Oktoober 2013
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Oktoobri lõpp
Virumaal oli ilm täiesti olemas ja kaks aktivisti olid ka väljas.
Pisut küll tuul häiris aga ei midagi hullu.
Vahepeal vilgatas päikegi pilvede vahelt.
STan, kuidas see Corsair tegelikkuses käitub ka?
Pisut küll tuul häiris aga ei midagi hullu.
Vahepeal vilgatas päikegi pilvede vahelt.
STan, kuidas see Corsair tegelikkuses käitub ka?
Tee ise!
Re: Oktoobri lõpp
Päris äkiline pill on. Panen õhtu jooksul oma tänastest lennutamistest väikese klipi ka youtube-i.Silversass wrote:Virumaal oli ilm täiesti olemas ja kaks aktivisti olid ka väljas.
Pisut küll tuul häiris aga ei midagi hullu.
Vahepeal vilgatas päikegi pilvede vahelt.
STan, kuidas see Corsair tegelikkuses käitub ka?

X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Igal pool Lääne-Virus head ilma ka nüüd polnud. Väike-Maarjas sadas mis kole vahepeal, hirmus niiske kõik ja see tõmbab ju kontidest läbi.
Ma hetkel tegelen nii aktiivselt hobiga, et vaatasin mis ma vaatasin ning leidsin, et lennukitest üksi vähe. Vahel tahaks maja ligidal mängida.
Rebisin otsa lahti sellega, et sai hakatud mõtlema quadcopteri peale, raam ja regud tellitud, uuel kuul püüan ülejäänu mandi ka ära tellida.
Mingit hüpersuper vinget pilli sellest ei saa, pole veel miljonäriks hakanud, et panna kokku 500-1000 euri eest elektroonikat.
Bixler seisma ei jää niisama, vahetan mootori välja, et suuremaid proppe kasutada. Mul tarvis, et ta ka kaalu rohkem üles viia suudaks. Ringraja kiiruskatseteks see lennuk ei sobi nagunii ja turnigy D2826 2200KV läheb varakambrisse teist platvormi ootama
Ma hetkel tegelen nii aktiivselt hobiga, et vaatasin mis ma vaatasin ning leidsin, et lennukitest üksi vähe. Vahel tahaks maja ligidal mängida.
Rebisin otsa lahti sellega, et sai hakatud mõtlema quadcopteri peale, raam ja regud tellitud, uuel kuul püüan ülejäänu mandi ka ära tellida.
Mingit hüpersuper vinget pilli sellest ei saa, pole veel miljonäriks hakanud, et panna kokku 500-1000 euri eest elektroonikat.
Bixler seisma ei jää niisama, vahetan mootori välja, et suuremaid proppe kasutada. Mul tarvis, et ta ka kaalu rohkem üles viia suudaks. Ringraja kiiruskatseteks see lennuk ei sobi nagunii ja turnigy D2826 2200KV läheb varakambrisse teist platvormi ootama
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Pisike video tänasest päevast. Ilm oli soe, natuke tuuline ning pilves. Õnneks vihmast pääsesin. 
https://www.youtube.com/watch?v=Cxecdv3 ... ata_player

https://www.youtube.com/watch?v=Cxecdv3 ... ata_player
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Pajustis oli küll hommikul kuiv ja Rakveres ei tulnud ka kogu päeva jooksul vihma.
Tuul oli küll päris tugev
Nemo, põlgasid mu abipakkumise ära aga siin võid vaadata videot sammkompunn Bixleri pardalt (Lennuk 1.2.1).
Selle riista kaal on muide 1,2kg ja heal juhul veab veel ka 0,5kg ballasti.
Nii raske sellepärast, et väga tugeva ehitusega.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=J6Erkhlk ... e=youtu.be .
Tuul oli küll päris tugev
Nemo, põlgasid mu abipakkumise ära aga siin võid vaadata videot sammkompunn Bixleri pardalt (Lennuk 1.2.1).
Selle riista kaal on muide 1,2kg ja heal juhul veab veel ka 0,5kg ballasti.
Nii raske sellepärast, et väga tugeva ehitusega.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=J6Erkhlk ... e=youtu.be .
Tee ise!
Ma pole põlanud abipakkumist. Niikaua kui omal on käed küljes ja nupp nokib, nii kaua teen kõik ise - midagi pole parata, mind on nii kasvatatudSilversass wrote: Nemo, põlgasid mu abipakkumise ära aga siin võid vaadata videot sammkompunn Bixleri pardalt (Lennuk 1.2.1).
Selle riista kaal on muide 1,2kg ja heal juhul veab veel ka 0,5kg ballasti.
Nii raske sellepärast, et väga tugeva ehitusega.
Video: http://www.youtube.com/watch?v=J6Erkhlk ... e=youtu.be .
The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
Kopter püsib sul juba hästi käes. Et asjaga edasi minna, soovitan sul treeningjaluse küljest ära võtta. Esialgu tundub kopter ilma nendeta erksam aga harjud kohe ära. Kaugemale lennates võivad treeningjaluse pallid silmapette valmistada ja kaotad orientatsiooni, ilma nendeta harjud kopterit tervikuna tajuma ja kaugemal lendamine on lihtsam. Aga kuna hõljutamise õppimine on kopterilennu alus siis treeni hästi hõljutamist vaheldumisi kumbki külg enda poole ja alusta simus nina enda poole hõljutamise trenni. Reaalses elus peaksid seda tegema alguses vähemalt 10 meetri kõrgusel, et jõuaksid vea korral kopteri ära päästa.
Ja ära sa akut kunagi signalisaatori ega regu cut-offini tühjaks sõida, kasuta taimerit, sinu kopteri puhul tundub sobivat 6 minutit. Aku eluiga on nii kordi pikem

TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Tuul, tuul!
STan!
See "putukas" teeb tõesti päris mõnusa vertikaalstardi!
Kõva tuulega võtab ka kogenud piloodi maadlema.
Hingekosutav on näha, et ka teistel mitte päris proffi videot.
See "putukas" teeb tõesti päris mõnusa vertikaalstardi!
Kõva tuulega võtab ka kogenud piloodi maadlema.
Hingekosutav on näha, et ka teistel mitte päris proffi videot.
Tee ise!
ma veel palle alt ära ei tahaks võtta kuna küljega ei oska veel väga hästi ja maandumist pelgan ka natukene ilma selleta
tuleb kõvasti harjutada simus,muidugi simus on see sama kopter hulga erksam ja hõljuda raskem simus,aga noh seal võib ju crashida õnneks 


trebla wrote:Kopter püsib sul juba hästi käes. Et asjaga edasi minna, soovitan sul treeningjaluse küljest ära võtta. Esialgu tundub kopter ilma nendeta erksam aga harjud kohe ära. Kaugemale lennates võivad treeningjaluse pallid silmapette valmistada ja kaotad orientatsiooni, ilma nendeta harjud kopterit tervikuna tajuma ja kaugemal lendamine on lihtsam. Aga kuna hõljutamise õppimine on kopterilennu alus siis treeni hästi hõljutamist vaheldumisi kumbki külg enda poole ja alusta simus nina enda poole hõljutamise trenni. Reaalses elus peaksid seda tegema alguses vähemalt 10 meetri kõrgusel, et jõuaksid vea korral kopteri ära päästa.
Ja ära sa akut kunagi signalisaatori ega regu cut-offini tühjaks sõida, kasuta taimerit, sinu kopteri puhul tundub sobivat 6 minutit. Aku eluiga on nii kordi pikem
Kui suudad kopterit 15-20 cm kõrgusel minuti või vähemalt pool paigal hoida, oled võimeline ka vabalt ilma treeningjaluseta maanduma ja õhku tõusma. Külg enda poole hõljutamist harjuta umbes poolteise meetri kõrgusel. Alati kui midagi uut harjutad, mõtle välja päästemanööver, sinu puhul on see praegu saba enda poole keeramine ja kui tundub, et päästmiseks jääb kõrgust väheks, tuleb kopter kõrgemale tõsta, sest kui pöörded alla lased, on ka kopteri kuuletuvus kehvem. Arvan, et oled juba sellel tasemel, et seda proovida 

TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Lendu vaadates võiksid treeningjalusest loobuda. Ebaühtlase pinnase puhul soovitan vahetada 450 kopteri jalus 500 seeria kopteri jaluse vastu.
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne
; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )

Mul oli samamoodi hämming, kui seda nägin ja siis kuulsin, et ennegi seal rüüstamas käidud. Ulme.
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
Head Kollase lennuplatsi kasutajad,
Kirjutan kohaliku konstaabli palvel ühest pisikesest vahejuhtumist.
Eelmisel nädalal pöördus minu poole kohalik konstaabel. Tema mure oli selles, et 19.10.2013 oli keegi mudelistidest kollasel oma lennukit lennutanud. Ühel hetkel ei allunud lennuk enam kontrollile ja kukkus seejärel sõiduteele puruks. Seekord oli kukkumine siiski õnnelik, sest autod pihta ei saanud ja ainult lennuk purunes asfaldil Kuna kukkumine oli olnud autole väga lähedal, siis tänu sellele pöördus autoomanik politsei poole, et me ikka püüaksime lennutamisega ettevaatlikud olla, sest kes ja kuidas katab tekkivad kulud, kui lennuk oleks tabanud kukkumisel autot või inimest.
See vahejuhtum tõstab jälle päevakorda kindlustamise vajalikkuse teema.
Kirjutan kohaliku konstaabli palvel ühest pisikesest vahejuhtumist.
Eelmisel nädalal pöördus minu poole kohalik konstaabel. Tema mure oli selles, et 19.10.2013 oli keegi mudelistidest kollasel oma lennukit lennutanud. Ühel hetkel ei allunud lennuk enam kontrollile ja kukkus seejärel sõiduteele puruks. Seekord oli kukkumine siiski õnnelik, sest autod pihta ei saanud ja ainult lennuk purunes asfaldil Kuna kukkumine oli olnud autole väga lähedal, siis tänu sellele pöördus autoomanik politsei poole, et me ikka püüaksime lennutamisega ettevaatlikud olla, sest kes ja kuidas katab tekkivad kulud, kui lennuk oleks tabanud kukkumisel autot või inimest.
See vahejuhtum tõstab jälle päevakorda kindlustamise vajalikkuse teema.
Mina pakuks välja teema, et lennutamise reeglitest peaks kinni pidama
Lennutamiseks valitakse kindel sektor ja mis kõik veel vastavalt oma kogemustele ja tehnikale jne...
kõik see on kirja pandud juba algaja juhendis. Ilmselt tuleks kuidagi kohustulikuks teha selle järgimine ja üle pea ja üle autode lennutajaid ikkagi kuidagi "reguleerida".
Lennusektoris lennanud lennukitel on minu arust suht raske juhitavuse kadudes sõiduteele sattuda. On ka minul õige mitu lennukit kollasel alla kukkunud erinevatel põhjustel ja asfaldile pole neist ükski ligilähedalegi sattunud.
Seda juhendit ei saa enam kaela väänata kõigile mudelitemüüjatele, sest enamus lennukeid tuleb ikkagi netipoodidest, aga ikkagi võiks midagi sellel teemal välja mõelda.
Ei tahaks, et algajad kaoks ära mingite reeglite ja seaduste kehtestamisest, mis harjutamise väga raskeks teeksid. Samas ei saa ka seda võimalikku "kindlustust" peale määrida igale riigipiirist sisse tulevale penoplastist pisilennukile vms., jääks ikkagi asi vabatahtlikuks ja seega ka ilmselt väga vähe kasutust leidvaks niššiks. Kaldun arvama, et see kindlustusmaks ei saa väga väike olema ja seetõttu ka uued üritajad saavad tõrjutud.
tahtsin jõuda selleni, et kuna on olemas hooldatud lennutusplats, siis peaks seal mingid elementaarsed lennutusreeglid ikkagi olema täidetud iga piloodi poolt rahvusest, vanusest, lennuvahendi väiksusest hoolimata
aparatuuri ja lennumasina lennueelne kontroll esimeseks asjaks, lennutussektorist kinnipidamine jne
Lennutamiseks valitakse kindel sektor ja mis kõik veel vastavalt oma kogemustele ja tehnikale jne...
kõik see on kirja pandud juba algaja juhendis. Ilmselt tuleks kuidagi kohustulikuks teha selle järgimine ja üle pea ja üle autode lennutajaid ikkagi kuidagi "reguleerida".
Lennusektoris lennanud lennukitel on minu arust suht raske juhitavuse kadudes sõiduteele sattuda. On ka minul õige mitu lennukit kollasel alla kukkunud erinevatel põhjustel ja asfaldile pole neist ükski ligilähedalegi sattunud.
Seda juhendit ei saa enam kaela väänata kõigile mudelitemüüjatele, sest enamus lennukeid tuleb ikkagi netipoodidest, aga ikkagi võiks midagi sellel teemal välja mõelda.
Ei tahaks, et algajad kaoks ära mingite reeglite ja seaduste kehtestamisest, mis harjutamise väga raskeks teeksid. Samas ei saa ka seda võimalikku "kindlustust" peale määrida igale riigipiirist sisse tulevale penoplastist pisilennukile vms., jääks ikkagi asi vabatahtlikuks ja seega ka ilmselt väga vähe kasutust leidvaks niššiks. Kaldun arvama, et see kindlustusmaks ei saa väga väike olema ja seetõttu ka uued üritajad saavad tõrjutud.
tahtsin jõuda selleni, et kuna on olemas hooldatud lennutusplats, siis peaks seal mingid elementaarsed lennutusreeglid ikkagi olema täidetud iga piloodi poolt rahvusest, vanusest, lennuvahendi väiksusest hoolimata
aparatuuri ja lennumasina lennueelne kontroll esimeseks asjaks, lennutussektorist kinnipidamine jne
kogun vanu vene lennukimootoreid
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Algaja?
See, et lennutamise reeglitest peab kinni pidama on täiesti õige.
Aga minu arvates on siin veel üks aspekt, mille peale ilmselt "vanad kalad" ei tule.
See on, et algaja lennutaja võib tahta kogu hingest nendest reeglitest kinni pidada aga ikkagi võib tekitada paksu pahandust.
Ta lihtsalt ei saa lennutamisega hakkama ning lennuk ei pruugi ka kohe alla kukkuda,
hoopis lendab levist välja ja kukub alla kuskil kaugemal.
Olles ise algaja olen väga tänulik edasijõudnule, kes mind oma õpilaseks võttis ja päris mitu korda duubeldatud puldiga õpetas,
enne kui lennutamine kuidagimoodi laabuma hakkas. Simulaator üksi ei lahenda probleemi. Tegelikkuses on tunne hoopis teine,
olgugi tingimused justkui samad. Võib-olla võiks hoopiski mingi kohustuslik koolitus olla?
Näiteks kui tahad lennutada ligemal kui 2, 3, 5 või 10 km asustatud punktist või üldkasutatavast teest,
pead olema läbinud algtaseme koolituse.
Ilmselt tekkib nüüd järjekord nendest, kes sooviksid mulle vastu kukalt anda: "Palun väga".
Aga minu arvates on siin veel üks aspekt, mille peale ilmselt "vanad kalad" ei tule.
See on, et algaja lennutaja võib tahta kogu hingest nendest reeglitest kinni pidada aga ikkagi võib tekitada paksu pahandust.
Ta lihtsalt ei saa lennutamisega hakkama ning lennuk ei pruugi ka kohe alla kukkuda,
hoopis lendab levist välja ja kukub alla kuskil kaugemal.
Olles ise algaja olen väga tänulik edasijõudnule, kes mind oma õpilaseks võttis ja päris mitu korda duubeldatud puldiga õpetas,
enne kui lennutamine kuidagimoodi laabuma hakkas. Simulaator üksi ei lahenda probleemi. Tegelikkuses on tunne hoopis teine,
olgugi tingimused justkui samad. Võib-olla võiks hoopiski mingi kohustuslik koolitus olla?
Näiteks kui tahad lennutada ligemal kui 2, 3, 5 või 10 km asustatud punktist või üldkasutatavast teest,
pead olema läbinud algtaseme koolituse.
Ilmselt tekkib nüüd järjekord nendest, kes sooviksid mulle vastu kukalt anda: "Palun väga".
Tee ise!
Ma täitsa nõus. Algajal on vahel tõesti raske seda lennusektorit hoida.Silversass wrote:Ta lihtsalt ei saa lennutamisega hakkama ning lennuk ei pruugi ka kohe alla kukkuda,
hoopis lendab levist välja ja kukub alla kuskil kaugemal.
Kui juhtud veel pisut paanikasse ka minema siis kukud nende tikkudega võimlema ja ei saa ise ka aru mida teed

Usun, et kõigil on ette tulnud vähemalt mõni "väga närviline" olukord.
Kohustuslik lennukoolitus on muidugi liiast.
See oleks ainult äriplaan koolitajaile nagu autokool.
Liikluses on tuhandeid idikaid ja ostetud lube.
Ega siin muu ei aita kui selle ohutuse teema aeg-ajalt üles võtmine ja meelde tuletamine.
Ja kuni kindlustust ei ole jääb ainsks võimaluseks enne starti palvetada

Hetkel tundub mulle isiklikult, et ainus mõistlik (ja tegelikult mitte väga effektiivne - pigem JOK) lahendus oleks *tõelised* reeglid platsile ülesse riputada. Ja kui juba sildistamiseks läks, siis ka igaks juhuks veel keelumärk rajale minekuks...
Miks mitte rohkemat?
Me (Kollase pidajad) *ei* *saa* vastutada kõige eest. Samamoodi, nagu käiakse Kollasel keppimas ja driftimas, täpselt sama moodi võidakse seal ka käia "lollilt lendamas". Selle vastu saabki ainult siltidega (ja loomulikult ka reeglite eirajatele märkuste tegemisega). Sildist lootus, et äkki siiski keski loeb ja saab aru, et *miks* niimoodi on.
Lisaks võiks muidugi sildile panna ka viited foorumile ja/või mõne pisut kogenuma kontaktid, et tõeline algaja saaks konsultatsioonid kokku leppida.
Miks mitte rohkemat?
Me (Kollase pidajad) *ei* *saa* vastutada kõige eest. Samamoodi, nagu käiakse Kollasel keppimas ja driftimas, täpselt sama moodi võidakse seal ka käia "lollilt lendamas". Selle vastu saabki ainult siltidega (ja loomulikult ka reeglite eirajatele märkuste tegemisega). Sildist lootus, et äkki siiski keski loeb ja saab aru, et *miks* niimoodi on.
Lisaks võiks muidugi sildile panna ka viited foorumile ja/või mõne pisut kogenuma kontaktid, et tõeline algaja saaks konsultatsioonid kokku leppida.
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Vaataksin asja pisut laiemalt. Ega "kollane" ei ole ju ainuke võimalik plats,
kus keegi algaja võib oma "esimesi samme lennunduses" tegema minna.
Kõige suurema kasuteguriga oleks teavitus massiteabevahendite kaudu.
Näiteks veerandtunnine saade televisioonis. Selles tutvustataks põgusalt
mudelismi (lennu) ja ennekõike sellega seotud ohtusid. Kui ostad valmis
lennuki, on karbi peal hoiatused aga kui lähed ostad tahvli penoplasti, puldi
mootori ja aku, ei informeeri keegi, et tegeled potentsiaalselt päris ohtliku
tegevusega.
Sellesse foorumisse sattusin minagi alles siis kui lendamine välja
ei tulnud ning hakkasin uurima, milles asi.
Selleks, et televisiooni saada tuleks vist mingi MTÜ luua ja projekt kirjutada?
See aitaks ühtlasi ka antud ala propageerida.
kus keegi algaja võib oma "esimesi samme lennunduses" tegema minna.
Kõige suurema kasuteguriga oleks teavitus massiteabevahendite kaudu.
Näiteks veerandtunnine saade televisioonis. Selles tutvustataks põgusalt
mudelismi (lennu) ja ennekõike sellega seotud ohtusid. Kui ostad valmis
lennuki, on karbi peal hoiatused aga kui lähed ostad tahvli penoplasti, puldi
mootori ja aku, ei informeeri keegi, et tegeled potentsiaalselt päris ohtliku
tegevusega.
Sellesse foorumisse sattusin minagi alles siis kui lendamine välja
ei tulnud ning hakkasin uurima, milles asi.
Selleks, et televisiooni saada tuleks vist mingi MTÜ luua ja projekt kirjutada?
See aitaks ühtlasi ka antud ala propageerida.
Tee ise!
Pole mõtet heietada siin mõtetu möla. Nii vähe või palju kui Mina olen kollasel käinud on seal täielik .... vahet pole kui suurelt see reeglite tahvel seal särab. Ei olnud kaua aega tagasi, kui kollasel Merkuga Hexat proovisime kus mingi vana tegi autode juures FPV lendu ja crashis 0,5 m enne Matsa autot. Mitte kedagi ei huvita.
Siin ei muutu mitte midagi.
Siin ei muutu mitte midagi.
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
TBS Discovery
GoPro 3 BE +
51980760
Nujah - sellel teemal on ka ennem piisavalt jauratud. Kusjuures, osa teemaarendustest tõenäoliselt pole siia välja jõudnud - liiga avalik koht.
Ühelt poolt vajaks asi vägagi reguleerimist - teiselt poolt aga on olemas oht, et peale seda reguleerimist saavad "kraanid" liiga kinni keeratud. Kusjuures keeratakse justnimelt nende kraane, kes üritavad seadusekuulekad olla. Väga mõistlik tundub nn. "juhiloa" rakendamine ühes selle juurde kuuluva kolmanda poole kindlustuse nõudega - samas, kus kohast tõmmata piir. Kas peaks näiteks supermarketis Silverlit'i kopteri ostmisel kontrollima ostja "pabereid"; Mida teha sellise tegelasega, kes tellib omale EU-seest viiekilose mudeli (Eesti Tiguposti AS nõuab paberit?!?)...
Justnimelt nende põhjuste pärast on võibolla kõikse levinum arvamus siinse rahva hulgas (loomulikult mitte kõik ja ühehäälselt) et tasub hoida sama seisu, ning parem mitte torkida.
Ühelt poolt vajaks asi vägagi reguleerimist - teiselt poolt aga on olemas oht, et peale seda reguleerimist saavad "kraanid" liiga kinni keeratud. Kusjuures keeratakse justnimelt nende kraane, kes üritavad seadusekuulekad olla. Väga mõistlik tundub nn. "juhiloa" rakendamine ühes selle juurde kuuluva kolmanda poole kindlustuse nõudega - samas, kus kohast tõmmata piir. Kas peaks näiteks supermarketis Silverlit'i kopteri ostmisel kontrollima ostja "pabereid"; Mida teha sellise tegelasega, kes tellib omale EU-seest viiekilose mudeli (Eesti Tiguposti AS nõuab paberit?!?)...
Justnimelt nende põhjuste pärast on võibolla kõikse levinum arvamus siinse rahva hulgas (loomulikult mitte kõik ja ühehäälselt) et tasub hoida sama seisu, ning parem mitte torkida.
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Väga nõus, et mõttetut möla ei tohi jaurata!
Last edited by Silversass on Thu Nov 07, 2013 2:42, edited 1 time in total.
Tee ise!
Huvitav,mismoodi konstaabel võiks meie muresse suhtuda seoses vandaalidega kollasel platsil.Otsene kahju on meile tekitatud - Matsa,sa võiks korra kõne tagasi võtta ja küsida,mida teha - ehk toimib külas kasvõi mingi kaudne korralekutsumise võimalus.Ehk konstaablil on mõni mõte,kuidas selliseid vendi ohjata
Omalt poolt - ega me keegi taha ju mudeleid crashida aga ikka juhtub.Tegelikult on probleem autode suhtes siis,kui ei ole kaskokindlustust - kui on, siis kasko korvab juhtumi,omavastutus küll tuleb maksta.Samas - meil neid käestläinud olukordi seal kollasel vist kolm tükki olnud siin läbi aegade - üks lennuk kunagi kukkus kellegi aeda - siis oli ka suur kisa ja minu suur bensukas lendas Kopli lahte (see oli tegelikult suur vedamine,et merre!).Eks nende kaugele lendavate asjadega on probleem tõsisem,aga seal tuleb mingil hetkel nagunii tõsisem reguleering.Üldjuhul enamus olukordi laheneb lennusektori piires 


no kõige lihtsam on lihtsalt mônda algajat nàhes veitc informeerida.,seletage talle lühidalt miks nii ei tohi vms.vôibolla ta lihtsalt ei tea,ega ei oska selle peale tulla.endalgi oli nii.lugedes mõnda nappi autosse kukkumist,muutsin minagi oma lendamisi,vàldin teid jne.mainige tle lihtsalt mónda juhtumit kus olex võind sitasti minna,raha summasi,kyll vôtavad aru pàhe! aga mis puutub kollasel juttide tegemisse...eks môni kohalik oli.
kui silt panna siis hoiatava kahe pildiga,,eriti verine pilt kokku puutes inimesega ja ka autoga,ning platsi juures oleva tee äärde pisike silt mis hoiatab autojuhte..
nt naljaga pooleks.....


m olen näind isegi ühte youtube video kus platsi ääres oli aed(majad taga) ja sinna oli kirjutatud kh suuuuuuurelt, umbes et sinna lendamine on keelatud!"
kui silt panna siis hoiatava kahe pildiga,,eriti verine pilt kokku puutes inimesega ja ka autoga,ning platsi juures oleva tee äärde pisike silt mis hoiatab autojuhte..
nt naljaga pooleks.....


m olen näind isegi ühte youtube video kus platsi ääres oli aed(majad taga) ja sinna oli kirjutatud kh suuuuuuurelt, umbes et sinna lendamine on keelatud!"