lennuk ei lenda.

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
User avatar
/ / / / /ALPINE
Posts: 120
Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
Location: Tallinn
Contact:

Post by / / / / /ALPINE »

vastaks siis ropkale, et ma ei olnudki sel momendil sisse logitud, kui seda vaatasin :wink:
shop.pistik.com
User avatar
/ / / / /ALPINE
Posts: 120
Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
Location: Tallinn
Contact:

Post by / / / / /ALPINE »

mul nüüd lennuk käes, ning tasakaalustatud.

sai siis tester ka ostetud, ning küsiks siis uuesti, et kust ma seda voolu pinget mõõdan, sain aru, et akust sama aeg, kui lennuk käib, aga kuidas täpsemalt ühendama peaks? :roll:
shop.pistik.com
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

Önnitlen eduka alguse puhul.

Tester peaks saama aku ja muundaja vahele nii, et üks aku ots on regulaatori küljes ja teine aku ots läheks läbi testri regulaatorisse.
Testri küles olevad juhtmed peavad olema öigetes aukudes, voolu möötmiseks ja ka tester peab olema lülitatud voolu möötmise reziimi.
Osadel testritel kaks voolu möötmise piirkonda, ühe puhul on sisemine kaitse vahel, teise puhul pole.
Loodetavalt saab su testriga ka kuni 10A voolu mööta.
Ega muud polegi, kui et läks....
Mööda algul ilma propellerita.
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

to ALPINE, propelleritest

Post by pipercub »

Suuremaid propellereid kasutan seepärast, et minu lennukil on speed400st võimsamad ja suurema kasuteguriga CDROM mootorid . Ja mis kõige tähtsam - neil on sama voolu juures suurem pöördejõud(pöördemoment). Suurema jõuga võib omakorda suuremat propellerit ringi ajada. Ja suurel propelleril on suurem kasutegur, st. sama akuga saab kauem ja/või jõulisemalt lennata.
Need mootorid vastavad umbes 1,5:1 reduktoriga speed500-le.

Image

Image

Veidike teise konstruktsiooniga.
Image



Et kasutadada 8x4 propellerit, peaks speed400-l olema sarnane reduktor, nagu pildil keskel üleval on. Pildil vasakul on speed300 reduktormootor 10x4,7 propiga. Üldine kasutegur on kõvasti suurem, 75% vooluga speed400-ga sama tõmme.
Image

Välitööriistad.
Image

Remondimaterjalid.
Image

Tulekindel kast ja akud.
Image

Alalisvoolu ampertangid ja omatehtud servotester.
Image
Last edited by pipercub on Fri Dec 15, 2006 22:25, edited 2 times in total.
User avatar
/ / / / /ALPINE
Posts: 120
Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
Location: Tallinn
Contact:

Post by / / / / /ALPINE »

tester on täitsa korralik(saab mõõte küll)

mõõtsin siis ära:

aku polnud ka täitsa täis laetud ning ilma propellerita võttis alla 1A voolu,ning propelleriga kuskil 7A

on see normaalne?
shop.pistik.com
User avatar
/ / / / /ALPINE
Posts: 120
Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
Location: Tallinn
Contact:

Post by / / / / /ALPINE »

pipercub ma millegipärast ei näe neid pilte!
shop.pistik.com
prederik
Posts: 159
Joined: Thu Aug 31, 2006 13:14
Location: Tartu
Contact:

Post by prederik »

Kui veel linkide juurde tagasi tulla, siis poe lingi saatmiseks tuleb ära kustutada oma session ID ehk jura, mis algab &osCsid...-ga, töötav link on siis http://shop.pistik.com/product_info.php ... ts_id=4671
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

Need päris sobilikud tulemused.
Asi tundub selle koha pealt korras olevat.
7A puhul ei juhtu moororiga midagist. Läheb soojaks küll, samuti ka akud, kuid see köik peabki nii olema.

Edu!
Kas homme läheb lennutamiseks?
User avatar
/ / / / /ALPINE
Posts: 120
Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
Location: Tallinn
Contact:

Post by / / / / /ALPINE »

kui ilm vähegi lubab, siis lähen saadan mudeli põllul lendu, eks ma siis homme annan teada, kuidas läks ning kas jupid taga :lol:

seda ka, et kas 8ms tuulekiirust on piperi lennutamiseks palju?
shop.pistik.com
mart
Posts: 498
Joined: Tue Aug 15, 2006 16:53
Location: Wermelskirchen

Post by mart »

8 m/sek. tuule kiirust on päris palju. Kui mudelit hästi vallata, siis pole asjast suurt probleemi. Saab rohkem närviködi.....
Esimeste lennukatsetuste jaoks ja ka uue mudeli puhul, kui ei ole päris selge, kuidas mudel käitub, oleks kasulikum vaiksemat ilma oodata. Ideaalne oleks kas päris tuulevaikne vöi siis kerge ühtlane tuul 2-3m/sek, mitte rohkem. Kerge vastutuulega lihtsam startida ja ka maanduda.
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

Post by pipercub »

Tõstsin pildid ümber. nüüd peaks näha olema.

Kui keskmine tuule kiirus on 5m/s, siis hood võivad kõvasti kiiremad olla.

Minu kogemuse järgi keskmise 5m/s juures lennuk vahetevahel õhku seisma. Allatuult läks täiega. Start oli lihtne - kerge tõuge vastutuult.

Kui keskmine oli 7m/s, siis hakkas tasapisi allatuult ära vedama.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Nagu ka juhendis soovitatud, tuleks esimeseks lennutamiseks oodata pea-aegu tuulevaikset ilma! Tuulega saab siis lennutada, kui juhtimine juba käpas ja lennuk tuttav.
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
/ / / / /ALPINE
Posts: 120
Joined: Mon Oct 30, 2006 18:38
Location: Tallinn
Contact:

Post by / / / / /ALPINE »

ma jätan siis homme minemata :lol:

kolmapäeval pidavat ilus ilm tulevat ja 4m/s

arvan, et lähen proovin siis.
shop.pistik.com
Post Reply