Hei!
leidsin oma m6ningaseks yllatuseks, et valdav enamus propellereid on paremak2elised. kui tekib hypoteetiline vajadus teistpidise j2rele, mis siis teha? (think)
k
vasaku- ja parema k2e propellerid
Teatud propellerite seerias on olemas ka teistpidised. Markeeringuks näiteks R ja L sel juhul. Mis mõõdus huvitab ja mis mootorile või väga hüpoteetiline?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Tänapäeval ei ole märganud ühtki mootorit,mis nagu "tagurpidi" käiks.Kunagi hallil ajal oli olemas idasaksa päritolu diiselmootor "Jena",seda oli võimalik häälestada mõlemat pidi käima.Tal oli karburaator mootori tagaotsas ja seal ühe tihvti ümbertõstmisega muutus ta kas "L"-iks või "R"-iks.Ei oska öelda ka põhjust,miks mootor peaks teistpidi ringi käima,võibolla ehk siis,kui on vaja vene lennuki eriti tõetruud koopiat teha,või äkki tõukava propelleri puhul,kui mootor asub nö sõidu suunas,või äkki siis,kui tahaks selle "Sipelgasiili" koopiat teha,kus üks mootor eest veab ja teine tagant lükkab,siis ehk momentide tasakaalustamise mõttes oleks parem kui üks mootor ühtpidi ja teine teistpidi käib.
Te muidugi naerate välja, aga see on ka hästi otsitud marginaalne juhtum...
Nikko i-Plane on kahe kanaliga jubinas. Kui ma õigesti mäletan, siis sellel on propellerid erinevad vasakul ja paremal. Kuid samast mudelist on ka samapidiste propelleritega versioone. Saadaval Prismades ja XS mänguasjapoodides. Maksta 600 krooni ja peale ostu koos ostutsekiga ära visata.
daapn
Nikko i-Plane on kahe kanaliga jubinas. Kui ma õigesti mäletan, siis sellel on propellerid erinevad vasakul ja paremal. Kuid samast mudelist on ka samapidiste propelleritega versioone. Saadaval Prismades ja XS mänguasjapoodides. Maksta 600 krooni ja peale ostu koos ostutsekiga ära visata.
daapn