mootor
Hei,
laevamudelitel on.
Laevadele mõeldud kiirusregulaatorid on mõnikord külgeehitatud vesijahutusega. Mootoritele pannakse ümber spiraali keeratud toru.
Vt näiteks http://shop.pistik.com/index.php?cPath=159_428_476
http://shop.pistik.com/index.php?cPath=167_250
Andrus
laevamudelitel on.
Laevadele mõeldud kiirusregulaatorid on mõnikord külgeehitatud vesijahutusega. Mootoritele pannakse ümber spiraali keeratud toru.
Vt näiteks http://shop.pistik.com/index.php?cPath=159_428_476
http://shop.pistik.com/index.php?cPath=167_250
Andrus
Veesõidukitel kere ju peab teatavasti olema veekindel, vähemalt võistlusmudelitel. Seepärast ongi mootorid ja kiiruseregulaatorid tehtud vesijahtusega. See töötab väga lihtsalt - tavaliselt on propelleri kohale pandud vertikaalne toru, kust propeller vee automaatselt jahutus-süsteemi surub. Sõitva paadi pildi pealt on tihti ka selle jahutusvee väljapurkamist näha näiteks kuskilt küljelt.
Onroad autodel on kiiruseregulaatoritel tihtipeale ventilaatoriga jahutus, kuna kere aerodünaamika on tähtis ja seetõttu kere sees õhuvoolu on väga vähe, mis elektroonikat jahutaks.
Onroad autodel on kiiruseregulaatoritel tihtipeale ventilaatoriga jahutus, kuna kere aerodünaamika on tähtis ja seetõttu kere sees õhuvoolu on väga vähe, mis elektroonikat jahutaks.
Lauri Laidna - www.pistik.com