
9.11 lendama...
9.11 lendama...
On kaasamõtlejaid...stardipaigaks kas siis Piibe või ka Kollase... 

----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
ei läinud üldse nii hästi see lennupäev. Õhus hakkas lennuk kord ühe tiivapoolega läbi vajuma, kord teise poolega, siis jälle sabast. Õnnestus purustusteta maanduda(maandumine nägi välja nagu purjus vares )
Cuprumi soovituse peale proovisin elekate tugevust - pehmed kuidagi aga kui kõvad nad siis ikka olema peavad... UBEC oli kah natuke soe, mitte kuum.
Peale seda ei õnnestunud 2 starti, üldse ei läinud sirgelt. Teise stardiga kukkus tiivaotsa peale ja otsast vaja vahetada 2 balsaplaati, tiiva otsa kumerused.
Kodus proovides olid elekad hoopis kõvema vastupanuga. Tundub, et http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=4319 ei piisa 1.8M tiivaga Piperi 4 servo jaoks
On ikka õgardid servod

Cuprumi soovituse peale proovisin elekate tugevust - pehmed kuidagi aga kui kõvad nad siis ikka olema peavad... UBEC oli kah natuke soe, mitte kuum.
Peale seda ei õnnestunud 2 starti, üldse ei läinud sirgelt. Teise stardiga kukkus tiivaotsa peale ja otsast vaja vahetada 2 balsaplaati, tiiva otsa kumerused.
Kodus proovides olid elekad hoopis kõvema vastupanuga. Tundub, et http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=4319 ei piisa 1.8M tiivaga Piperi 4 servo jaoks

On ikka õgardid servod

Graupner/JR C577 standardservo spec ütleb:
No-load current approx. 5 mA
Current drain max. approx. 820 mA
4x820mA = 3280mA ja seda siis 4 servo maksimumkoormuse puhul kõige tavalisema standardservoga. Kui on võimsamad servod ja suur lennuk, siis kulu kindlasti suure. Samas 4 servot maksimumkoormusega rakendada ka keeruline... Aga suurte tüüride ja halvasti läbi mõeldud lingipikkuste puhul on võimalik servod üle koormata küll. Tuleks teha maa peal mõõtmine - servodele koormus külge ja vaadata, mis nägu UBEC on, võimalusel ka voolumõõtja vahele. Muuda servo ja tüüride linke nii, et kasutaksid ära võimalikult suure ulatuse servo käigust ja saaksid servo peal lingi panna võimalikult pöördepunkti lähedale!
Graupner/JR C677 spec ütleb:
No-load current approx. 6 mA
Current drain max. approx. 1,1 A
... mis teeb juba 4.4A
No-load current approx. 5 mA
Current drain max. approx. 820 mA
4x820mA = 3280mA ja seda siis 4 servo maksimumkoormuse puhul kõige tavalisema standardservoga. Kui on võimsamad servod ja suur lennuk, siis kulu kindlasti suure. Samas 4 servot maksimumkoormusega rakendada ka keeruline... Aga suurte tüüride ja halvasti läbi mõeldud lingipikkuste puhul on võimalik servod üle koormata küll. Tuleks teha maa peal mõõtmine - servodele koormus külge ja vaadata, mis nägu UBEC on, võimalusel ka voolumõõtja vahele. Muuda servo ja tüüride linke nii, et kasutaksid ära võimalikult suure ulatuse servo käigust ja saaksid servo peal lingi panna võimalikult pöördepunkti lähedale!
Graupner/JR C677 spec ütleb:
No-load current approx. 6 mA
Current drain max. approx. 1,1 A
... mis teeb juba 4.4A
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mul on sama bec YAKil peal, kokku on 5 tugevat servot, neist 3 digid(3x4,3kg ja 2x 3,5 kg) Beci pärast pole siiani probleeme olnud.tola555 wrote: Tundub, et http://unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/ ... oduct=4319 ei piisa 1.8M tiivaga Piperi 4 servo jaoks
On ikka õgardid servod