lennuk ei lenda.
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
Önnitlen eduka alguse puhul.
Tester peaks saama aku ja muundaja vahele nii, et üks aku ots on regulaatori küljes ja teine aku ots läheks läbi testri regulaatorisse.
Testri küles olevad juhtmed peavad olema öigetes aukudes, voolu möötmiseks ja ka tester peab olema lülitatud voolu möötmise reziimi.
Osadel testritel kaks voolu möötmise piirkonda, ühe puhul on sisemine kaitse vahel, teise puhul pole.
Loodetavalt saab su testriga ka kuni 10A voolu mööta.
Ega muud polegi, kui et läks....
Mööda algul ilma propellerita.
Tester peaks saama aku ja muundaja vahele nii, et üks aku ots on regulaatori küljes ja teine aku ots läheks läbi testri regulaatorisse.
Testri küles olevad juhtmed peavad olema öigetes aukudes, voolu möötmiseks ja ka tester peab olema lülitatud voolu möötmise reziimi.
Osadel testritel kaks voolu möötmise piirkonda, ühe puhul on sisemine kaitse vahel, teise puhul pole.
Loodetavalt saab su testriga ka kuni 10A voolu mööta.
Ega muud polegi, kui et läks....
Mööda algul ilma propellerita.
to ALPINE, propelleritest
Suuremaid propellereid kasutan seepärast, et minu lennukil on speed400st võimsamad ja suurema kasuteguriga CDROM mootorid . Ja mis kõige tähtsam - neil on sama voolu juures suurem pöördejõud(pöördemoment). Suurema jõuga võib omakorda suuremat propellerit ringi ajada. Ja suurel propelleril on suurem kasutegur, st. sama akuga saab kauem ja/või jõulisemalt lennata.
Need mootorid vastavad umbes 1,5:1 reduktoriga speed500-le.
Veidike teise konstruktsiooniga.
Et kasutadada 8x4 propellerit, peaks speed400-l olema sarnane reduktor, nagu pildil keskel üleval on. Pildil vasakul on speed300 reduktormootor 10x4,7 propiga. Üldine kasutegur on kõvasti suurem, 75% vooluga speed400-ga sama tõmme.
Välitööriistad.
Remondimaterjalid.
Tulekindel kast ja akud.
Alalisvoolu ampertangid ja omatehtud servotester.
Need mootorid vastavad umbes 1,5:1 reduktoriga speed500-le.
Veidike teise konstruktsiooniga.
Et kasutadada 8x4 propellerit, peaks speed400-l olema sarnane reduktor, nagu pildil keskel üleval on. Pildil vasakul on speed300 reduktormootor 10x4,7 propiga. Üldine kasutegur on kõvasti suurem, 75% vooluga speed400-ga sama tõmme.
Välitööriistad.
Remondimaterjalid.
Tulekindel kast ja akud.
Alalisvoolu ampertangid ja omatehtud servotester.
Last edited by pipercub on Fri Dec 15, 2006 22:25, edited 2 times in total.
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
Kui veel linkide juurde tagasi tulla, siis poe lingi saatmiseks tuleb ära kustutada oma session ID ehk jura, mis algab &osCsid...-ga, töötav link on siis http://shop.pistik.com/product_info.php ... ts_id=4671
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact:
8 m/sek. tuule kiirust on päris palju. Kui mudelit hästi vallata, siis pole asjast suurt probleemi. Saab rohkem närviködi.....
Esimeste lennukatsetuste jaoks ja ka uue mudeli puhul, kui ei ole päris selge, kuidas mudel käitub, oleks kasulikum vaiksemat ilma oodata. Ideaalne oleks kas päris tuulevaikne vöi siis kerge ühtlane tuul 2-3m/sek, mitte rohkem. Kerge vastutuulega lihtsam startida ja ka maanduda.
Esimeste lennukatsetuste jaoks ja ka uue mudeli puhul, kui ei ole päris selge, kuidas mudel käitub, oleks kasulikum vaiksemat ilma oodata. Ideaalne oleks kas päris tuulevaikne vöi siis kerge ühtlane tuul 2-3m/sek, mitte rohkem. Kerge vastutuulega lihtsam startida ja ka maanduda.
Tõstsin pildid ümber. nüüd peaks näha olema.
Kui keskmine tuule kiirus on 5m/s, siis hood võivad kõvasti kiiremad olla.
Minu kogemuse järgi keskmise 5m/s juures lennuk vahetevahel õhku seisma. Allatuult läks täiega. Start oli lihtne - kerge tõuge vastutuult.
Kui keskmine oli 7m/s, siis hakkas tasapisi allatuult ära vedama.
Kui keskmine tuule kiirus on 5m/s, siis hood võivad kõvasti kiiremad olla.
Minu kogemuse järgi keskmise 5m/s juures lennuk vahetevahel õhku seisma. Allatuult läks täiega. Start oli lihtne - kerge tõuge vastutuult.
Kui keskmine oli 7m/s, siis hakkas tasapisi allatuult ära vedama.
Nagu ka juhendis soovitatud, tuleks esimeseks lennutamiseks oodata pea-aegu tuulevaikset ilma! Tuulega saab siis lennutada, kui juhtimine juba käpas ja lennuk tuttav.
Lauri Laidna - www.pistik.com
- / / / / /ALPINE
- Posts: 120
- Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
- Location: Tallinn
- Contact: