Page 3 of 3
Posted: Sun Aug 28, 2011 9:53
by trebla
Lennukiga lennates lendad vahel ikka pea kohalt üle. Seetõttu oleks siis loogilisem antenn hoida paralleelselt maaga ja 90 kraadi oma kinnitusteljega puldil, st risti mudeliga. Siis moodustab välja maksimum küll vertikaalse poolkaare mille tasapind on risti mudeliga ja aksepteeritav väljatugevus on väljavenitatud horisontaalse 8 kujuline mille miinimum on sinu juures. Järeldused siis minu arust sellised, et kopteriga enda läheduses tiirutades on soovitav antenn vertikaalselt hoida nagu Mihkel soovitab aga lennukiga pea kohal lennates horisontaalselt risti mudeliga nagu mina teen

Posted: Sun Aug 28, 2011 12:39
by [J]
Mina kasutan maa suhtes 45 kraadist saatja antenni asendit. 2010 Pika Lennu Võistlusel oli mu pikim lend üle tunniajaline ja enamus ajast kusagil 700 meetri kõrgusel küllaltki peakohal. F5J klassi mootorlennu kiireim ja lühim tee üles on samuti 90 kraadi üles.
Posted: Sun Aug 28, 2011 13:09
by qdwin
[J] wrote:2010 Pika Lennu Võistlusel oli mu pikim lend üle tunniajaline ja enamus ajast kusagil 700 meetri kõrgusel küllaltki peakohal.
OT: Mudellennuga mittetegeleja küsimus, Tallinna teletorni kõrgus on 314m, kas tõesti on võimalik mudellennukiga 700m kõrgusel hakkama saada? St. aru saada kuhu lennuk on parasjagu suundumas? Küsin kuna üle 100m kaugusel oleva autoga on suht lootusetu hakkama saada.
Posted: Sun Aug 28, 2011 13:42
by [J]
Üle 3 meetristega saab hakkama ja altvaates ikka pinda nägemiseks on.
Teema
http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=4482 lõpus on kõrgusemõõtja diagramme ka. Nii kõrgel lendas tol päeval tegelikult päris mitmeid lennukeid ja suurtel võistlustel lennatakse tihti kuni 1 kilomeetri kaugusele.