Sabarootorit ajab ringi rihm-ülekanne, ühesuunlaager peavõllil ja võimaldab autorotatsiooni. Pearootori pöörded 3D lendamisel 2700+. Kiiruseregulaator on governoriga. 120-kraadi CCPM swashplate.
Mootor: Align 430L brushless
ESC: Align RCE-BL35G
Servod: 3x Hitec HS56
Sabaservo: Hitec HS56
Vastuvõtja: Graupner/JR SMC 14 PCM (vanasti Futaba 146iP)
Saatja: Graupner/JR MX-12 (vanasti Futaba/Robbe FC16)
Gyro: Futaba GY401
Aku: 2100mAh 3S LiPo
Labad: Align 325 Pro (puit) ja Align 315 Carbon
Treeningtelik oli: Ise tehtud 2x5x500mm CF toru ja ping-pong-pallid
Lennumass: 730g ja lennuaeg 6-15 minutit
Esialgne setup sai tehtud võimalikult stabiilne, kompektis olid kaasas näiteks lisaraskused, mis flybar labade juurde käivad. Mootori hammasrattaga saab ülekandeid valida, kaasas 11T ja 13T hammasrattad.
Kopteri komplekteerimine ja timmimine võttis põhjalikkuse tõttu aega umbes 30h. Juhend on suhteliselt hea, kuid mitte piisavalt põhjalik. Netis on pea-aegu igas helikopteri foorumis palju infot selle konkreetse kopteri kohta. Kahjuks teine testlend lõppes vastuvõtja "lukustumisega" FailSafe settingutesse teadmata põhjustel. Tugev CF raam jäi täielikult terveks ja ainsad kaotused olid võllid, pea-ülekande plast-hammaratas, telik ja flybar rod, mis on varsti välja vähetatud ja lennud jätkuvad. 2006 oktoobriks umbes 30-40 lendu seljataga ja endiselt üks crash mehaanika kiilumise või raadiohäirete tõttu - juhitamatu.
[Pilte näed siit]




