mõõdud vist 8.25x5,5 plaanis lennutama minna aga arvan et läheb peale 2 proovi vaja.


Üldjoontes Sul muidugi õigus, antud juhul aga julgeksin siiski soovitada "õiget", kuna küllalt tõenäoliselt on vähemalt algajal teise partei propi valiku ning sobitamisega rohkem tüli kui tulu. Suurusega ei tohiks erilist probleemi olla - 8x4 ei ole vist väga haruldane - küll aga *võib* karmiks katsumiseks osutuda tolle uue propi võlli otsa sobitamine. Ma ei ole kindel veovõlli augu mõõdu ja taga oleva mutrisüvendi standardsuses.Even wrote:See propelleri firma ei ole üldse tähtis ju, peaasi et oleks enamvähem sama mõõt. Kullos igasuguseid APC ja slowfly proppe.
Kui ribadeks kardad lennutada siis harjuta simulaatori peal ennem natukene...
Ei maksaks ka unustada vana head Airbeed,selline peale väikest ümberehitamist.[J] wrote:Seega justkui tõestatud, et EasyStar ja ElektroUHU ( http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=549108 )
on algajale oluliselt paremad. Ei mingeid proppide ja reduktorite jamasid!
Oh, see on nii personaalne värk. Seetõttu ma nii 100 protsendilist väidet alla ei neela. Aga samas ei vaidle ka.[J] wrote:Seega justkui tõestatud, et EasyStar ja ElektroUHU ( http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=549108 )
on algajale oluliselt paremad. Ei mingeid proppide ja reduktorite jamasid!
Kiiruse all mõtled mootori pöördeid? Kui nii, siis võib olla asi häiretes saatja ja vastuvõtja vahel. Siis on häired ka servodes.dellll wrote:selline asi et kui olen mingi aeg juba sõitnud ja järsku hakkab kiirus kõikuma vahel on ja vahel ei ole kas see on AKU.?LENNUKIS
Kus kandis Sa asud. Oled maininud Tallinnat ja Lilleküla staadionit. Võtaks kätte ja paneks korra koos Su Piperile tuurid sisse?dellll wrote:Kindlasti peab simulaatoriga lendamine enamvähem käppas olema.
kas kullos on ka mingi võimalus simule või on neid kuidagi arvutile võimalik
osta pult ja puha.
![]()
![]()
((EI SA ENAM UND KA SELLE LENNU PÄRAST SAAKS SINNA ÜLESSE))![]()
Kyosho M24-d (Cessna ja Piper) panevad mootori seisma mingil hetkel kui aku on piisavalt tühi. Tüürid on endiselt liigutatavad.cuprum wrote:Üks võimalus on jah radiohäired (siis peaks ka ülejäänud tüürid "tõmblema")
Teine võimalus on tuulekeerised.
Kolmas võimalus aga võib olla ka tühi aku. Krm, ei mäleta enam, mismoodi tolle teema peategelase kiiruseregu tühjast akust märku andis, aga osa regusid justnimelt "tõmblema" hakkavad. VahtPiperi oma vist siiski niisamma jõu ära võttis tagant.