Page 4 of 4

Posted: Sun Apr 24, 2011 12:47
by hommiku kohvi
kuna mul tegu sama lennukiga, siis uuriks, et mis liimi kasutasid takjariba kleepimiseks lennuki külge? olen proovinud kuuma liimi ja epoxyt ja nad ei võta :(

Posted: Sun Apr 24, 2011 13:14
by Jorgan
Küsimus ka minult. Mis mahuga akut kasutad?
Plaan kah selline tellida.Mul omal olemas 2500mAh 3S. Ehk ei jää suureks.
Jutu järgi max 2200mAh 3S. Olemas ka 1650mAh 3S aga see pidavat liiga kerge olema. 2200mAh akuga lenndab stabiilsemalt. Mis kostad?

Posted: Sun Apr 24, 2011 13:26
by hommiku kohvi
ideaalsed: http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=8932

mul on 2 tükki ja paistab, et saan terve päev nendega lennata. sel ajal, kui ühega lendan ... laeb teine end autoakult :)

Posted: Sun Apr 24, 2011 13:58
by wermecher
Takjateibil on endal liimiriba küljes ja just selle samaga ta seal mul püsib ja väga edukalt.

Akud on teema esimeses postis kirjas ja juba viidati ka leheküljele, kust saab neid tellida. 2200mAh kestab hästi ja lennata saab korralikult. Kaks akutäit lendad ära ja ega rohkem ei viitsi küll ühe korraga.

Oma anomaalia lahendamisele olen ka lähedale jõudnud, täna proovisin ja tühikäigul lennuk paremale ei kisu, järelikult viga on mootori kinnituses. Mootor on kuidagi nurga alla sattunud ja pöörded peale lükates vajutab kohe lennuki paremale. Oskaks vaid seda mootorit seal peal timmida, siis saaks asja korda küll.

Posted: Thu Apr 28, 2011 23:28
by svenk
Tervisi wermecher’ile Tallinna lähedalt, Laagrist. Soetasin endale ka sama komplekti – AXN ja Turnigy 9X saatja. Tõsi, selle valiku tegin oma netisurfamise tulemusena. Eile sai ka esmalend tehtud, mis oli ka minu esimene lend mudellennukiga üldse. Kõik sujus kenasti. Esimene käeststart läks küll mättasse, kuid järgmised juba OK.

Siinkohal tuleb märkida, et algaja jaoks on simulaator üks ütlemata tänuväärt asi. Minujaoks oli see see esmaslend täiesti võrdväärne simulaatoris (RealFlight G4) kogetuga. Tõsi, omajagu mõnusat närvikõdi muidugi rohkem.

Üks isiklik üllatus muide ka AXN-ga, mida mujalt pole lugenud. Esmalend oli muidu OK, aga kui kangid vabaks lasin ja vabalendu jälgisin, selgus et lennuk ei lenda otse, vaid keerab vaikselt, nagu oleks rudder trimmimata. Üritasin siis trimmida rudderit ja ailerone, aga head efekti ei saavutanud.
Asi jäigi segaseks, kuni hiljem kodus uurides, selgus, et lennuki üks tiib on märgatavalt teisest raskem.

Fakt iseenesest tundus utoopiline, sest sellist asja ei taibanud ennem kontrollidagi. Raskukeskme pikisuunas olin paika sättinud, aga et raskuskese tiibade vahel vajaks ka ülekontrollimist , sellepeale ma ei osanud tullagi. Igatahes tegi täiesti nõutuks , kuidas saavad tiivad niivõrd erinevalt kaaluda – visuaalselt kõik OK. Lõpuks asi selgines - põhjuseks klaasfiibervarras. See oli osatud lihtsalt niivõrd erineva siseseinapaksusega teha, et pidin toru 10cm (!) ühe tiivaotsa poole nihutama, et raskuskese parlanksi saada. Nüüd lendab lennuk ilusti otse. Samas ei meeldi mulle teadmine, et toru pole tiiva sees sümmeetriliselt. Plaanin selle ilmselt mõne süsitoru vastu välja vahetada.

Lisan ka mõned lingid, mida vähe mainitud:
AXN Floater WIKI: http://beta.ivc.no/wiki/index.php/AXN_Clouds_Fly

Pood, kus pakutakse AXN varuosasid: http://www.throttlestore.com/spare_part ... px?lang=EN

Posted: Thu Apr 28, 2011 23:55
by wermecher
Tore, kui lend sujus ja simulaator on muidugi hea abimees. Ma kusjuures selle varda peale seal tiivas olen ka ise mõelnud, muud nagu olla ei saagi, mis ta balansist välja ajaks. Mul see varras ühe tiiva sisse kinni liimitud ja sealt teda ilmselt niisama lihtsalt kätte ei saa, kui siis nii et tükid taga ja hiljem lappimine. Ise üritan mootori kinnitusi uurida ja kaldun arvama, et hetkel siiski teeb kaldumis töö ära mootori kinnituste nihkumine vms kuna varem kaldumist ei märganud.

Posted: Fri Apr 29, 2011 9:28
by hommiku kohvi
Hei,

liimisin enda Floateril ka toru ühe tiiva sisse kinni ja paistab, et õnneks on toru OK, kuna lendab küll otse. Kuna minu lennuk tuli ilma mootori ja ESC variandina, siis liimisin originaal mootori kinnitusele laminaat parketist väljalõigatud tüki, kuhu mahtus tibake "raketim" mootor peale oma 6x4 propiga. Nüüd on jaksu nii palju, et tiivad tahavad eralduda :D

Üks asi, mis mind natuke isiklikult segab on see, et kui lendan kerge nurga all tuule suunaga, siis tahab lennuk end ise sättida nii, et tuul oleks otse vastu, või otse tagant. See tuleneb arvatavasti nendest "lokkis" tiiva otstest, mille point ongi ju tegelikult lendu lihtsamaks teha.

Asjad millega ma veel ei ole mänginud on Gyrod. Mõtlesin, et prooviks panna talle Roll ja Pitch telgi kontrollima Gürod... võimalik, et sellel eriti mõtet pole, kuna ta on ikkagi nii stabiilne lennu platvorm, aga ... tore on ju nokkida ja proovida :P

Posted: Fri Apr 29, 2011 12:43
by wermecher
Gürosid ma enda omale küll peale ei pane, mulle ei meeldi kui see pill automatiseeritud on, tahaks ikka niisama mõnusalt lennata.

Tiiva otsad on tal jah keerdus vaikselt, aga olen juba temaga päris pikalt pea-alaspidi lennanud, lendab küll.

Posted: Thu Jun 09, 2011 15:20
by hommiku kohvi
käisin siis proovimas sellist kohta lennutamiseks nagu Tallinna Lauluväljak. Ilm oli palav ja rahvast jõlkus mäeotsas ainult paar nägu. ühesõnaga terve plats ainult minu päralt :)

Vahepeal olin kätte saanud oma LiPo tühjakssaamis hoiatus jubina (millele veel oleks vaja emast otsikut, et istuks ilusti aku laadimisotsa otsa) ja kuna tahtsin proovida Flappse, siis vedasin ka aileronide servodele eraldi juhtmed (Y-kaablit ei kasutanud).

Igatahes oli lendamine VÕIMATU ... nagu purjus part lällas ringi ... aileronid laperdasid nagu hullud. Maa peal oli kõik ilus.

olin tiivale lisanud ka servo, mille ülesanne oli tiiva küljest isetehtud pomm lahti lasta, aga vaevalt, et see servo seal miskit segas. testsõitu tegin ilma pommi ja selle lisaservota.


Igatahes, kas kellelgi on aimu, miks muutus mu lennuks säherduseks laperdiseks.

Ahjaa ... lõpptulemus ... nina lömmis ja kojuminek.

Posted: Wed Jun 22, 2011 9:39
by Kenjifujima
UME Tuleks Rihter silmaga PIDI lennuki pikitelge ebasümmeetrilisusi ja-kõverusi otsida minge. Peab Miski teistmoodi pool teisel Olema. Suur Tiibade mõjutada kaaluvahe Saab. Nurkade mootori Mootorlennus muutumine. Muutudes Neutraal