Page 4 of 4
Posted: Fri Dec 15, 2006 18:57
by / / / / /ALPINE
vastaks siis ropkale, et ma ei olnudki sel momendil sisse logitud, kui seda vaatasin

Posted: Fri Dec 15, 2006 19:49
by / / / / /ALPINE
mul nüüd lennuk käes, ning tasakaalustatud.
sai siis tester ka ostetud, ning küsiks siis uuesti, et kust ma seda voolu pinget mõõdan, sain aru, et akust sama aeg, kui lennuk käib, aga kuidas täpsemalt ühendama peaks?

Posted: Fri Dec 15, 2006 20:16
by mart
Önnitlen eduka alguse puhul.
Tester peaks saama aku ja muundaja vahele nii, et üks aku ots on regulaatori küljes ja teine aku ots läheks läbi testri regulaatorisse.
Testri küles olevad juhtmed peavad olema öigetes aukudes, voolu möötmiseks ja ka tester peab olema lülitatud voolu möötmise reziimi.
Osadel testritel kaks voolu möötmise piirkonda, ühe puhul on sisemine kaitse vahel, teise puhul pole.
Loodetavalt saab su testriga ka kuni 10A voolu mööta.
Ega muud polegi, kui et läks....
Mööda algul ilma propellerita.
to ALPINE, propelleritest
Posted: Fri Dec 15, 2006 20:38
by pipercub
Suuremaid propellereid kasutan seepärast, et minu lennukil on speed400st võimsamad ja suurema kasuteguriga CDROM mootorid . Ja mis kõige tähtsam - neil on sama voolu juures suurem pöördejõud(pöördemoment). Suurema jõuga võib omakorda suuremat propellerit ringi ajada. Ja suurel propelleril on suurem kasutegur, st. sama akuga saab kauem ja/või jõulisemalt lennata.
Need mootorid vastavad umbes 1,5:1 reduktoriga speed500-le.
Veidike teise konstruktsiooniga.
Et kasutadada 8x4 propellerit, peaks speed400-l olema sarnane reduktor, nagu pildil keskel üleval on. Pildil vasakul on speed300 reduktormootor 10x4,7 propiga. Üldine kasutegur on kõvasti suurem, 75% vooluga speed400-ga sama tõmme.
Välitööriistad.
Remondimaterjalid.
Tulekindel kast ja akud.
Alalisvoolu ampertangid ja omatehtud servotester.

Posted: Fri Dec 15, 2006 20:40
by / / / / /ALPINE
tester on täitsa korralik(saab mõõte küll)
mõõtsin siis ära:
aku polnud ka täitsa täis laetud ning ilma propellerita võttis alla 1A voolu,ning propelleriga kuskil 7A
on see normaalne?
Posted: Fri Dec 15, 2006 20:53
by / / / / /ALPINE
pipercub ma millegipärast ei näe neid pilte!
Posted: Fri Dec 15, 2006 21:03
by prederik
Kui veel linkide juurde tagasi tulla, siis poe lingi saatmiseks tuleb ära kustutada oma session ID ehk jura, mis algab &osCsid...-ga, töötav link on siis
http://shop.pistik.com/product_info.php ... ts_id=4671
Posted: Fri Dec 15, 2006 21:04
by mart
Need päris sobilikud tulemused.
Asi tundub selle koha pealt korras olevat.
7A puhul ei juhtu moororiga midagist. Läheb soojaks küll, samuti ka akud, kuid see köik peabki nii olema.
Edu!
Kas homme läheb lennutamiseks?
Posted: Fri Dec 15, 2006 21:07
by / / / / /ALPINE
kui ilm vähegi lubab, siis lähen saadan mudeli põllul lendu, eks ma siis homme annan teada, kuidas läks ning kas jupid taga
seda ka, et kas 8ms tuulekiirust on piperi lennutamiseks palju?
Posted: Fri Dec 15, 2006 21:24
by mart
8 m/sek. tuule kiirust on päris palju. Kui mudelit hästi vallata, siis pole asjast suurt probleemi. Saab rohkem närviködi.....
Esimeste lennukatsetuste jaoks ja ka uue mudeli puhul, kui ei ole päris selge, kuidas mudel käitub, oleks kasulikum vaiksemat ilma oodata. Ideaalne oleks kas päris tuulevaikne vöi siis kerge ühtlane tuul 2-3m/sek, mitte rohkem. Kerge vastutuulega lihtsam startida ja ka maanduda.
Posted: Fri Dec 15, 2006 22:37
by pipercub
Tõstsin pildid ümber. nüüd peaks näha olema.
Kui keskmine tuule kiirus on 5m/s, siis hood võivad kõvasti kiiremad olla.
Minu kogemuse järgi keskmise 5m/s juures lennuk vahetevahel õhku seisma. Allatuult läks täiega. Start oli lihtne - kerge tõuge vastutuult.
Kui keskmine oli 7m/s, siis hakkas tasapisi allatuult ära vedama.
Posted: Fri Dec 15, 2006 22:40
by lauri
Nagu ka juhendis soovitatud, tuleks esimeseks lennutamiseks oodata pea-aegu tuulevaikset ilma! Tuulega saab siis lennutada, kui juhtimine juba käpas ja lennuk tuttav.
Posted: Fri Dec 15, 2006 22:53
by / / / / /ALPINE
ma jätan siis homme minemata
kolmapäeval pidavat ilus ilm tulevat ja 4m/s
arvan, et lähen proovin siis.