Oktoober 2013
Oktoober 2013
kasutasime siis täna päikest ära ja ronisime lennutama.kahjuks küll tuul sundis lennutamise lühemaks jne.nii siis pisike klipike kh :
http://www.youtube.com/watch?v=tDEAN4wq ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=tDEAN4wq ... e=youtu.be
Julge kyylik...
Täna Hüürus oli sellist lennukit näha:

Täna Hüürus oli sellist lennukit näha:

Last edited by Marek on Sun Oct 06, 2013 14:05, edited 1 time in total.
Täna Viljandi lennuväljal sai suurte lennukite vahelisel pausil oma nitrokopter esimest korda õhku tõstetud.
Mingit suuremat lendamist ei teinud, sai rohkem mootori ja gaasikõvera timmimisega tegeletud. Mootori sai lõpuks enam-vähem timmi aga siis hakkas kopter lagunema- sabasõlm murdus ära ja sumpa tuli lahti. Nitrokopter on järelikult mulle veel suht võõras tehnika, tuleb veel vaeva näha
Kahjuks huvilistele krässipilte pakkuda pole kuna kräss jäi ära
Aga tuulepuhangud olid väga tugevad ja ootamatud, niiet 500 kopteriga lõi vahepeal saba ringi
, nitrokaga oleks muidugi paras lennata olnud. Aga sabasõlm nüüdseks vahetatud ning sumpa tagasi küljes, kahjuks väljas juba pime ja öölennu varustust pole 



Aga tuulepuhangud olid väga tugevad ja ootamatud, niiet 500 kopteriga lõi vahepeal saba ringi


TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
See Hüürus pildistatud sinine "lennuk" kuulub mulle... Kahjuks jäi sel suvel ta jaoks häbematult vähe aega, sest lenksudega juhitavate masinate asemel olen tegelenud kangidega juhitavate masinatega...
Tema kohta on natuke juttu siin http://vvm.vanatehnika.ee/?p=264.
Teemasse ka - kui ilma on, olen proovinud usinasti Kollasel käia; tuul enam väga ei sega aga segama hakkab külm õhutemperatuur ja varajane hämarus. Üritan harjutada "stall turn"-e ja lendan niisama ringi, pead alaspidi pole "eluslooduses" veel julgenud keerata, kuigi simus teen seda ammu. Blade'i mitu päeva jupsinud güro ütles lõplikult töölepingu üles, õnneks juhtus see maa peal - just 3min tagasi olin tulnud lennust... Lahti võttes selgus ka põhjus - üks juhe oli täiesti murdunud ja veel paar tükki olid veel ainult paari kiuga kinni. Vibratsioon või/ja paar traumat ilmselt süüdlasteks. See-eest HK250-sest saab vist asja, olin vahepeal juba lootust kaotamas (oli kuidagi väga kipakas ja närviline), aga olen teda järjest paremaks saanud.
Tema kohta on natuke juttu siin http://vvm.vanatehnika.ee/?p=264.
Teemasse ka - kui ilma on, olen proovinud usinasti Kollasel käia; tuul enam väga ei sega aga segama hakkab külm õhutemperatuur ja varajane hämarus. Üritan harjutada "stall turn"-e ja lendan niisama ringi, pead alaspidi pole "eluslooduses" veel julgenud keerata, kuigi simus teen seda ammu. Blade'i mitu päeva jupsinud güro ütles lõplikult töölepingu üles, õnneks juhtus see maa peal - just 3min tagasi olin tulnud lennust... Lahti võttes selgus ka põhjus - üks juhe oli täiesti murdunud ja veel paar tükki olid veel ainult paari kiuga kinni. Vibratsioon või/ja paar traumat ilmselt süüdlasteks. See-eest HK250-sest saab vist asja, olin vahepeal juba lootust kaotamas (oli kuidagi väga kipakas ja närviline), aga olen teda järjest paremaks saanud.
Marti
koperdaja
Goblin 500, Protos 500
Ja tillukesed aga tublid: Hubsan, Nine Eagles SoloPro 125 (flybarless).
koperdaja
Goblin 500, Protos 500
Ja tillukesed aga tublid: Hubsan, Nine Eagles SoloPro 125 (flybarless).
Hüürus tegelesid kõik täna lendamisega, pildistada polnud aega, Stan-il äkki on mingi video tema nitroka esmalennust 

TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Varsti varsti upin video ka. Väike klipp ka Kpe lennust. 
Suured suured tänud Trebla ja Kpe, et aitasite pilli õhku!

Suured suured tänud Trebla ja Kpe, et aitasite pilli õhku!
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Õnnitlen!
Algajale sobib selline vist põhiliselt imetlemiseks. Õhkutõusmine läheks ilmselt ka päris ladusalt. Simus olen proovinud, äkiline pill, peaaegu vertikaalstartija! Tervelt alla saamine ei ole enam nii lihtne.
Palju õnne!
Palju õnne!
Tee ise!
Võrreldes mu traineritega on ta tõesti äkilisem. Esimene alatiivaline millega lennanud. 

X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Esimene iseseisev edukas lend
Mõni algaja on siin ka oma esimese eduka lennuni jõudnud. Suur-suur tänu guru Kyylikule, kes on palju vaeva näinud ja oma aega kulutanud!
Juurde ka väike videosüüdistus https://www.youtube.com/watch?v=SJe4wC8d8gI.
Juurde ka väike videosüüdistus https://www.youtube.com/watch?v=SJe4wC8d8gI.
Tee ise!
Väga tubli Silversass! Küsiks kohe, kus kandis lennutasid? Tundub sobiv kant, kus saaksin ka oma nitroka õhku tõstetud. Pole ammu Virumaa rahvaga lennutanud. 

X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Vana-Vinnis lendasin
Tänan tunnustamast! Oleks väga põnev ühte nitrokat elusast peast näha. Seni olen neid ainult simus proovida saanud ja (liikuva) pildi pealt vaadanud.
Rakvere ümbruses on mitmeid sobivaid kohti. Videol kujutatud heinamaa asub Vana-Vinnis, Rakverest ca 3 km. Aga ka Ussimäel on väga suur ja lage heinamaa. Parem kui lennuväli. Ka päris ligidal, praktiliselt Vaala keskuse juures. Rakveres ei tundu eriti palju lennutajaid olema. Kyylik on väga aktiivne. Ja veel on käinud üks professionaalne fotograaf Q-kopteriga. Ülejäänud vennad on minu silmis müütilised- olen nendest palju kuulnud ja lugenud aga näinud ei ole. Ilmselt sellepärast, et olen "uus".
Rakvere ümbruses on mitmeid sobivaid kohti. Videol kujutatud heinamaa asub Vana-Vinnis, Rakverest ca 3 km. Aga ka Ussimäel on väga suur ja lage heinamaa. Parem kui lennuväli. Ka päris ligidal, praktiliselt Vaala keskuse juures. Rakveres ei tundu eriti palju lennutajaid olema. Kyylik on väga aktiivne. Ja veel on käinud üks professionaalne fotograaf Q-kopteriga. Ülejäänud vennad on minu silmis müütilised- olen nendest palju kuulnud ja lugenud aga näinud ei ole. Ilmselt sellepärast, et olen "uus".
Tee ise!
Kui ilm lubab ja leiaks hea raja kus ma kolaka õhku ja maha saaks siis oleks käpp. 

X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Rutja lennuväli?
Prooviks Rutja lennuvälja. Pole seal kaua aega käinud ja ei tea mis seisus see on aga kunagi oli päris sile plats. Ei ole Rakverest väga kaugel 25-28km koordinaadid 59°31'57.63"N, 26°18'4.34"E, kui keegi tahab Google Earthist otsida. Teine lage plats on Rakvere külje all Ussimäel 59°21'18.59"N, 26°23'51.47"E aga seal tuleb suurema riistaga autoteele maanduda. Kolmas koht Vana-Vinni, kus ka teele maandumise teema 59°17'59.56"N 26°22'56.79"E. Mina prooviks Rutja lennuvälja. Paneme teema üles, et kas keegi on seal viimasel ajal käinud?
Tee ise!
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Täitsa lennutatav plats oli. Muidigi vahepeal oli vaja kiirendajaid jälgidaSilversass wrote:Mis seisus oli plats?

X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Jään vist mängust välja. Finantsseis pole eriti kiita, tekitati mulle lisakulusid suure hurraaaga ja osa plaane pees seetõttu - suurema lennuki ost oli ka plaanis.kyylik wrote:seda ehk annaks parandada kui ilma oleks laup v.pyhapàev? korraldax viimase yhis lennutamiese enne lund? mis arvate ..neme.sàrts.riff.stan ja silver?
Bixler on ikka laiali, nii palju sain tehtud, et käisin liimi varumas, aga muud materjalid ikka puudu. Kiire ratsiga saaks korda ka kuidagi, nina osale vaja paigaldada tugevdused, veidi liimi ja üle teipida. Aga lood mootorikinnitusega pole teps nii ilusad, vana kinnituse ots on keres tuugalt kinni kuuma liimiga ja selle kätte saamine sealt paras ooper.
Sai viimati lollisti tehtud, kui kinnitus puru lendas. Lappisin kuidagi hädaga kokku, surusin kuuma liimi vahele lisaks. Oleks aga pidanud uue detaili välja lõikama.
See bixleri originaal mootorikinnitus on jura. Kuidagi suvaliselt on kaks männiliistu kokku liimitud, ühtepidi on hea pingetaluvus, teistpidi aga paindub liiga palju ning paindumise korral venitab praod sisse
Üldiselt on ilmad ka sellised olnud, et tahtmist lagedal seista eriti pole, ma vanaks jäänd vist, tuul kipub läbi tõmbama

The ground is the limit not the sky
- Eachine Racer 250
- KingKongSmart100
- Fox EPO Glider 2.32m
- Taranis ja FrSky kampott
- 1/10 SCT
- Camera: Runcam 2
- Silversass
- Posts: 149
- Joined: Tue Sep 03, 2013 23:58
- Location: Rakvere
Vabandan antud lennuki ees! Ajasin selle ühe teise alatiivalisega segi. Corsar on Phoenicsi andmetel üks paremini käituvaid lennukeid üldse. Õhku tõuseb veerand gaasiga ja maandub ka praktiliselt kohapeale, nagu vares. See oli ju merelennuväe lennuk. Veetsin valgustava õhtupooliku ja proovisin enamiku standardvarustuse lennukeid läbi. Antud isendit julgeks tegelikult just algajale soovitada- see stardib ja maandub praktiliselt ise. Natuke pead suunda muuta oskama. Norra ilmajaam lubab laupäevaks kuiva ilma, "Kas jaht tuleb või ei tule, küsin ma!". Tähenda, kas lendame? Ja kus siis lendame?STan wrote:Mu proua üllatas mind täna väikese kingitusega. Uhke värk
Tee ise!
Täna selline kahtlane ilm, et virumaale lendama ei hakka tulema vist. Küll aga plaanin varsti Kollasele minna. Kellelgi veel plaanis?
X650F V4 + APM 2.7
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9
HK Club Trainer
HK500CMT
Calmato 40 Trainer
FMS Mini F4u
Phantom wing v2 FPV + Fatshark Predator V2 + APM 2.7
HK250GT
ZMR250
Skyhunter FPV + Fatshark Dominator V3
Yuneec Q500 4K
Yuneec H
Sickle 46e F3A
VQ YAK-9