Posted: Mon Feb 28, 2011 15:24
Lauri: Selle viimase osa jutust võiks viia mootorite v tehnika alla, kas saab. Olete nõus?
Tegin juba eile sellise Ohutustehnika Tehnilise alateema loomise ettepaneku (vaata 2 lehekülge tagasi) ja samuti tuleks korrastada mittetöötavad lingid Ohutustehnika teemas. Mõlemad teemad võiksid olla mõlemad sama alajaotuse (ntx. Vaba Teema või Üldine Arutelu) alla või siis nagu Jazz pakkus, lausa eraldi alafoorumina. ja kindlasti kleepsuga ja suurelt ja punasega.JazZ wrote:Näed minu "jämedusest" on kasu ka, vähemalt hakkavad mõned inimesed ohutusteemal arutama.
Minu meelest oleks hea mõte teha lausa mingi ohutusalane alafoorum, kuhu kõik elementaarsed asjad kokku panna, ehk siis viitsitakse lugeda ka kui nina all on.
Kas siin ei saa tegemist olla pinge all olnud metalli vibratsiooni tõttu väsimisega? Minul on läinud kunagi katki mootorlennuki kõrgustüüri, ilmselt ülekarastatud, terastraadist kangiots! Lennuk jäi imekombel terveks. Sellest ajast olen kasutanud jalgrattakodaraid jne. spets metalle.Kuno wrote:Mul on praktikas juhtunud selline asi,et akupaki sees purunes purke ühendav sild (purunes,mitte ei tulnud lahti!).
just nii see oligi - aga väsimuspurunemine ongi kõige ebameeldivam - midagi ei näe ega kuule - ühel hetkel on lihtsalt katki.Mul on ka lagunenud terastraadist juhikuid - õnneks on läinud aga lihtsalt läbi õnneliku juhuse.Enam terastraati ei kasuta - ikka midagi pehmemat,mis vibratsiooni talub.Suurtel mudelitel on igal tüüril oma servo - kui mõni otsad annab,siis midagi jääb siiski toimima - Extra on korra tänu sellisele ülesehitusele "pääsenud".Kas siin ei saa tegemist olla pinge all olnud metalli vibratsiooni tõttu väsimisega