tean, et Eestis on inimesi, kes ainult mudelautodest elatuvad, HPI foorumist võiks mõne leida.
Kui elektroonikaga kursis pole, siis on 5? väljatransistori vahetamine liiga riskantne. Lennukitele on hiina regulaatorid praegu võileivahinnaga, oletan, et autodele on sama seis.
Kõigepealt tuleks reduktori ülekandearvu suurendada, nii kolmandiku jagu(suurendamine tehnikameeste järgi tähendab, et välja tuleb vähem pöördeid). Et kui enne oli 17T pinion, siis nüüd oleks 12T. Umbes nii.
Mina kasutan neid mootoreid lennukitel, autovärki eriti ei tunne. Tean, et Eestis on inimesi, kes ainult mudelautodest elatuvad, HPI foorumist võiks mõne leida.
Kui elektroonikaga kursis pole, siis on 5? väljatransistori vahetamine liiga riskantne. Lennukitele on hiina regulaatorid praegu võileivahinnaga, oletan, et autodele on sama seis.