Üritus Lõuna-Eestis
Üritus Lõuna-Eestis
Tere!
Minu kõrvu on jõudnud info, et 15 sept. ümbruses (Reivo paranda mind kui täpset aega tead) peaks toimuma väike mudelismiüritus Lõuna-Eestis.
Korraldajaks vist Rein & Co. Varsti annan täpsemalt teada!
Marek
Minu kõrvu on jõudnud info, et 15 sept. ümbruses (Reivo paranda mind kui täpset aega tead) peaks toimuma väike mudelismiüritus Lõuna-Eestis.
Korraldajaks vist Rein & Co. Varsti annan täpsemalt teada!
Marek
Üritus toimub ja täpsem info on aadressil:
http://www.mudelipood.ee/Uudised.htm
http://www.mudelipood.ee/Uudised.htm
Kui laupäevaks ilma lubab, siis laupäeval kohal. Sain aru, et kui ilma pole, siis lükkub kogu asi pühapäeva peale. Ööseks vast ei hakka jääma...
Lauri Laidna - www.pistik.com
www.emhi.ee ilmaprognoos esmaspäeva seisuga:Oletatav ajakava:
Reede 15. September 2006.a.
Alates 16.00
Võimalus lennutada mudeleid Viljandi lennuväljal.
Laupäev 16.September 2006.a.
10.00 - ... osavõtjate kogunemine ja registreerimine
11.00 - 11.30 Lennueelne instruktaaz ja lennuohutuse koolitus
Vajadusel koolitust korratakse hilisematele saabujatele
11.30 - lõunani Sektoris lendamise harjutused
Mait Murumäe ja Rein Pellis tutvustavad raadiojuhitavat odavlennu purimudellennukit.
Soovi korral väikesed võistlused (näiteks mootormudelite ja helikopterite kiirendusvõistlus või midagi muud.
Oodatud on kõik ettepanekud.
Peale lõunat "vaba õhk" jälgides lennuohutuse reegleid.
Õhtul seltskondlik osa koos grillimise, helikopteri laba viskamise, aja peale propelleri vahetamise ja muu põnevaga.
Pühapäev 17. September 2006.a.
"Vaba õhk" lennutamine. Osavõtuks on vajalik eelnevalt registreeruda saates meili aadressile mudelsport.pood@mail.ee
15.09.-16.09. sajuta. Puhub lõunakaarte tuul 1-6 m/s. Öösel on 5...13, päeval 16...21°C.
17.09. Olulise sajuta. Puhub kagutuul 3-8 m/s. Öösel on 5...10, päeval 16...21°C.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Hallo Marek
Enne viljandit on pensukas. Kui sealt küsin, arvad, et teavad? Olen Viljandis elanud mitu kuud, kuid lennuväljast - ei aimugi. Saan aru, et see on tohutu keerulises kohas, aga noh ligikaudu, mis kanti hoida. Võibolla on kohal ka nimi?
Kui tulen, siis naise ja lapsega ja ei saaa lubada suuremat ekslemist.
Tänades
Enne viljandit on pensukas. Kui sealt küsin, arvad, et teavad? Olen Viljandis elanud mitu kuud, kuid lennuväljast - ei aimugi. Saan aru, et see on tohutu keerulises kohas, aga noh ligikaudu, mis kanti hoida. Võibolla on kohal ka nimi?
Kui tulen, siis naise ja lapsega ja ei saaa lubada suuremat ekslemist.
Tänades
ilm: 5+
rada: 5+
lennusektor: 5+
osalejaid: 15+
lennukeid-koptereid: 20+
purustatud õhusõidukeid: vist 0
rasvane miinus: (laupäeval)
"Õhuloa" saamiseks pidi eraldi küsima (arusaadav). Aga endal juhtus 2x nii, et peale "10 minutit vaba lennuaega mudelitele" väljakuulutamist ja mudeliga starti, tuli kohe kiiruga maanduda, sest Wilga või plaaner tuli rajale maanduma. Ja nii oli pea-aegu terve päev. Põhjuseks kohalikud raha eest plaaneriga lõbulendude tegijad, kes iga 10-30minuti tagant lennuvälja hõivasid ja mudelistid "maha surusid". Lisaks veel teised lennukid. Täiesti absurdne seis, sest lennukiga sain lennatud vist 4-5 korda 6h jooksul. Tavaliselt Hüürus või Piibel käies saab sama arvu lende umbes 2-3h tehtud ilma ootamata või kartuseta, et kohe peale starti maha käsutatakse.
Mingil määral vastuvõetav oleks ehk olnud seis, kus oleks kinni peetud välja kuulutatud 10-minutistest lennuaegadest, aga needki mitmel korral ei vastanud tõele, sest päris-lennuki tegid mis tahtsid.
Augustis Riidajal oli selles suhtes kõik korras. Eelnevalt oli paika mandud mudelistidele lennuloa aeg (11-13 vist) ja polnud probleeme ka hiljem lendama saamisega.
Tulevikus ei tahaks enam päris-lennukitega sama lennuvälja/rada jagada, sest mudelistid peale ei jää! Või siis peab olema eelnevalt kokkulepitud ja kehtivad lennuajad mudelistidele! Aru sain ka, et 2007. aastal plaanitakse Soomlastega koos F3A võistlusi? Loodetavasti siis mitte lennuväljal, vaid mõnel sobilikul heinamaal vms, kus stardirada olemas... Meenubki, miks sai mindud just Riidaja lennurallile, mitte Tartu Taevas üritusele - nimelt Riidajal oli eraldi välja toodud mudelistide lennuaeg!
Loodetavasti tulevikus ei ole paljud ilusal päeval kokku tulnud mudelistid nii "nurka surutud" kui seerkord. Üldiselt jäi asjast siiski postiviine mulje ja 4-5 lennuki + 4 kopterilendu
rada: 5+
lennusektor: 5+
osalejaid: 15+

lennukeid-koptereid: 20+
purustatud õhusõidukeid: vist 0
rasvane miinus: (laupäeval)
"Õhuloa" saamiseks pidi eraldi küsima (arusaadav). Aga endal juhtus 2x nii, et peale "10 minutit vaba lennuaega mudelitele" väljakuulutamist ja mudeliga starti, tuli kohe kiiruga maanduda, sest Wilga või plaaner tuli rajale maanduma. Ja nii oli pea-aegu terve päev. Põhjuseks kohalikud raha eest plaaneriga lõbulendude tegijad, kes iga 10-30minuti tagant lennuvälja hõivasid ja mudelistid "maha surusid". Lisaks veel teised lennukid. Täiesti absurdne seis, sest lennukiga sain lennatud vist 4-5 korda 6h jooksul. Tavaliselt Hüürus või Piibel käies saab sama arvu lende umbes 2-3h tehtud ilma ootamata või kartuseta, et kohe peale starti maha käsutatakse.
Mingil määral vastuvõetav oleks ehk olnud seis, kus oleks kinni peetud välja kuulutatud 10-minutistest lennuaegadest, aga needki mitmel korral ei vastanud tõele, sest päris-lennuki tegid mis tahtsid.
Augustis Riidajal oli selles suhtes kõik korras. Eelnevalt oli paika mandud mudelistidele lennuloa aeg (11-13 vist) ja polnud probleeme ka hiljem lendama saamisega.
Tulevikus ei tahaks enam päris-lennukitega sama lennuvälja/rada jagada, sest mudelistid peale ei jää! Või siis peab olema eelnevalt kokkulepitud ja kehtivad lennuajad mudelistidele! Aru sain ka, et 2007. aastal plaanitakse Soomlastega koos F3A võistlusi? Loodetavasti siis mitte lennuväljal, vaid mõnel sobilikul heinamaal vms, kus stardirada olemas... Meenubki, miks sai mindud just Riidaja lennurallile, mitte Tartu Taevas üritusele - nimelt Riidajal oli eraldi välja toodud mudelistide lennuaeg!
Loodetavasti tulevikus ei ole paljud ilusal päeval kokku tulnud mudelistid nii "nurka surutud" kui seerkord. Üldiselt jäi asjast siiski postiviine mulje ja 4-5 lennuki + 4 kopterilendu

Lauri Laidna - www.pistik.com
otsa sai siiski ka üks lennuk, see õhuvõitleja, peale starti keeras "rattad" taeva poole ja siis kohe laksti vastu maad. aga nende puhul see katkiminek suht tavaline nähtus, sestap oli kummalgi paar või kolm tiiba kaasas ja lennutamine läks edasi.
isegi minu õhus ära kadunud cessna ratas leiti õhtul imekombel üles
isegi minu õhus ära kadunud cessna ratas leiti õhtul imekombel üles
kogun vanu vene lennukimootoreid
Üritus jättis igati positiivse mulje,muidugi eelkõige tänu ilmale,sest paremat oli isegi raske ette kujutada.Õige lendamise päev oli siiski pühapäev,siis ei olnud suuri lennukeid "segamas".Ilm oli veel vaiksem,kui laupäeval,seega super.Lennuruumi oli küll ja veel.Väga sobilik koht mudellennu harrastamiseks,probleemiks ainult kaugus Tallinnast.
Muru on ka mudeli vastu maandumisel sõbralikum,ei kulu rattad ja propi ots ei saa ka kriipida.
Muru on ka mudeli vastu maandumisel sõbralikum,ei kulu rattad ja propi ots ei saa ka kriipida.
Olin ka mina kohal ja seda ainult laupäevasel päeval.
Põhjuseks vast see, et pole korralikku lennumasinat.
Aga selle vea üritan järgmiseks aastaks ära parandada
Oli tore näha nii palju lendureid sagimas ühes puntras.
Jättis soovida organiseerimise pool, lendu soovijad pidid nii kaua ootama, takistusi oli mitmesuguseid...
Oleks ise ka oma lennumasina autost välja võtnud, kuid lihtne ühepäevane lennuluba maksis sama palju, kui kolmel päeval lendajatele kaasaarvatud hinnas veel ööbimised ja mis kõik veel.
Aga noh, pole minu asi seda ürituse korraldust halvustada, eks igaüks teeb omad järeldused...
Vähemalt jäi minu lennuk selles ürituses terveks, olgugi et oli pagasiruumis kogu aeg
Igaljuhul, tuult tiibadesse teile kõigile.
R.
Põhjuseks vast see, et pole korralikku lennumasinat.
Aga selle vea üritan järgmiseks aastaks ära parandada

Oli tore näha nii palju lendureid sagimas ühes puntras.
Jättis soovida organiseerimise pool, lendu soovijad pidid nii kaua ootama, takistusi oli mitmesuguseid...
Oleks ise ka oma lennumasina autost välja võtnud, kuid lihtne ühepäevane lennuluba maksis sama palju, kui kolmel päeval lendajatele kaasaarvatud hinnas veel ööbimised ja mis kõik veel.
Aga noh, pole minu asi seda ürituse korraldust halvustada, eks igaüks teeb omad järeldused...
Vähemalt jäi minu lennuk selles ürituses terveks, olgugi et oli pagasiruumis kogu aeg

Igaljuhul, tuult tiibadesse teile kõigile.
R.
Loodan ka, et keegi puuduste väljatoomist isiklikult ei võta. Välja arvatud "lennuloa" saamine oli ju kõik OK.
Lauri Laidna - www.pistik.com