Droon ei allu aeg-ajalt juhtpuldi käsklustele

Tri, Quadro, Hexa, Octo, "Droonid" jne
Post Reply
Arco
Posts: 33
Joined: Fri Jun 05, 2015 15:04

Droon ei allu aeg-ajalt juhtpuldi käsklustele

Post by Arco »

Tere
Paluna abi ja arvamusi, mis võis drooniga juhtuda ja kuidas viga parandada.
Drooniks DJI Phantom 2.
Kohas, kus drooni GPS sai kalibreeritud, otsustasin teha ühe pika lennu. Nimelt lend toimus nii, et sõitsin autoga taga ja droon lendas ees ca 1,5-2 km.
Kuna GPS oli kalibreeritud, siis olin arvestanud asjaoluga, et kui aku tühjaks saab, siis tahab alguspunkti tagasi lendama hakata. Kuna alguspunkt oli kaugel, siis oli peas plaan, et kui see juhtub siis lülitan puldilt S1 lüliti GPSi pealt ära ATI teise reziimi ja võtan juhtimise üle (nii olen väga tihti toimetanud, kui ei taha, et aku tühjenedes droon alguspunkti lendab) Kui olin lennanud 1,5 kuni 2 kilomeetrit autotee kohal, siis droon tegi järsu liigutuse ja pani metsapoole ajama. Ehmatasin ära, et kuidas aku nii ruttu tühjaks sai ja arvasin, et aku tühjenemise pärast tahab droon alguspunkti lennata. Näha oli, et kõik märgutuled lennumasinal vilkusid punaselt.
Kohe lülitasin puldilt GPSi välja ja võtsin juhimise üle.
Juhtus aga see, et droon hõljus võsa kohal ja maanumiseks pidin selle juhtima teele. See aga enam ei õnnestunud, sest polnud võimalik enam juhtida drooni ei edasi ei tagasi, ei paremale ei vasakule.Võimalik oli ainult kõrgust lisada või maanduda nind drooni põõrata ümber oma telje. Maanduda aga võssa ei tahtnud. Liikus meetri haaval ja üliaeglaselt vajalikus suunas. Kui hoovad lahti lasin, ei jäänud kohapeale hõljuma, vaid tahtis minema lennata. Suure hädaga sain hõredamasse padrikusse maandada ja püüdsin lennu pealt masina kinni.
Üllatuseks avastasin, et aku tühi polegi ja ainult üks märgu LED oli kustunud ja kolmas vilkus. Seega akut oli veel üle poole.
Kuna droon läks lolliks, siis läksin karjääri katsetama, kus oleks ohutu ja seda probleemi enam ei tekkinud.
Millest võis selline asi üldse juhtuda ja kas nii on üldse soovitav lennata enam? Kuna on soov veel selliseid pikke lende koos autoga teha, siis enam väga ei julge. Kas lolliks võib ajada see, et GPSi kalibreerimise punkt mitu kilomeetrit eemal oli ? Samas ei tohiks see kuidagi mõjuda. Ja kui nii soovin lennata, siis S1 lüliti on mõistlik äkki GPS rešiimilt kohe maha võtta?
Lisan veel, et viimasel ajal on hakanud masin kohapeal lennates järsku ise lennates tegema ca 10-15m läbimööduga ringe. Kui pulti ei näpi, seda kiiremini ringitama hakkab. Puldiga tuleb vastu mängida ja siis see lõpeb (kui hästi läheb) On juhuseid, et droon tuleb lihtsalt maandada, kuna ei allu hästi puldi käsklustele. Näiteks puldi juhtnupud hakkavad toimima vastupidiselt.
Palun abi, kuna vajalik teostada varsti planeeritavat filmimist.
Arco
Posts: 33
Joined: Fri Jun 05, 2015 15:04

Post by Arco »

Tere
Ei oska keegi aidata?
Kui puldil valida ATI ja lenneata algusest lõpuni selle reziimiga, kas siis droon kodu ei lähe ja aku tühjenemisel maandub otse alla sinna, kus parasjagu aku tühjaks saab? Või selles reziimis ei maanda ennast aku tühjenemisel üldse?
User avatar
FPVmarko
Posts: 449
Joined: Tue Jul 12, 2011 2:42
Location: Võru _________ tel 5345I682
Contact:

Post by FPVmarko »

Eks ta keeruline kaugelt diagnoosida. Aju jant paistab pigem olevat, kukkunud on? Ma prooviks kohe mingit täis resetti: tehaseseadete taastamist või softiuuendus läbi teha ja seaded uuesti paika.

Ise pole Phantomeid näppinud, küll aga võin ringitamise kohta vihjata, et aitab gps keeramine mõniteist kraadi. Katse-eksitus-meetod. Googelda: gps toilet effect
:)
Post Reply