Page 1 of 1
Katana lõpp
Posted: Tue Aug 14, 2007 15:22
by MagnusL
Niisiis, katana kotermann lõppes lõpuks ära

. Ma ei tea mis juhtus, kas läks pöörisesse või olid raadiohäired. Aga tuli keskmise hooga otse maasse. Parandada pole mõtet. See lennuk ei sobinud mulle, ainult üks lend oli korralik, nimelt esimene lend ja ülejäänud olid kõik ebaõnn ja tehnilised rikked.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album16
Posted: Tue Aug 14, 2007 15:41
by Kuno
Näib,et Jaapani samurai mõõk ei istu eesti mehe kätte.Ka minu Katana ei tahtnud sugugi sõber olla-ma teda nüüd ilmeslt küll ära ei viska,aga samal kujul ei tõuse ta enam eestimaa taevasse.
Posted: Tue Aug 14, 2007 15:45
by MagnusL
Äkki USA oma istub...

Posted: Tue Aug 14, 2007 17:01
by lauri
Kõik nad hiinas tehtud

(ok, mõne erandiga Tshehhis jms riikides ka)
Posted: Tue Aug 14, 2007 17:25
by Kuno
KATANA – mõõk, mida kantakse obi vahel tera ülespoole - see on nagu algne tähendus.Ilmselt meile see riistapuu õnne ei too.
Posted: Fri Nov 16, 2007 1:13
by tarts
Kuno, mis firma lennuk sul oli.
Ütlesid kusagil, et oli halvasti, raskesti ehitatud, Hetkel uurin ka mönda sarnase surusega lennukit, siis teab mida vältida.
Posted: Sat Nov 17, 2007 12:04
by Kuno
Firma oli mingi Chaina......,seal on tehtud ka näiteks see Kolja 2,6 m tiibadega ilus kirju Extra.Praegu on Lindingeris saadaval sama lennuk aga vähe teise disainiga.
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=69284
Tiivad on sellel lennukil sigarasked,seda põhjustab ilmselt see omapärane voolundaja kujundus kere kõrval,seega on ilmselt mõistlikum võtta kas Giles või Extra,seal seda elementi ei ole ja tiivad on ilmselt kergemad.Tegelikult on õigem võtta järgmist mõõtu lennuk,mille tiivad on 2 m kanti - tiivakoormatus tuleb vähe väiksem,muud parameetrid on suht samad.Ma ostaks praega sealt Lindingerist midagi sellist:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=61873
Selle mõõdud on suht samad,mis Planexi Extral,hind muidugi vähe kõrgem,aga selle eest valmis mudel.
Muide üks vana Planexi Extra on ARF-ina saadaval,Janno Neemelo tehtud ja tema käest saab müüdavuse kohta infi.
Posted: Sat Nov 17, 2007 13:19
by MagnusL
CMPro- China Model Production ilmselt siis. Minu katana oli ka nende pool tehtud.
Posted: Sun Nov 18, 2007 4:19
by tarts
Kes teab, mis see modell-expert on, kindlasti ka mingi hiinakas.
2m tiivaulatus oleks äge küll aga hinnad lähevad juba palju kallimaks. Suured servod, võimasm mootor jne.
Vaataks alguses umbes 1,6-1,7m lennukit, 26cc bensukaga või metanoolikas nii 110-120 kanti
CMPro teeb tavaliselt klaasriidest keredega lennukeis, kas nendel katanadel oli ka midagi klaasist?
Posted: Sun Nov 18, 2007 13:05
by MagnusL
Klaasriidest on ainult sussid ja nina. Ja modell-expert on edasimüüja, või vähemasti tegeleb sellega.
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=65232
Seda kiidetakse Ameerikas palju, pidi hea ja kvaliteetne olema.
Posted: Sun Nov 18, 2007 13:40
by Kuno
1,6 -1,7m tiivaulatusega just ei soovitaks - juhtubki sama jama,nagu selle Katanaga oli- pnnakoormatus suht suur,lennukiirus sellest lähtuvalt suur ja maandumine probleemne.1.6m võiks olla klassikaline pilotaazikas,näiteks selline:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=55358
Bensukas alla 35ccm on väheefektiivne-võimsuse ja massi suhe on suht nigel.
Ma ise tõstsin 35ccm bensumootori (MVVS,väidetav võimsus 4.1hj)ja suht odavad,hiina servod (ca 6 kg tõmbejõud,hind kuskil 250 kr/tk) Extrasse,mille tiivaulatus on 2080mm,kaal 6200g ja täitsa hästi lendab.
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... 010169_001
Ainut bensumootori kasutamisel soovitan osta PCM vastuvõtja-palju rahulikum on lennata-PPm teeb aeg ajalt kummalisi havihüppeid,mis ei ole küll väga ohtlikud,kuid ebameeldivad ja teinekord võivad madallennul põjustada tõsiseid probleeme.Niiet kas alla 1,7m ja töömaht 15ccm metanooliga või 2m ja töömaht vähemalt 35ccm bensuga - siis on tulemus garanteeritud