Combati võistlused 2009
Combati võistlused 2009
FunPilot korraldatavad võistlused on siin:
http://www.funpilot.ee/Protokoly/2009/k ... P_2009.pdf
Võistlusi võib ka ise pidada - kohalike. Siin võiks siis seda võistlemist nüüd arutada - päike käib juba kõrgelt!!!
http://www.funpilot.ee/Protokoly/2009/k ... P_2009.pdf
Võistlusi võib ka ise pidada - kohalike. Siin võiks siis seda võistlemist nüüd arutada - päike käib juba kõrgelt!!!
Kahjuks ei saa seda faili lahti,jutt on "kreeka keeles".Muidu olen kindel osaleja.Kaasa oleks vaja võtta ka abiline.Kui keegi on nõus kampa lööma ,andke teada!Enne peaks ka lindiga proovima lennata,hea oleks muidugi ka võitlemist proovida.Sel nädalavahetusel peaks mul aega asjaga tegeleda ka olema.Piibe ei ole selle jaoks vist kõige sobivam koht või mis?
Huvitav, mina küll näen selle faili sisu ilusti - ja pole seal isegi cyrillic'utRaits wrote:Kahjuks ei saa seda faili lahti,jutt on "kreeka keeles".
Kui abilist vaja, siis võiksin kampa lüüa - ei hinda end veel selles masinaklassis nii kõrgelt, et ise "kangide taha" istuda, aga huvi on olemas.Raits wrote: Muidu olen kindel osaleja.Kaasa oleks vaja võtta ka abiline.Kui keegi on nõus kampa lööma ,andke teada!
Mis justalgavasse nädalavahetusse puutub, siis sai vist Piibe pühapäevak ikkagi kokku lepitud. Aga järgmised nädalavahed ju ees - nagu ma aru sain, siis mõni isegi Kiltsi kanti plaanitud

Piibel pole muud häda combati mõttes kui vaid suht lähedal olev autotee, lähedane metsatukk aga võib hoopis lennuki päästa suurtematest kahjudest kui juhtub õhus kokkupõrge ja sellele järgnev kukkumine.
Ega muud kohta vist eriti hetkel polegi kuhu minna. Hüürus on vist väga sopane ja Harku jää liigub.
Ega muud kohta vist eriti hetkel polegi kuhu minna. Hüürus on vist väga sopane ja Harku jää liigub.
1/12 combat
11.04.09 Puru Aerodrom (Estonia) 1 etapp
27.06.09 Puru Aerodrom (Estonia) 2 etapp
12.09.09 Puru Aerodrom (Estonia) 3 etapp
R/C combat open
02.05.09 Puru Aerodrom (Estonia) 1 etapp
23.08.09 Puru Aerodrom (Estonia) 2 etapp
korraldaja Dmitri Varfolomejev (+372)5164949
11.04.09 Puru Aerodrom (Estonia) 1 etapp
27.06.09 Puru Aerodrom (Estonia) 2 etapp
12.09.09 Puru Aerodrom (Estonia) 3 etapp
R/C combat open
02.05.09 Puru Aerodrom (Estonia) 1 etapp
23.08.09 Puru Aerodrom (Estonia) 2 etapp
korraldaja Dmitri Varfolomejev (+372)5164949
kogun vanu vene lennukimootoreid
Ma arvan .et kohalikke võistlusi võiks pidada F3A võistluse päeval, pärast F3A tõsist lennutamist jääb tavaliselt pimeda saabumiseni aega piisavalt.Siis oleks ju punt enamasti koos,jaguks ka kohtunikke.Tahtsin veel teada mis kella paiku combat`i võistlused algavad?Vaja ju teada,millal kodunt startida.
Helistasin air-combati asjus.Saab võistelda ka ilma piltide ja joonisteta,kuigi oleks parem need olemas oleks.Võistlused algavad kl.11.00.Kui keegi soovib osaleda või kaasa tulla,võiks kokku leppida,millega minna.Pole ju mõtet mitme autoga minna,kui ühega ära mahub.Kiiver on kohustuslik,sobib ka jalgratta oma.
teadmiseks veel nii palju, et kindlasti peab saama mudelit saatjast v'lja suretada, seda v6idakse koha peal kontrollida, ja mootor peab vastama ka parameetritele, ehk kui tiiva laius originaalis on rohkem ,kui 12 meetrit ja tiiva pindala rohkem, kui 25m2 tohib kasutada kuni 4cm3 mootorit, kui tiiva laius on yle 12 meetri kuid pindala j''''b alla 25 m2 v6ib kasutada kuni 3,5 cm3 mootorit, kui tiiva laius on kuni 12 meetrit v6ib kasutada mootorit kuni 2,5m2. veel on piiratud maksimum p;;;;rded (ehk saate aru, mul t''ppidega tuuga
) ehk siis 2,5cm3 tohib olla kuni 17000 p/min ja 3,5 ning 4cm3 on minu teada max lubatud 16000 p/min. lennuki v''rvi ja m66tude kallal reeglina v''ga ei norita, kuid kui sul nad silmn''htavalt erinevad, v6i kui kellegiga vaidlema l''hed v6idakse kysida kyll n''ha paberit.
kindlasti oleks vaja v6tta kaks , tegelikult ideaalis aga lausa kolm kvartsi, kes kasutavad 35mhz, et v''ltida sageduskonflikte.
loodan,et keegi minu postituse p''rast tulemata ei j''ta
tegelikult seal midagi keerulist ei ole, nii et v6tke s6brad kaasa, (kohtunike on vaja iga osav6tja jaoks ju eraldi, plus kui keegi vajab mehaanikut, pole seegi keelatud, on kes lennuki 6hku viskab) ilusama ilmaga v6ivad soovijad ka grilli kaasa haarata, et hooaeg (grilli)
avada.
parimat!

kindlasti oleks vaja v6tta kaks , tegelikult ideaalis aga lausa kolm kvartsi, kes kasutavad 35mhz, et v''ltida sageduskonflikte.
loodan,et keegi minu postituse p''rast tulemata ei j''ta


parimat!
stardimaks on varem olnud 100 eeku, ilmselt nii ka see aasta, majanduslamatis ju
selle Fai litsensiga on nii, et rc combat ei ole Fai võistlus, ei siin Eestis ega ka mujal Euroopas,(nii palju ,kui mina tean
, äkki keegi vaidleb vastu?) seega pole ka seda litsensi vaja.
PS: äkki on kellegil kodus stoppereid võtke kaasa palun!
LAHINGUVÄLJAL NÄEME!
(homme koidikul, suure kuuse juures
)
parimat!
imm

selle Fai litsensiga on nii, et rc combat ei ole Fai võistlus, ei siin Eestis ega ka mujal Euroopas,(nii palju ,kui mina tean

PS: äkki on kellegil kodus stoppereid võtke kaasa palun!
LAHINGUVÄLJAL NÄEME!


parimat!
imm
selleks korraks siis jälle läbi, tore oli.
järgmine võistlus on open ,seal võivad osa võtta nii 80cm3 moosiriiulid ,kui pizzaboxid või mis iganes aparaadid ,mis õhus püsivad.
loodan, et tuleb rohkelt uusi osalejaid. mida rohkem osalejaid seda huvitavam, kes on osalenud teavad millest räägin.
võistlus toimub 2 mail 2009, sama koht Puru lennuväljal.
PS: minu poolsed sügavad vabandused nende ees ,kes tahtsid teada palju osalustasu on, minu teadmata (ilmselt pole ma ainuke) sai äkki sellest aastast sajast kroonist 150- eeki
Vabandused!
Näeme siis 2. mail
järgmine võistlus on open ,seal võivad osa võtta nii 80cm3 moosiriiulid ,kui pizzaboxid või mis iganes aparaadid ,mis õhus püsivad.
loodan, et tuleb rohkelt uusi osalejaid. mida rohkem osalejaid seda huvitavam, kes on osalenud teavad millest räägin.

võistlus toimub 2 mail 2009, sama koht Puru lennuväljal.
PS: minu poolsed sügavad vabandused nende ees ,kes tahtsid teada palju osalustasu on, minu teadmata (ilmselt pole ma ainuke) sai äkki sellest aastast sajast kroonist 150- eeki
Vabandused!
Näeme siis 2. mail

suur tänu õnnitluste eest!
huvitav ,kui palju huvilisi combat openile oleks?
andke teada, oleks mingi pilt ees.
põhimõtteliselt on combat openit see aasta ainult 2-hel korral ja piisava arvu huviliste olemasolul saaks vast ühe osavõistluse korraldada näiteks kusagil Tallinna lähistel. Peab ainult siis vaatama, et teiste võistlustega ei kattuks

huvitav ,kui palju huvilisi combat openile oleks?
andke teada, oleks mingi pilt ees.
põhimõtteliselt on combat openit see aasta ainult 2-hel korral ja piisava arvu huviliste olemasolul saaks vast ühe osavõistluse korraldada näiteks kusagil Tallinna lähistel. Peab ainult siis vaatama, et teiste võistlustega ei kattuks
Esimesed muljed alast väga meeldivad, ei ole seda pinget, mis range f3a kava lendamise ajal. Ala ongi pool võistlust ja pool lõbu. Võistlejaid oli 9 tükki, ilm mängis vahepeal kerget vingerpussi ja tibutas. Hiljem keeras tuul tagatipuks seljataha ja startida tuli tagantuules, mõnele lennukile osutuse see saatuslikuks. Imre (imm) oli esimene, mina sain 4. koha, Reivo oli 5. ja Raivo 7. Pole paha esimese korra kohta, kindlasti ei jää see viimaseks korraks!



panen galeriise mõned pildid
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 1-12-purul
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 1-12-purul
Seekord oli eelis suurema tiivaga lennukitel,kuna stardis oli suht tugev tagant tuul.Sai palju kogemusi.Tähtsaim on mootori kiire käivitamine.Mul oli sellega suuri probleeme.Esimene lend sain esimesena õhku,ülejäänud stardid luhtusid täielikult.Kindlasti on vaja starterit.Kui käega ei käivitu kohe,saab reeglina starteriga paremini käima.Järgmisteks võistlusteks tuleb paremini valmistuda.Mootorid peavad olema hästi häälestatud.Lindiga lendamine teeb ka lennuki tuimemaks,kõrgustüüril tuleb käiku veidi lisada.
Sellist "starteri pukki" pole keegi ehitanud, kuhu saab torkgata lennuki nina sisse, starter käivitub, tõmbab mootori käima ja siis viskad lennuki kohe lendu? Küünlatoite saaks ka lennuki peale mahutada (1 AA aku toidab ära küll) ja mingi nupu alla - kui lennukit käes hoiad, vajutad pöidlaga küünlatoite nupu sisse käivitamise hetkeks.
Ja tundus täies tore võistlus.
Ja tundus täies tore võistlus.
Lauri Laidna - www.pistik.com
olen näinud selliseid kaste kunagi ohimudelite võistlustel.Küünlatoitega on vähe keeruline,kuna koopiamudelid kipuvad niigi liiga rasked tulema,seega iga gramm arvel.Sellist "starteri pukki" pole keegi ehitanud, kuhu saab torkgata lennuki nina sisse, starter käivitub, tõmbab mootori käima ja siis viskad lennuki kohe lendu?
Kas raadioõhuvõitlusel võib ka kaks mudelit olla,st. kui üks kukub alla,võib teise kohe kasutusele võtta?Siis saaks mehaanik teise mudeli mootori käimas hoida ja vajaduse korral on teise mudeli start kohe võimalik.