GWS EDF-55

Saatjad, vastuvõtjad, servod, elektroonika jms
Post Reply
Even
Posts: 66
Joined: Tue Apr 17, 2007 18:22
Location: Tallinn

GWS EDF-55

Post by Even »

On küsimus kas nendel on originaalis küljes harjadetta või harjadega mootor. Mootori mudel on EM300H

http://www.gwsus.com/english/product/po ... /edf55.htm
Fly
Posts: 12
Joined: Sun Sep 24, 2006 12:16
Location: Tallinn

Post by Fly »

Harjadega
User avatar
tarmotaja
Posts: 119
Joined: Wed Jul 05, 2006 13:43
Location: Märjamaa

Post by tarmotaja »

Tõepoolest on tal harjadega mootor. Praktika näitab, et õiget veojõudu see impeller ei arenda. Originaal setupis saab sellest staatilist tõukejõudu 50...80 g. Feigao brushless 12 mm inrunner võlub aga välja kuni 150g ( 120g on garanteeritud 3s LiPo akuga ). Minul on üks 400g depronlennuk kahe sellise impelleriga ( brushless mootorid ja 3s LiPo ) - lendab kuid tõmmet on ikka vähe.

Tarmo
User avatar
tarmotaja
Posts: 119
Joined: Wed Jul 05, 2006 13:43
Location: Märjamaa

Post by tarmotaja »

Kurjam küll, minu lennukil on ikka EDF50'd peal. Pruugin suud vales kohas, kuid arvamust nendest impelleritest siiski ei muuda. Seega need tõukejõu numbrid võib natukene suuremaks kirjutada. Aga tabelis kirjutatud numbritest on need igal juhul väiksemad. Mõistliku tõukejõu saab ikka ainult brushlessiga... ning seda tõukejõudu jääb alati väheseks. Kuid on üks kavalus. Panna Impelleri ette "Intake Ring" - tuleb õhuvõtuava voolujooneliseks kujundada. Tehakse see kas balsapuust või depronist rõnga abil. Ja kasutegur tõuseb nii mõnegi protsendi võrra.

Vabandan, et teemast kõrvale kaldusin, aga see info on ehk abiks.

Tarmo
Post Reply