Page 6 of 6

Posted: Mon Feb 28, 2011 15:24
by Riff
Lauri: Selle viimase osa jutust võiks viia mootorite v tehnika alla, kas saab. Olete nõus?

Posted: Mon Feb 28, 2011 15:28
by JazZ
Näed minu "jämedusest" on kasu ka, vähemalt hakkavad mõned inimesed ohutusteemal arutama.
Minu meelest oleks hea mõte teha lausa mingi ohutusalane alafoorum, kuhu kõik elementaarsed asjad kokku panna, ehk siis viitsitakse lugeda ka kui nina all on.

Posted: Mon Feb 28, 2011 17:57
by MihkelP
JazZ wrote:Näed minu "jämedusest" on kasu ka, vähemalt hakkavad mõned inimesed ohutusteemal arutama.
Minu meelest oleks hea mõte teha lausa mingi ohutusalane alafoorum, kuhu kõik elementaarsed asjad kokku panna, ehk siis viitsitakse lugeda ka kui nina all on.
Tegin juba eile sellise Ohutustehnika Tehnilise alateema loomise ettepaneku (vaata 2 lehekülge tagasi) ja samuti tuleks korrastada mittetöötavad lingid Ohutustehnika teemas. Mõlemad teemad võiksid olla mõlemad sama alajaotuse (ntx. Vaba Teema või Üldine Arutelu) alla või siis nagu Jazz pakkus, lausa eraldi alafoorumina. ja kindlasti kleepsuga ja suurelt ja punasega.
Mida arvate?

Posted: Mon Feb 28, 2011 18:36
by [J]
Kuno wrote:Mul on praktikas juhtunud selline asi,et akupaki sees purunes purke ühendav sild (purunes,mitte ei tulnud lahti!).
Kas siin ei saa tegemist olla pinge all olnud metalli vibratsiooni tõttu väsimisega? Minul on läinud kunagi katki mootorlennuki kõrgustüüri, ilmselt ülekarastatud, terastraadist kangiots! Lennuk jäi imekombel terveks. Sellest ajast olen kasutanud jalgrattakodaraid jne. spets metalle.
Odav Hiina aku võib muidugi laguneda igal ajal ja kõikjalt. Futaba ja JR aku ise ei lagune, kahjuks on jälle selle võrra kallim. Lõppkokkuvõttes küll odavam.

Posted: Mon Feb 28, 2011 22:27
by kyylik
keegi teisipäeval rakvere kandis lennutab? mingi peale 16.00?

Posted: Mon Feb 28, 2011 23:16
by felch
Mul hakkab juba huvi tekkima: mismoodi (mis põhjusel) too kopter siis ära lendas? Mootor jäi käima (side probleemid) või kuidagi teisiti?
Ohutusest: olen nõus, et osad pealtvaatajad on ise süüdi kui miskit juhtub. Tipi aulas harjutades olid 1* kohal miskid tibid kes muidugi vahtima jäid. Maandusin ja palusin kaugemale astuda - et vahest võib juhtuda ja 1,5kg rauda 5m pealt vastu pead on valus (kui veab ja ära ei tapa). Mindi paar sammu kaugemale ja kui õhku tõusin, roniti jälle otse kopteri alla ja vahiti pea kuklas - muidu ei pidavat piisavalt hästi nägema. Ega muud üle jäänudki kui tuli harjutamine katki jätta sest...
Väga hästi on meeles veel need 2 korda, kus 3-kopteri 1 mootoritest otsustas halvasti joodetud juhtme tõttu lennu ajal seisma jääda ja vaid ime läbi kontakt siiski viimasel hetkel taastus. Alati ei pruugi nii looma kombel vedada ja all vaid asfalt olla...

Posted: Tue Mar 01, 2011 12:29
by Kuno
Kas siin ei saa tegemist olla pinge all olnud metalli vibratsiooni tõttu väsimisega
just nii see oligi - aga väsimuspurunemine ongi kõige ebameeldivam - midagi ei näe ega kuule - ühel hetkel on lihtsalt katki.Mul on ka lagunenud terastraadist juhikuid - õnneks on läinud :!: aga lihtsalt läbi õnneliku juhuse.Enam terastraati ei kasuta - ikka midagi pehmemat,mis vibratsiooni talub.Suurtel mudelitel on igal tüüril oma servo - kui mõni otsad annab,siis midagi jääb siiski toimima - Extra on korra tänu sellisele ülesehitusele "pääsenud".