Ilm peaks tulema täitsa hea...nagu 3. gi ilus ja selge...kas oleks keegi ka käpp kaasa mõtlema-tulema... paneks kuuma tee koos termosega hommikul juba tulele podisema...
Last edited by Trixt on Sat Jan 05, 2008 2:10, edited 1 time in total.
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Igatahes edu ja pisut ka kadedust toaskükitajate parteilt.
Kui ilmad samasugused püsivad, siis peaks homme-ülehomme oma vanad kondid platsile lükkama, enne kui nad jälle Rooma linna lohistatakse.
Niisiis taevas käidud ja taevas nähtud...uhkes üksinduses...mootor käib üliilusasti....niiskust praktiliselt ei ole õhus...termopakid kinnastes...enduro race sokk peas....ja lendu jätkus kauemaks kui 20 minutit... ainult kütust läheb külmaga nagu rohkem ...
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Hei, hei,
tulin töölt tulles Harku järvelt läbi ja "katsusin" jääd. Kuna oli pimedavõitu, paksust ei julge hinnata, aga oli nagu üllatavalt paks. Igal juhul pragusid jala all põrutades ei tekkinud. Öö tuleb külm ja kindel, et hakkajamad saaksid seal juba homme käe valgeks teha...
Kui homme sama ilm tulemas siis oleme kindlalt kohal kasvõi et korraks üleval käia...
NB! Varsti ka Maardu järv on tasemel lennuväli...kui külmataat niimoodi jätkab
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Harku järv homme hommikul kardetavasti kannab. 99% kindel.
Raskem lugu on madala temperatuuri ja kõleda tuulega.
Ise loodan küll midagist absoluutselt siledalt pinnalt startida - maandada.
Teema algatajana Piibele lennust meil homme vast midagi välja ei tule kuna külalised nõuavad kangekaelselt endaga tegelemist pea terve laupäeva...aga pühapäeval oleksime jälle rivis ja joonel kui vähegi ilm kannatab...olgugi et lubab juba pussnuge alla sadama hakata...aga loodame et enne seda siiski jõuab veel pisutki läbi kokpitis oleva Homeri pungsilmade sinist taevast kiigata...
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
olen väga vana KALAMEES, jääolusid tunnen perfektselt. Kui on personaalselt jää kandvuse suhtes kahtlusi, saada mõni idioot ette asja proovima.
Alles Klar?
Püüame ehk kl.12 paiku kohal olla, kui ei kanna, siis kollasel mudasse vast ei upu???
Krt, sain uue videokaardi ja öö läks veidi pikemaks seega ärkasin alles 12 ajal ja selleks ajaks olid rahvasHarkult juba laiali läinud, aga nagu kuulsin, siis ega mõnus lennata polnud. Eks teadjad räägivad täpsemalt. Hetkel on - 10 C ja üle 5 m/s, see on veidi extreem juba. Võibolla lähen veel proovin mingi tunni pärast õhku tõusta...isu on suur ju
Käisin laupäeval kella 1400 paiku kollasel - külm oli!Harku jääl jalutasin,aga kuna Extral puudub praegu süütelüliti,siis ei julgenud järve peal lennata - proovi talle järgi joosta kui ta seisma ei taha jääda ja veel jää peal!
Üks lend sai tehtud ,siis külmetasid kinnastatud käed täiega,seega -10 ja enam kraadi lendamiseks hästi ei kõlba - või on vaja pult kotti panna.Ints oli ka kohal,aga temal oli korralik kott,seega lendas täiega.
Järjekordselt sai tõestatud,et nii külmaga ei saa hästi lennata - tehnika toimib,aga inimresurss ei taha vastu pidada!Eks muidugi jutt käib bensumootorist - selle käivitamisega küll probleeme polnud.Indreku nitromootorid käivitusid ka suht lihtsalt,aga samas olid helikopterid tal autos soojas.
Ahjaa... seda veel et. Külmas nitromootorit kasutades peaks jahutuspeale näiteks fooliumit või fooliumteipi peale panema, et mootor liiga ära ei jahtuks. Kui hakkad mootori temperatuuri nõela abil paika keerama, keerad segu järjest lahjemaks ja lahjemaks. Mootor töötab ja temp on paigas, aga kuna segu on VÄGA LAHJA, siis käib mootorist VÄGA VÄHE ÕLI läbi. Ning see ei ole kohe mitte hea.
Seega talvel peaks mootor töötama enamvähem sama nõela-asendiga, mis suvelgi sooja ilmaga. Mootori temp tuleks paika saada jahutuspea kinnikatmisega.
Sealtsamast kommentaaridest nopitud kild:
Kalamees läks järvejääle kalale.Istus seal ja püüdis kala, kui kõrvale maandus vares, kes ka kohe läbi jää vajus... "loll lind", mõtles kalamees, "nii õhukese jää peale tahtis istuda", ja püüdis mõtlikult kala edasi.
jää on seal kohati ikka väga erinev. Tol nädalavahetusel kui oli jutuks seal lendamine, siis nägin seal inimesi üle terve järve. Oli nii kalda ääres kui täitsa järve keskel.
Kas keegi teab kus kalamees oli? Minumeelest nad teevad kõrkjate ligidal ja seal võib küll jää hoopis teine olla.
Laupäeval oli jääl kümneid inimesi, üle kogu järve. Meie cuprumiga olime järve tuulealuses otsas, kus jää oli eriti paks.
Vahepeal oli kaks väga külma ööd, äkki sulas mõne arvates õhemax?
See ei tähenda muidugi, et ei peaks silmad-kõrvad lahti hoidma.
Seda on soovitav teha igal hetkel ja alati.
Käisin samuti möödunud pühapäeval Harku järve peal jääd uudistamas ja mina oleks julgelt autogagi sinna peale sõitnud - vähemlat sinna liivaranna äärse osa peale.