Infot algajale lennutajale??

Uued ja juba vastuse leidnud küsimused algajatele
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Isiklikult mina, algajana soovitaks ratasteta, so. kõhule maanduvat mudelit. Püksinööbisuuruste ratastega mudel vajab stardiks - maandumiseks väga korralikku asfalti. Alternatiivi korral sobib pea iga heinamaa või muruplats, peale selle ei lenda selline nii kergesti maandumisel "üle kaela", jne.
Kindlasti mõtle eespool toodud soovitustesse, osta kohe korralik saatja.
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Kyosho Piper-i kohta ütleks niipalju, et see on tegelikult täiesti standartne lennuk, mille sarnaseid on kümneid ja lausa sadu.Teised samasuguse väljanägemisega pole millegi poolest halvemad. On hoopis palju kergemaid ja aeglasemalt lendavaid olemas. Seejuures vahtplastidest lennukeid on algajal lihtsam remontida ja hooldada.
Toetan igati Vana soovitusi. Asfaltile kukkudes ei jää kunagi terveks, pika rohu sisse jääb terveks väga tihti.
User avatar
Ove
Posts: 16
Joined: Sat Mar 24, 2007 21:34
Location: Rakvere

Post by Ove »

eks esimesed lennud ta teeb kindlasti heinamaal (Meil siin hea lennuväli, muruplatsist). Aga jah sealt komplektist hilisemaks pole vast midagi saada, noh kogemused :D


Aga kas on võimalik ka selle lennumasinga mingied nippegi õhus teha, või see läheb kohe pooleks kui hakkan surmasõlme tegema? :twisted:
Lendame...
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Ove wrote:või see läheb kohe pooleks kui hakkan surmasõlme tegema? :twisted:
Siia postitatud pilt näitab, et küll läheb jah (talvel Piperi tiib pooleks) :lol: Aga foorumist on ka mitu teemat läbi käinud, kus näidatud ja õpetatud kuidas taolist mudelit tugevdada. Söevardad ja kleeplindid abiks. Siis on võimalik surmasõlme jms teha kah, kui kõrgusevaru ja kiirust piisavalt.
Lauri Laidna - www.pistik.com
alku
Posts: 69
Joined: Sat Jul 08, 2006 8:49
Location: viimsi

Post by alku »

Kyosho piperiga saab ilusti surmasolme teha.Kui keegi ei usu voin video ules panna.
User avatar
Ove
Posts: 16
Joined: Sat Mar 24, 2007 21:34
Location: Rakvere

Post by Ove »

Asi ei ole mitte uskumises vaid, ma tahaks näha, videod ei tee paha :)
Lendame...
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

Your Tube on abiks sealt näeb igasuguseid piperi videosi.

Kui sa suudad kuskilt hankida freeware simujuhtme siis peaks G3 demos lennata saama...kui pult muidugi toetab simu juhet. Simus on ülatiivalne lennuk millega saab puldi ideaalselt selgeks.
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

demole ei saa pulti ühendada.
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Edasi tasuks uurida ka siit:

http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=392
User avatar
metsasarv
Posts: 11
Joined: Mon Oct 15, 2007 14:36
Location: Kuressaare

Post by metsasarv »

tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus? Lihtsalt minu ettekujutus lendamisest on veel n.ö. käte-jalgade koostöös ja keha asendis liiga kinni, mis sest et "mina ei lenda juba ammu" nagu ütles vana Zeljonõi.. :wink:
Kui oli mingi spetsteema, ja jutt ainult erijuhtumist,vabandan OT ja palun postituse kustutada.
Triibuline
User avatar
tola555
Posts: 348
Joined: Thu Mar 15, 2007 13:24

Post by tola555 »

metsasarv wrote:
tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus? Lihtsalt minu ettekujutus lendamisest on veel n.ö. käte-jalgade koostöös ja keha asendis liiga kinni, mis sest et "mina ei lenda juba ammu" nagu ütles vana Zeljonõi.. :wink:
Kui oli mingi spetsteema, ja jutt ainult erijuhtumist,vabandan OT ja palun postituse kustutada.
eleron+kõrgustüür on vist popp. Pöördetüüri vajutamine sõltub kummale poole vajutada.
arne
Posts: 467
Joined: Thu Aug 11, 2005 23:07
Location: Tallinn
Contact:

Post by arne »

metsasarv wrote:
tola555 wrote:Hästi aitas ka pöördetüür+eleron pööramisel aga see on vist ohtlik?
Vabandan siinkohal teksti kontekstist väljarebimise pärast, aga mudelivõhikuna arvasin siinkohal küsida, kas mudeleid niimoodi ei juhitagi, Pööre ja eleronid, kuuli asemel visuaalne vaatlus?
Jah, juhitakse just nii. Pööre algatatakse pöörde- ja kaldtüüriga ja edasi sõltuvalt sellest mida sa teha tahad.

Plaaneritel (vähemalt piisava tiiva V-kujuga plaaneritel) näiteks hoitakse pöördetüüriga ringi raadiust (termikas tiirutamisel) ja kaldtüüriga (pisut pöördetüürile vastassuunas) hoitakse lennuki kallet. Ideaalis niimoodi et lennuk külg ees ei lendaks - aga seda on maapealt juba väga raske aru saada. Põhimõtteliselt kogemuste ja lennuki käitumise (täpselt otse lennates lennuk lihtsalt vajub aeglasemalt) järgi saab siiski midagi teha.

Arne
Post Reply