Page 2 of 2

Posted: Tue Apr 14, 2009 16:50
by [J]
Image

Mootor käima üksi ja hetkega (2008.a. vabalennu Maailmakarika etapilt Leedus).

Posted: Wed Apr 15, 2009 8:02
by Raits
Küünal toite ,mul tundub et,võib enne starti ära ühendada.Tuleks lihtsalt lüliti vahele panna.Jõudes lennukini lüliti sisse ja kohe starterit.Teine probleem on lindi stardiks õigesse kohta sättimine,Mart näiteks lõikas ühe korra lindi kohe stardis peale käivitamist läbi.Mootor käivitus ja kohe lendas lint proppi.Mul jäi aga lint korra käe ja lennuki vahele,mis seejärel üle puldi edasi jooksis,ja juhtimise ära segas.

Posted: Wed Apr 15, 2009 11:24
by Ropka
see juhtub siis kui stardis on tuul selja tagant...

tegelikkus peaks teistmoodi välja nägema

Posted: Sun Apr 19, 2009 12:27
by imm
kuidas siis 2.mail toimuva open combatiga jääb?
kas kellegil ei ole kodus mõnd lennumasinat mille peale
kuri ollakse? :twisted:
Palju potensiaalseid tulijaid oleks?

Posted: Sun Apr 19, 2009 18:25
by lauri
Mida see open endast kujutab, lenda millega tahad? Sisuliselt oleks vaja siiski võimalikult kiirelt lendavat mudelit? Ehk siis kus-mis-kuidas täpsemalt?

1.1m ülatiivaline trainer 2.5cc mootoriga peaks ju olemas olema :roll:

Posted: Tue Apr 21, 2009 0:02
by imm
põhimõtteliselt nii ongi, lenda millega tahad, kasvõi mõne 2 meetrise tiivaga lennuaparaadiga.
pähe tuleb paar tingimust, mis peavad olema täidetud, mootoril peab olema sumps ja peab olema võimalus puldist lennuaparaati välja suretada.

Posted: Mon Apr 27, 2009 11:18
by Ropka
üles on pandud 1/12 combati esimese etapi tulemused
esialgsete tulemustega võrreldes on sisu veidi muutunud

http://www.funpilot.ee/Protokoly/2009/prot_110409.pdf

Posted: Tue Apr 28, 2009 16:24
by Raits
Kas EMV toimuvad nende reeglite järgi,mis on üleval aastast 2005 Fun Pilodi leheküljel?Tahaks lihtsalt täpsemini teada,millele rõhku panna.Elektriga lennates ei ole jõuallikale mingeid piiranguid pandud.Kas se on tõesti nii?

Posted: Tue Apr 28, 2009 20:48
by imm
nii see ongi, piiranguid ei ole :wink:

Posted: Tue Apr 28, 2009 20:57
by [J]
Üks tõsine vabaklassi elektri-õhuvõitluslennuk, 361 km/h peaks piisama ?
Image

Posted: Tue Apr 28, 2009 21:04
by lauri
Mardil peaks ka vist üks mitte-väga-aeglane lennuk olemas olema...

Posted: Wed Apr 29, 2009 10:16
by imm
tegelikult võib päris huvitav pilt olla, kuidas sellise kiirusega õhuvõitlusest osa võetakse :)
ja suuremaid lennukeid võiks ikka rohkem olla, näiteks 1,6 meetrise tiivaga treenereid, on vähemalt suht tõenäoline ,et mõni kräss ikka tomub :wink:
ps: käisime siin nädal tagasi niiöelda trenni tegemas ja asi kippus minema päris huvitavaks, iga lend sai ikka mõned lindid lõigatud ja et nina eriti püsti ajada siis mingi õnneliku juhuse tõttu sain ühelt õhuvõitlejalt linti lõigata isegi kaks korda, lõpuks jäi talle mingi paari meetri pikkune jupp ainult sabasse :twisted: (mujal maailmas ,kus tõsiseid tegijaid palju lõigatakse üksteiselt lõigatud linte mitu korda, ehk siis lõikad kellegilt lindi ,see jääb tiiva külge ja teine külamees lõikab selle jälle sinult)
trenn tipnes sellega, et kaks külameest panid oma 1-12 le mudelid õhus kokku, tuul aitas kaasa ja tükke sai palju :lol:
tegelikult see jutt seletuseks (kehtib minu kohta), miks ma võistlustel nii "pöördesse" ei lähe, ma kardan nimelt kogu aeg, et mingi juhtimisviga või õnnetu juhus lennuki teise samasuguse või maaga kokku viib. :oops:

Posted: Thu Apr 30, 2009 19:35
by imm
huvitav, kes 2.mail kohale tulevad?
regamine kell 11 kuni 12, kell 12.00 võistluse algus.
kes hiljaks jääb ,selle lennuk terveks jääb! :D

Posted: Sun Aug 30, 2009 10:04
by Raits
12. septembril tulemas 4. etapp 1/12 combat klassis.Kel ei ole tehnika veel korras ,on veel aega putitada.Samuti võiks vahel koos lennutada.Õhtud on veel suht kaua valged ja ilmgi pole just kõige kehvema prognoosiga.