Kevadel ostsin Ivari L-39 ära. Polnud see mitu aastat lennanud korralikult ja seisis nukralt. Ehitasime veidi toitesysteeme ymber ja paigutasime raskuskeseme ette poole. Nyyd peale testlende Piibe mnt-l ja pärast väikeste, kuid vajalike, muudatuste tegemist on Albatrossist saanud suurepärane lennuk. Enam ei ole keeruline maanduda. Samuti selgus, et kui mururada on niidetud saab sellelt mõistliku vahemaaga õhku. Töötab pneumaatiline telik ja rattapidurid. Lendab petrooleumi ja jetõli seguga, mida lennujaamast osta saab. Lähiajal ehitame uue tagumise teliku klappide systeemi.
Video 20.08.15
https://www.dropbox.com/s/heqz4j55jp9p7 ... 0.mov?dl=0
Albatros jälle taevas
tavalise vedruga,järeljooksuga.tikka wrote:
Kas teliku vedrustus on ka pneumaatiline või on lihtsalt vedru sees või hoopis mingi muu süsteem? Huvi pärast küsin veel, et kas sellise mudeli vedrustus on piisavalt hea niidetud, aga siledaks rullimata rajalt õhku saamiseks ilma mudelit loopimata?
Üldiselt tahab ta ikka üsna madalat niitmist, Ridalit on vist paar korda rullitud ka.
P28A- FPV