9.11 lendama...

Teavita toimuvatest võistlustest ja kokkusaamistest ning treeningutest.

Moderators: Marek, mart63

Post Reply
User avatar
Trixt
Posts: 142
Joined: Mon Jun 11, 2007 0:07
Location: Tallinn

9.11 lendama...

Post by Trixt »

On kaasamõtlejaid...stardipaigaks kas siis Piibe või ka Kollase... :shock:
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

See sihuke halb kuupäev lendamisesks aga kui lennutamine pühendada 1109 pilootidele siis on ju asja eest. Ilm on ka vist kuni päeva lõpuni mõnus. Ise küll õhku ei tõuse aga enne trenni tulen Hüürust kindlasti läbi.
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

Jälle hüüru :D ma kihutan piibele kui ilm lubab ;)
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
motokrosser
Posts: 142
Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05

Post by motokrosser »

Kui keegi kollasele läheb tulen kah ehk.
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

motokrosser wrote:Kui keegi kollasele läheb tulen kah ehk.
Nu mina kavatsen praeglt töölt jalga laskma hakata - pisut läeb aega, aga miski 18 vast olen kollasel.
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

Post by tola555 »

ei läinud üldse nii hästi see lennupäev. Õhus hakkas lennuk kord ühe tiivapoolega läbi vajuma, kord teise poolega, siis jälle sabast. Õnnestus purustusteta maanduda(maandumine nägi välja nagu purjus vares ) :lol:
Cuprumi soovituse peale proovisin elekate tugevust - pehmed kuidagi aga kui kõvad nad siis ikka olema peavad... UBEC oli kah natuke soe, mitte kuum.
Peale seda ei õnnestunud 2 starti, üldse ei läinud sirgelt. Teise stardiga kukkus tiivaotsa peale ja otsast vaja vahetada 2 balsaplaati, tiiva otsa kumerused.
Kodus proovides olid elekad hoopis kõvema vastupanuga. Tundub, et http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=4319 ei piisa 1.8M tiivaga Piperi 4 servo jaoks :roll:

On ikka õgardid servod :shock:
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Graupner/JR C577 standardservo spec ütleb:
No-load current approx. 5 mA
Current drain max. approx. 820 mA

4x820mA = 3280mA ja seda siis 4 servo maksimumkoormuse puhul kõige tavalisema standardservoga. Kui on võimsamad servod ja suur lennuk, siis kulu kindlasti suure. Samas 4 servot maksimumkoormusega rakendada ka keeruline... Aga suurte tüüride ja halvasti läbi mõeldud lingipikkuste puhul on võimalik servod üle koormata küll. Tuleks teha maa peal mõõtmine - servodele koormus külge ja vaadata, mis nägu UBEC on, võimalusel ka voolumõõtja vahele. Muuda servo ja tüüride linke nii, et kasutaksid ära võimalikult suure ulatuse servo käigust ja saaksid servo peal lingi panna võimalikult pöördepunkti lähedale!

Graupner/JR C677 spec ütleb:
No-load current approx. 6 mA
Current drain max. approx. 1,1 A

... mis teeb juba 4.4A
Lauri Laidna - www.pistik.com
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

tola555´le ütlen kindalt, et polnud servo viga. 3A voolu ja väga aeglane lend
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

Post by tola555 »

vana wrote:tola555´le ütlen kindalt, et polnud servo viga. 3A voolu ja väga aeglane lend
Startide ajal ei saanud aeglane lend olla veaks. Teine kord (kui tiivaots läks) startisin oluliselt suurema kiirusega kui tavaliselt, gaas oli ikka korralikult peal.
Proovin panna elekatele eraldi BEC'i.
User avatar
tarts
Posts: 838
Joined: Thu Sep 14, 2006 20:01
Location: Tallinn
Contact:

Post by tarts »

tola555 wrote: Tundub, et http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=4319 ei piisa 1.8M tiivaga Piperi 4 servo jaoks :roll:

On ikka õgardid servod :shock:
Mul on sama bec YAKil peal, kokku on 5 tugevat servot, neist 3 digid(3x4,3kg ja 2x 3,5 kg) Beci pärast pole siiani probleeme olnud.
Post Reply