Punane lint oli igaks juhuks kaamera külge seotud, sest polnud kindel, kas kinnitus vastu peab.
Mudelil on peal järgnevad komponendid:
Rx: Graupner HOTT GR-12 2,4GHz
Servod: Hitec HS-40
Aku: Turnigy nano-tech 2s 300mAh 35-70C
Mootor: Hacker A05-13S
ESC: H-King 10A Fixed Wing Brushless Speed Controller
Propeller: Graupner 5,1x3,1" CAM klappiv 2mm võlli versioon (originaalselt tõukav)
Akuvaht: H-King Cell Checker with Low Voltage Alarm (2S-8S)
Kiiruseregulaator ei tundu valitud mootoriga hästi töötavat, sest käivitamine pole sujuv ja elektrooniline pidur suudab propelleri seisma panna ainult väga väikesel lennukiirusel.
Ehituses midagi eriti keerulist ei olnud, ninaosa äralõikamine oli vast üks olulisem hetk. Mootori "tulesein" on 3mm mudeliehituse vineerist. Paarist kohast (näiteks süsiniktoru alt) lõikasin penoplasti ära, et kola paremini ära mahuks. Mudelit startisin pea kohalt, tiivaotsast hoides ei hakanud igaks juhuks viskama. Lennukaal tuli 194g (208g koos kaameraga). Lennukaalu saaks vähendada lühemate juhtmete kasutamisega, mul on sarnaselt akudele ka mootor ja regu omavahel ühendatud 2mm banaanpistikutega. Mootoril lõikasin väikese metallisaega esiotsast 4mm läbimõõduga alumiiniumist osa maha, muidu ei saanud propelleri adapterit kinnitada. Raskuskese läks üllatavalt hästi paika, lõpuks oli vaja ainult väike tükk traati kiilu külge. Kaamera saab kinnitada nii, et raskuskeskme asend ei muutu.
Jõuallika staatilised mõõtmised vattmeetriga:
I= 5,81 Amax
U= 7,38 Vmin
N= 43,1 Wmax
Propeller koormab täisgaasil mootorit liiga palju, vastavalt tootja andmetele on max lubatud koormus mootorile 35W 15s. Tänastel lendudel gaasi väga üle 50% ei sättinud. Lennuaeg katselendudel oli ca 6-7min. Pöörlev propeller, kaamera ja lint tekitasid omajagu õhutakistust.
Video päeva viimasest lennust: https://www.youtube.com/watch?v=XPf-HMD4hRw Kvaliteet ja kaameranurk on suht halvad.
Ainult pildid: https://picasaweb.google.com/1048798391 ... redirect=1