Vesilennuk

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
Post Reply
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Vesilennuk

Post by Submarin »

Nii "tuunisin" Calmatot natuke

Image


Kas kellegi on kogemusi veest tõusmise ja maandumisega? Käisin minagi juba vees oli teine väga ebakindel ja seega sõitma veel ei hakanud...loksus niisama :D Nimelt ootaks tarka nõu..mis,kuidas,miks...jne jne

:d Kono kui ma seda proovima lähen siis ole oma kaatriga ligidal
Last edited by Submarin on Sat May 19, 2007 21:25, edited 1 time in total.
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Ilus näeb välja! :P

OT: Palju õnne 300 posti puhul :lol:
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Image
Toomas Mardna lennuk läheb rekordlennule ja tulemuseks oli vesilennukite maailmarekord:
N°151: Distance to goal and return : 111,01 km
( http://records.fai.org/models/current.asp?id=193 )
Start toimub Maardu järvelt aastal 2006.
Kui konstruktsioon pole vigane, kogub kiirust ja tõuseb lendu nagu lennuk ikka. Ei miskit erilist. Paati muuseas ei olnud. Avarii korral oleks ehk mõne paadiga kalamehe leidnud. Siiani pole stardiga mingeid probleeme olnud.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Rekordlennuk teeb ehk aastas sama palju veest tõuse-maandumisi kui Submarin ühe päeva jooksul ;) Vette maandumine vast kõige ohtlikum, käib "üle pea" ja upub ära halvemal juhul... või siis vähmalt läheb elektroonika märjaks. Tark oleks kasvõi vastuvõtja aku veekindlalt kilekottidesse pakkida (kilekotisuu silikooniga sulgeda ja krõpsuga kinni tõmmata).

Otsi netist või youtube'ist videosid, neid on küll ja küll, saad ehk abiks infot sealt!

Aga väga huvitav ettevõtmine igatahes :!:
Lauri Laidna - www.pistik.com
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Kui ka sukeldumised plaanis, on mageveekogud eelistatavamad. Olen lahanud Pärnu uputuses osalenud arvutit ja soolase merevee jäljed olid pöördumatud.
Lakkimata märg balsa paisub märjaks saades ja hiljem võib kuivanud detailil vana kuju valesti meeles olla (läheb kõveraks ja muudab kuju).
Post Reply