
Nitrometaani kes müüb, kust saab?
Nitrometaani kes müüb, kust saab?
Nitrometaani kust on võimalik puhtal kujul saada?


Vähemalt OS-mootorite juhendis on selgelt kirjas, et kasvõi 5% nitrometaani kütuses parandab mootori tööd ja käivitamist märgatavalt. Tänapäeva kütustes on nitrometaan sees mootorid ka vastavalt konstrueeritud. Kunagi sai OS15LA-d ilma nitrota käivitatud ja väga vaevaline oli. Õige kütusega polnud enam mingeid probleeme.
Nitrometaan on väga kallis ja üpris haruldane ning rakselt hangitav. Minuteada imporditakse seda väga suures osas ainult USA-st.
Nitrometaan on väga kallis ja üpris haruldane ning rakselt hangitav. Minuteada imporditakse seda väga suures osas ainult USA-st.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Segada ja suures koguses kütuse elemente osta tasub ainult siis, kui VÄGA palju ja VÄGA suurte (20cc+) nitromootoritega tegeled. Hetkel Eestis sellist inimest veel pole...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kasutan kõikidel lennukimootoritel segu 5 mahuosa FAI kütust ja 1 osa
30% nitroga kütust. FAI kütus tähendab metanooli ja kastoorõli segu
80/20. Metanooli müüb ABChemicals 6kr/l ilma käibeta. Õliks Shell
Advance Racing M, kuskil 150kr/l. Talvel lisan 1-2% atsetooni, kergendab
käivitamist ja hoiab niiskust eemal.
Olen proovinud ka puhta FAI kütusega, kõik mootorid töötavad, aga
karburaatori reguleering peab väga täpne olema. Eriti tundlikud on OS LA
airbleed karbid. Mootor muutub mõjutatavaks välistingimuste suhtes.
Samuti tuleb ühelt kütuselt teisele üleminekul reguleerida tühikäiku,
mis on õige tüütu.
Suurimad nitrometaani tehased on Hiinas. Välja müüvad nad kaupa
merekonteineriga, hind on odav. Kalliks teeb ta 3 asjaolu. Esiteks,
leektäpp on 3 kraadi alla eriti tuleohtlike ainete standardi piiri. Teiseks,
paar poliitikut-populisti on avastanud, et teda saab kasutada pommide
valmistamiseks. Kolmandaks, peamine avalik kasutus on suuremahuliste
mootoritega masinate kiirendusvõitlused, mis on palk tagumikus
igasugustele loodushoidjatele. Toksilisus on väike, inimesele ohutum,
kui näiteks atsetoon.
30% nitroga kütust. FAI kütus tähendab metanooli ja kastoorõli segu
80/20. Metanooli müüb ABChemicals 6kr/l ilma käibeta. Õliks Shell
Advance Racing M, kuskil 150kr/l. Talvel lisan 1-2% atsetooni, kergendab
käivitamist ja hoiab niiskust eemal.
Olen proovinud ka puhta FAI kütusega, kõik mootorid töötavad, aga
karburaatori reguleering peab väga täpne olema. Eriti tundlikud on OS LA
airbleed karbid. Mootor muutub mõjutatavaks välistingimuste suhtes.
Samuti tuleb ühelt kütuselt teisele üleminekul reguleerida tühikäiku,
mis on õige tüütu.
Suurimad nitrometaani tehased on Hiinas. Välja müüvad nad kaupa
merekonteineriga, hind on odav. Kalliks teeb ta 3 asjaolu. Esiteks,
leektäpp on 3 kraadi alla eriti tuleohtlike ainete standardi piiri. Teiseks,
paar poliitikut-populisti on avastanud, et teda saab kasutada pommide
valmistamiseks. Kolmandaks, peamine avalik kasutus on suuremahuliste
mootoritega masinate kiirendusvõitlused, mis on palk tagumikus
igasugustele loodushoidjatele. Toksilisus on väike, inimesele ohutum,
kui näiteks atsetoon.
Hahaa järelikult keegi ikka segab isepipercub wrote:Kasutan kõikidel lennukimootoritel segu 5 mahuosa FAI kütust ja 1 osa
30% nitroga kütust.


No näed kui palju huvitavat infot välja koorub. Kui nüüd arvutada siis selle segukütuse nitro protsent tuleb 5-6% vist. On nii?
Kas erineva valikuga nitrokütuseid ostetakse mudelipood.ee-st? Ma vaatan et jutu järgi on vist seal igast põnevat nodi. Ma tartu inimene aga peaks vist siis kunagi läbi astuma sealt...
Ühesõnaga tänud jälle vastajatele!!!
Andrias
Tartus müüakse mudelikütust Lõunakeskuses autoosade poes. See on
autokütus, lennukimootorite jaoks peaks sinna arvatavasti õli juurde
lisama.
Segama hakkasin ma seepärast, et mingil momendil ei suutnud kütust
kuskilt leida, aga soov lennata oli.
Mudelikütus on müüjatele delikaatne teema, seda kaupa peab isiklikult
küsima, välja teda alati ei reklaamita.
autokütus, lennukimootorite jaoks peaks sinna arvatavasti õli juurde
lisama.
Segama hakkasin ma seepärast, et mingil momendil ei suutnud kütust
kuskilt leida, aga soov lennata oli.
Mudelikütus on müüjatele delikaatne teema, seda kaupa peab isiklikult
küsima, välja teda alati ei reklaamita.
Autodele mõeldud kütuses on masendavalt vähe õli - väidetavalt isegi ainult 10% kanti! Mõni ime, et auto mootorid ka üle 3-4 galloni ei kipu vastu pidama, pöörded ka muidugi kuni 40 tuhat. Seega autodele mõeldud kütust saab kasutada küll, kui õli lisada - seda peab tegema! Kui kütust saada, siis tasub seda siiski segatud ja valmis kujul osta. Eesti hinnad maailma keskmised. On kohti, kus kütus poole odavam ja ka kohti, kus on kütus poole kallim!
Lauri Laidna - www.pistik.com
KindlastiKuno wrote:Huvitav,kas bensumootoril ka nitrometaanist mingit kasu võiks olla?

Sest et nitrometaanil on põlemiseks hapnik kaasas keemilisel kujul samuti metanoolil. Seega saab silindrisse mahutada seda suhteliselt palju ja sellest peaks ka võimsuse hüppelie tõus tekkima, mis viib selleni, et nitroga liialdades võib leida end puu otsast väntmehhanism peos

See on minu arusaam sisepõlemisest.
Dragsterid sõidavad ja ei kurda

Kiirendajad kasutavad. Vahepeal uurisin, kas nende kaudu ehk saaks (toovad Soomest), kuid hind oli siiski masendavalt kallis. Ja nemad põletavad seda 2-3 liitriste mootoritega 

Lauri Laidna - www.pistik.com
Tegelikult pidasin silmas Honda Type-R ja teisi taolisi masinaid, kes hobikorras kiirendavad! Valavad bensiini sekka nitrometaani...
Lauri Laidna - www.pistik.com
Keegi sai nö tasuta mingi koguse. Kui minu jaoks hinda uuris, oli mõttetult kallis - ei mäleta, kuid ei tasunud kuidagi ära. Odavam oli kütus 10% nitroga osta, kui 10% ulatuses nitrot ilma kütuseta 

Lauri Laidna - www.pistik.com