F3A SPORT 2007 - II osavõistlus 25. august 2007
F3A SPORT 2007 - II osavõistlus 25. august 2007
F3A SPORT 2007 - II osavõistlus
Laupäeval - 25. august 2007 - "Kollasel" lennuväli Harjumaal
Võistlusklass ja määrustik
F3A Sport määrustik ja juhend leidub - http://forum.pistik.com/viewtopic.php?p=6067
F3A Sport 2007 II osavõistlus peetakse 25. augustil algusega umbes kell 15:00. Võistelda võivad kõik FAI-litsentsi omavad või seda taotlevad isikud. FAI litsentsi taotlemiseks võta ühendust korraldajaga. Lennukiks sobib mistahes sisepõlemis- või elektrimootoriga mudellennuk, mille lennutamine on ohutu. F3A Sport kava ja võistlus on mõeldud ka algajatele ja ei ole mingit kohustust kõiki kava elemente läbi lennata, kui selleks pole oskusi või lennuki seda ei võimalda. Tähtis on osavõtt ja Sport kava on mõeldud kõigile, kellel lennuk turvaliselt ja kindlalt kangide otsas juba püsib! Võistluspäeva hommikul on hea võimalus harjutada ja kogenenumatelt juhtnööre saada.
Ajakava
Laupäev 25. august 2007
……… – 15:00 Vaba õhk, treeninglennud, juhtnöörid, kohtunike koolitus
14:00 – 14:15 Registreerumine (ka eelregistreerunutele!)
14:30 Instruktaaž ja kohtunikelennud
15:00 Võistluse algus ja kolm tuuri
18:00 Võistluste lõpp
~18:30 Tulemuste avalikustamine ja autasustamine
Osavõtumaks
150kr, noortel (kuni 18 kaasaarvatud) 25kr
Registreerumine
Võistlusele registreerumine toimub kohapeal. Eelregistreerumiseks saada e-mail lauri <ätt> pistik.com või postita siia foorumisse teade ja märgi ära: Nimi, Sagedus, FAI litsentsi nr, Klubi
Majutus
- Kaugemalt tulijatele Tallinnas majutuskohti jagub...
Kohtunikud
Kohale on oodatud kõik kohtunikud, kes tunnevad asja vastu huvi ja omavad kasvõi algteadmisi F3A võistluste hindamisest. Kohtunike koolitus ja info jagamine hommikupoolikul (huvilistel teada anda!)
Korraldaja
FunFly Club - Lauri Laidna lauri@pistik.com GSM: 56688111
Lisainfo:
F3A Sport reeglid, juhend ja kava - http://forum.pistik.com/viewtopic.php?p=6067
F3A vigurlennufoorum - http://forum.pistik.com/viewforum.php?f=18
"Kollane" plats - asukohakaart
http://gallery.pistik.com/albums/lauri- ... _plats.jpg
Laupäeval - 25. august 2007 - "Kollasel" lennuväli Harjumaal
Võistlusklass ja määrustik
F3A Sport määrustik ja juhend leidub - http://forum.pistik.com/viewtopic.php?p=6067
F3A Sport 2007 II osavõistlus peetakse 25. augustil algusega umbes kell 15:00. Võistelda võivad kõik FAI-litsentsi omavad või seda taotlevad isikud. FAI litsentsi taotlemiseks võta ühendust korraldajaga. Lennukiks sobib mistahes sisepõlemis- või elektrimootoriga mudellennuk, mille lennutamine on ohutu. F3A Sport kava ja võistlus on mõeldud ka algajatele ja ei ole mingit kohustust kõiki kava elemente läbi lennata, kui selleks pole oskusi või lennuki seda ei võimalda. Tähtis on osavõtt ja Sport kava on mõeldud kõigile, kellel lennuk turvaliselt ja kindlalt kangide otsas juba püsib! Võistluspäeva hommikul on hea võimalus harjutada ja kogenenumatelt juhtnööre saada.
Ajakava
Laupäev 25. august 2007
……… – 15:00 Vaba õhk, treeninglennud, juhtnöörid, kohtunike koolitus
14:00 – 14:15 Registreerumine (ka eelregistreerunutele!)
14:30 Instruktaaž ja kohtunikelennud
15:00 Võistluse algus ja kolm tuuri
18:00 Võistluste lõpp
~18:30 Tulemuste avalikustamine ja autasustamine
Osavõtumaks
150kr, noortel (kuni 18 kaasaarvatud) 25kr
Registreerumine
Võistlusele registreerumine toimub kohapeal. Eelregistreerumiseks saada e-mail lauri <ätt> pistik.com või postita siia foorumisse teade ja märgi ära: Nimi, Sagedus, FAI litsentsi nr, Klubi
Majutus
- Kaugemalt tulijatele Tallinnas majutuskohti jagub...
Kohtunikud
Kohale on oodatud kõik kohtunikud, kes tunnevad asja vastu huvi ja omavad kasvõi algteadmisi F3A võistluste hindamisest. Kohtunike koolitus ja info jagamine hommikupoolikul (huvilistel teada anda!)
Korraldaja
FunFly Club - Lauri Laidna lauri@pistik.com GSM: 56688111
Lisainfo:
F3A Sport reeglid, juhend ja kava - http://forum.pistik.com/viewtopic.php?p=6067
F3A vigurlennufoorum - http://forum.pistik.com/viewforum.php?f=18
"Kollane" plats - asukohakaart
http://gallery.pistik.com/albums/lauri- ... _plats.jpg
Last edited by lauri on Thu Sep 20, 2007 23:34, edited 4 times in total.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Paneme siia siis kirja, kui on kavas tulla:
a.) VÕISTLEMA
b.) KOHTUNIKUKS
Ise tulen kohtunikuks
Loodame ilusale ilmale ja võistlejaterekordile
Kes vähegi kohtunikutöö kohta huvi tunneb, andku märku. Käime kiirelt hommikupoolikul asja läbi!
a.) VÕISTLEMA
b.) KOHTUNIKUKS
Ise tulen kohtunikuks
Loodame ilusale ilmale ja võistlejaterekordile

Last edited by lauri on Thu Aug 23, 2007 0:22, edited 1 time in total.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Prooviks ka esimest korda võistlema tulla, nyyd juba suhteliselt kindlalt kuna laadija sain korda 
Edit: Nimi on Mart Seger, Sagedus on 35.170MHz/ ch.77. Litsents on veel Lauri käes seega numbrit ei tea, klubi on FunFly nagu enamustel siis vist

Edit: Nimi on Mart Seger, Sagedus on 35.170MHz/ ch.77. Litsents on veel Lauri käes seega numbrit ei tea, klubi on FunFly nagu enamustel siis vist

Last edited by mart63 on Fri Aug 24, 2007 14:10, edited 1 time in total.
Ega võistlemata ei jää, Taits... litsentsi osas räägime siis kohapeal
No lennukid ju olemas, võtke kaasa, akud ja mootorid jms saab ju kohapeal töökorda ajada. Võistluse plaaniks alustada 15 ajal, siis terve päeva esimene pool aega harjutada ja trenni teha... selle mõttega saigi kell-aeg valitud!
Ilma suhtes tuleb muidugi loota parimat, kuupäev sai eelmise nädala alguses paika pandud.

No lennukid ju olemas, võtke kaasa, akud ja mootorid jms saab ju kohapeal töökorda ajada. Võistluse plaaniks alustada 15 ajal, siis terve päeva esimene pool aega harjutada ja trenni teha... selle mõttega saigi kell-aeg valitud!
Ilma suhtes tuleb muidugi loota parimat, kuupäev sai eelmise nädala alguses paika pandud.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Eks võistluse toimumise või mitte-toimumise hindamine toimub homme enne kella 15. Vihma puhul lükkame veidi edasi või katkestame mõneks ajaks. Kõige hullemal juhul võimalik asi ka pühapäevale või mõnele järgmisele nv. edasi lükata, kuid siis peab ikka ilm väga nigel olema.
Veidi kehvema ilma prognoos tähendab seda, et tuleb kaasa võtta vastav varustus - nokamüts, prillid, vihmakindlad riided.
Ilma-ennustus hetkel väga halb EI ole- võibolla ainult sel juhul, kui oli kavas ka päikest võtta homme
NB! Lendamine toimub tõenäoliselt näoga paldiski mnt suunas. Sektor hakkab paikneb umbes nii: vasak piir on kaugel paistev kaevanduse mägi, keskpunkt on üle paldiski mnt olev tootmishoone, parem piir on platsi lähedal olev suur kivi. Päike on sektorist väljas juba alates 13.00!
Kõigile mitte-võistlejatele veelkord meeldetuletus, et kuni 15-ni saab ju vabalt lennata ning võistluse ajal on publik (ja uued kohtunikud!) väga oodatud.
Veidi kehvema ilma prognoos tähendab seda, et tuleb kaasa võtta vastav varustus - nokamüts, prillid, vihmakindlad riided.
Ilma-ennustus hetkel väga halb EI ole- võibolla ainult sel juhul, kui oli kavas ka päikest võtta homme

NB! Lendamine toimub tõenäoliselt näoga paldiski mnt suunas. Sektor hakkab paikneb umbes nii: vasak piir on kaugel paistev kaevanduse mägi, keskpunkt on üle paldiski mnt olev tootmishoone, parem piir on platsi lähedal olev suur kivi. Päike on sektorist väljas juba alates 13.00!
Kõigile mitte-võistlejatele veelkord meeldetuletus, et kuni 15-ni saab ju vabalt lennata ning võistluse ajal on publik (ja uued kohtunikud!) väga oodatud.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Ilm ei olnudki väga halb, aga meeletult tuuline küll - puhanguti kõvasti üle 10m/s ja pidevalt sinna 10m/s kanti! Piloodid olid aga tasemel - terve võistluse ja proovilendude jooksul ei juhtunid midagi. Maandumise eest ainus null terve võistluse jooksul tuli ka välja surnud mootori tõttu!
Täpsem ülevaade ja pildid kohe-kohe...
Õnnesoovid Marekile!
Täpsem ülevaade ja pildid kohe-kohe...
Õnnesoovid Marekile!
Lauri Laidna - www.pistik.com
Pildid siin (peaksid veel Mareki ja Rainari omad lisanduma):
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 3a-sport-2
Lõpptulemus:
I Marek Tamme
II Raivo Laak
III Kuno Lepind
IV Mart Seger
Kõik piloodid lendasid ikka meeletult hästi, arvestades ülitugevat tuult. Võistluse toimumine oli korduvalt küsimärgi all, kuid kuna enamik tegid edukad proovilennud ära, sai see siiski toimuma. Kahjuks oli tuul liiga tugev Aleksandri meetrise ja kilogrammise elektrilennuki jaoks, targem oli lennuk tagasi autosse panna ja võistlus vahele jätta.
Lõpuks olid kõik osalejad rahul ja ka lennukid terved! Mart võistles esimest korda ja tegi seda vägagi edukalt. Kahjuks jäi II tuuri lend vahele, kuna LiPo aku laadimine võttis aega. Esimene lend ja võitlus tugeva tuulega oli lihtsalt aku liiga tühjaks tõmmanud. "Vanad tegijad" hoidke alt...
Võistluste ajal registreeritud tuul Harkus, mõni km võistluspaigast eemal:
15:00 - Tallinn (Harku) - 222 kraadi - keskmine 5.4 m/s - maksimaalne 10.3 m/s
16:00 - Tallinn (Harku) - 242 kraadi - keskmine 6.9 m/s - maksimaalne 15 m/s
17:00 - Tallinn (Harku) - 234 kraadi - keskmine 8.4 m/s - maksimaalne 14.9 m/s
Samal ajal näiteks Paldiskis oli keskmine pidevalt 10m/s ja maksimaalne kuni 18m/s.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 3a-sport-2
Lõpptulemus:
I Marek Tamme
II Raivo Laak
III Kuno Lepind
IV Mart Seger
Kõik piloodid lendasid ikka meeletult hästi, arvestades ülitugevat tuult. Võistluse toimumine oli korduvalt küsimärgi all, kuid kuna enamik tegid edukad proovilennud ära, sai see siiski toimuma. Kahjuks oli tuul liiga tugev Aleksandri meetrise ja kilogrammise elektrilennuki jaoks, targem oli lennuk tagasi autosse panna ja võistlus vahele jätta.
Lõpuks olid kõik osalejad rahul ja ka lennukid terved! Mart võistles esimest korda ja tegi seda vägagi edukalt. Kahjuks jäi II tuuri lend vahele, kuna LiPo aku laadimine võttis aega. Esimene lend ja võitlus tugeva tuulega oli lihtsalt aku liiga tühjaks tõmmanud. "Vanad tegijad" hoidke alt...
Võistluste ajal registreeritud tuul Harkus, mõni km võistluspaigast eemal:
15:00 - Tallinn (Harku) - 222 kraadi - keskmine 5.4 m/s - maksimaalne 10.3 m/s
16:00 - Tallinn (Harku) - 242 kraadi - keskmine 6.9 m/s - maksimaalne 15 m/s
17:00 - Tallinn (Harku) - 234 kraadi - keskmine 8.4 m/s - maksimaalne 14.9 m/s
Samal ajal näiteks Paldiskis oli keskmine pidevalt 10m/s ja maksimaalne kuni 18m/s.
Last edited by lauri on Sat Aug 25, 2007 20:31, edited 1 time in total.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kas punktisummasid ei annaks üles riputada võrdluse jaoks?
E: Mul juba ka teine võistluslennuk valmis, vaja veel külm küünal osta taoliste soojade ilmade jaoks, kuigi arvatavasti neid kaua enam pole. http://img341.imageshack.us/img341/9631/p8250167uy7.jpg
E: Mul juba ka teine võistluslennuk valmis, vaja veel külm küünal osta taoliste soojade ilmade jaoks, kuigi arvatavasti neid kaua enam pole. http://img341.imageshack.us/img341/9631/p8250167uy7.jpg
Spordiuudistest jäi silma üks paras nali... nimelt jäeti PURJETAMISES tugeva tuule tõttu mingi sõit sõitmata täna: "Regati peakorraldaja Tallinna Jahtklubi peasekretäri Maria Veessaare sõnul valitsesid Lohusalus tugev, päeva peale tugevnev kuni 14 m/s puhuv tuul ning erakordselt suured lained. Seetõttu peeti vanemates klassides kolm võistlussõitu, ent nooremates klassides otsustati pidada vaid kaks sõitu." 

Lauri Laidna - www.pistik.com
Järgmine võistlus tuleb... mingi nädalavahetust enne oktoobrit oleks mõistlik maha pidada. Variant oleks ka kaks võistlust ühel päeval teha - kuid seda peab veel kaaluma, kas on mõtet. Ühe võistluse peale 5-6 osalejaga kulub umbes 2h.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Peaks punktid ka üles panema, need lõpptulemused ju protsentides antud. Esimene oli kõige võrdsem. Viimases tegi Marek näiteks super-lennu, nii nagu poleks tuult olnudki ja sealt seetõttu ka teistele vähem punkte (protsentides!), kuigi ka teistel oli minumeelest lend ikka paranevas suunas.
Lauri Laidna - www.pistik.com