Ajam uueks hooajaks.
Ajam uueks hooajaks.
Hei!
Tundub, et selle aasta F5J vöistlustel saab ka liposid kasutama hakata.
3 lipo variant annab päris suure valikuvöimaluse, millise mootori ja propelleri komplektiga startida.
Siit ka küsimus, et mis vplaanidega suvele vastu lähete?
Ise sean sihte kergekaaluslise ajami suunas, et mudeli kogukaal alla 2500 g jääks.
Mart.
Tundub, et selle aasta F5J vöistlustel saab ka liposid kasutama hakata.
3 lipo variant annab päris suure valikuvöimaluse, millise mootori ja propelleri komplektiga startida.
Siit ka küsimus, et mis vplaanidega suvele vastu lähete?
Ise sean sihte kergekaaluslise ajami suunas, et mudeli kogukaal alla 2500 g jääks.
Mart.
Mul on Hetkel valmis 2 masinat .
Windstar 230,mootor MEGA 22/20/3E inruner, 7 purki NIMH või 3 lipo,regu kannatab mõlemat akutüüpi,suht raske nn.treeningplaaner.
Condor 2,5,raske sirge tiivaga(balsatiib vahutäitega),mootor Dymond inruner 3660,samuti 7 purki NIMH või 3 LIPO,veel raskem ja ka kiirem kui eelmine.
Nende masinatega ilmselt termikas ei liugle,küll on aga hea maandumist harjutada,mõlemad suht hea juhitavusega.
Üks kahemeetrine on pooleli,alustasin ehitamis nullist,sellega läheb veel tükk aega.
Loodan et sel aastal on rohkem aega ledamisega tegelemiseks,väga tahaks.
Paar aastat on igasuguseid mudeleid proovitud,plaaner ilmselt sobib mulle kõige paremini
PILDID: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album43
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... ndstar-230
On ka veel üks 2M plaaner(ilma mootorita),seda olen loopinud niisama mäeküljelt,kummiga pole proovinud.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=Lady-II
Jah on ka veel Robbe Volare,seda ma ei saanudki õieti lendama,hetkel seisab ja ootab oma aega.
Tulekul on veel CMPRO DISCUS CS 2,6 EL version,sellise masinaga ka eriti võistela ei saa,rohkem niisama lendamiseks.
Kui asja paremini käppa saan,siis hakkan mõtlema ka mõne tõsisema ja kallima masina peale,millega võiks ka võistlustel osaleda.
Midagi erilist ma ei looda,mulle on tähtis osavõtt ise.
Windstar 230,mootor MEGA 22/20/3E inruner, 7 purki NIMH või 3 lipo,regu kannatab mõlemat akutüüpi,suht raske nn.treeningplaaner.
Condor 2,5,raske sirge tiivaga(balsatiib vahutäitega),mootor Dymond inruner 3660,samuti 7 purki NIMH või 3 LIPO,veel raskem ja ka kiirem kui eelmine.
Nende masinatega ilmselt termikas ei liugle,küll on aga hea maandumist harjutada,mõlemad suht hea juhitavusega.
Üks kahemeetrine on pooleli,alustasin ehitamis nullist,sellega läheb veel tükk aega.
Loodan et sel aastal on rohkem aega ledamisega tegelemiseks,väga tahaks.
Paar aastat on igasuguseid mudeleid proovitud,plaaner ilmselt sobib mulle kõige paremini
PILDID: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album43
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... ndstar-230
On ka veel üks 2M plaaner(ilma mootorita),seda olen loopinud niisama mäeküljelt,kummiga pole proovinud.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=Lady-II
Jah on ka veel Robbe Volare,seda ma ei saanudki õieti lendama,hetkel seisab ja ootab oma aega.
Tulekul on veel CMPRO DISCUS CS 2,6 EL version,sellise masinaga ka eriti võistela ei saa,rohkem niisama lendamiseks.
Kui asja paremini käppa saan,siis hakkan mõtlema ka mõne tõsisema ja kallima masina peale,millega võiks ka võistlustel osaleda.
Midagi erilist ma ei looda,mulle on tähtis osavõtt ise.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Minul on juba mitu aastat nende hulgast vastavalt vajadusele:
http://www.medusaproducts.com/motors/Motor-Main.htm
Sahtlis on ka mõned Maxoni reduktorid ja mõte on ehk ka Reisenaueri reduktoreid proovida.
Kuidas tükke omavahel kombineerin, hetkel ei tea. Esialgu veel liiga palju tundmatuid tegureid.
Lennukid üle 1kg (akuta ja mootorita) ei tule.
http://www.medusaproducts.com/motors/Motor-Main.htm
Sahtlis on ka mõned Maxoni reduktorid ja mõte on ehk ka Reisenaueri reduktoreid proovida.
Kuidas tükke omavahel kombineerin, hetkel ei tea. Esialgu veel liiga palju tundmatuid tegureid.
Lennukid üle 1kg (akuta ja mootorita) ei tule.
Kava selline, et:
1. vöimalikult suure läbimööduga klappropeller, vast 18.5x13 vöi isegi kuni 20x13 ,
Mida suurem, seda paremaks saab kasuteguri
2. Mootor kindlasti reduktoriga. vast outrunner koos Reisenaueri reduktoriga, vöi siis inrunner koos reduktoriga.
Ilma reduktorita suurt propellerit ei vea välja.
3. Mootori vöimsus peaks andma kusagil 10-15 m/sek töusu.
4. Akude kohalt ei oska veel arvata, eks näe, mida reeglistiku kohta otsustatakse.....
1. vöimalikult suure läbimööduga klappropeller, vast 18.5x13 vöi isegi kuni 20x13 ,
Mida suurem, seda paremaks saab kasuteguri
2. Mootor kindlasti reduktoriga. vast outrunner koos Reisenaueri reduktoriga, vöi siis inrunner koos reduktoriga.
Ilma reduktorita suurt propellerit ei vea välja.
3. Mootori vöimsus peaks andma kusagil 10-15 m/sek töusu.
4. Akude kohalt ei oska veel arvata, eks näe, mida reeglistiku kohta otsustatakse.....
Oma uuele valmivale 2M plaanerile paigaldan kindlasti CYCLONI mootori koos reduktoriga,ilmselt 2500-3200 hypercelli lipod,prop esialgu lahtine,aga kindlasti max läbimõõduga,eks motocalc ütleb.
Cyclonist: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=415935
Cyclonist: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=415935
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Vahel veab, Mart kirjutas küllalt täpselt ära, kuidas mul tuleb. 18,5x12 prop kah sahtlis olemas ja isegi mõned korrad lennanud. Ainult vool võib mul sama kõrguse saamiseks Mardist poole väiksem olla, sest lennuk on poole kergem.
Tiivaulatused on jah 2-2,5 meetrit olnud. 3s LiPo ka, sest vana laadija rohkem ei osanud, uhiuus laadija on kuni 12s ja nüüd võimalused suuremad.
Mootori keresse mahtumine pole probleem, jahutusest tuleb ilmselt mõelda.
Kas võistlema ka jõuaks on iseküsimus, aga platsile mõnikord kindlasti.
Tiivaulatused on jah 2-2,5 meetrit olnud. 3s LiPo ka, sest vana laadija rohkem ei osanud, uhiuus laadija on kuni 12s ja nüüd võimalused suuremad.
Mootori keresse mahtumine pole probleem, jahutusest tuleb ilmselt mõelda.
Kas võistlema ka jõuaks on iseküsimus, aga platsile mõnikord kindlasti.
Miskit vahvat Torcmani poolt, hinda ei suutnud veel leida, aga arvatavasti saab see olema krõbe.
http://www.torcman.de/misc/superman_product_intro.pdf
http://www.torcman.de/misc/superman_product_intro.pdf
Ervini esialgsel võimalikul valikul CYCLON-il on kole kõrged pöörded voldi kohta kV: 5367 RPM/V (1451 w/GB). Hästi suure propi jaoks oleks tarvis madalaid pöördeid ja suurt pöördemomenti.
Minu mootorid on alla 3000 RPM/V kohta. Reduktoreid ülekandega üle 6-7 kehva kasuteguri tõttu eriti ei kasutata ja see seab RPM/V piirid. Tuleb võtta sama võimsuse saamiseks suuremate mõõtudega mootor, et võimsus ei tuleks meeletute pöörete abil.
Lingi jutu järgi see väike-kerge mootor võib väga lühiajaliselt anda suurt võimsust. Õhuvõitluse lennukile äkki super - saab teha ülikiireid spurte.
13x11 propi ja 7V-ga kuumenes 5 sekiga 200C kraadini ! seal oleva tabeli järgi! Sellisel temperatuuril hukkuvad magnetid ja tavalised mähisetraadid. "Vihasemad" mähisetraadid kannatavad 300C.
Minu mootorid on alla 3000 RPM/V kohta. Reduktoreid ülekandega üle 6-7 kehva kasuteguri tõttu eriti ei kasutata ja see seab RPM/V piirid. Tuleb võtta sama võimsuse saamiseks suuremate mõõtudega mootor, et võimsus ei tuleks meeletute pöörete abil.
Lingi jutu järgi see väike-kerge mootor võib väga lühiajaliselt anda suurt võimsust. Õhuvõitluse lennukile äkki super - saab teha ülikiireid spurte.
13x11 propi ja 7V-ga kuumenes 5 sekiga 200C kraadini ! seal oleva tabeli järgi! Sellisel temperatuuril hukkuvad magnetid ja tavalised mähisetraadid. "Vihasemad" mähisetraadid kannatavad 300C.
ka Mega teeb 3,1:1 reduktorit 28mm mootorile ja ka suuremale 35mm ja on tal ka korralikke mootoreid,reduktoritest ei oska midagi arvata.
2,3M Windstaril on MEGA 22/20/3E inrunner ilma reduktorita,prop.12x6,5,toide 7purki nimh,ei saa eriti kurta,harjutamiseks sobib hästi.
Samas kui aretada sinna reduktor ette,läheb küll 70-80g(mootor ise 170g) raskemaks,efektiivsust võiks proovida motocalcis arvutada.
täiest kasutult vedeleb ka üks Dymondi 1300p/v inrunner,sellele mõtlesik ka miskit reduktorit ette,ehk isegi se MEGA 28mm, saaks ka suht korraliku jõuülekande.
2,3M Windstaril on MEGA 22/20/3E inrunner ilma reduktorita,prop.12x6,5,toide 7purki nimh,ei saa eriti kurta,harjutamiseks sobib hästi.
Samas kui aretada sinna reduktor ette,läheb küll 70-80g(mootor ise 170g) raskemaks,efektiivsust võiks proovida motocalcis arvutada.
täiest kasutult vedeleb ka üks Dymondi 1300p/v inrunner,sellele mõtlesik ka miskit reduktorit ette,ehk isegi se MEGA 28mm, saaks ka suht korraliku jõuülekande.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Üks põnev tabelikene reaalsetest lennukitest ja nende mootoritest:
http://forum.modelarji.com/viewtopic.ph ... 660#140660
Parimad seal vajasid piisava kõrguse saavutamiseks päris lühikesi mootori tööaegu!
NB! Lennukid suuruselt ja kaalult väga erinevad ja kõik saavad hakkama.
Kui keegi veel kusagil selliseid andmeid teab, uuriksin neid suure rõõmuga !!!
http://forum.modelarji.com/viewtopic.ph ... 660#140660
Parimad seal vajasid piisava kõrguse saavutamiseks päris lühikesi mootori tööaegu!
NB! Lennukid suuruselt ja kaalult väga erinevad ja kõik saavad hakkama.
Kui keegi veel kusagil selliseid andmeid teab, uuriksin neid suure rõõmuga !!!
Mega mootorid on asjalikud tõesti.
Ise kasutan Mega 22/45/3, kaalub küll palju aga annab ka kõvasti rohkem võimsust kui paberi peal näidatud (lühiajaliselt).
Mega reduktorid on küll võrdlemisi odavad aga ei ole usaldatavad üle 700W võimsuste puhul.
Päris vahvate näitajatega outrunnereid leidub siin lehel, kvaliteedi ja hinna suhe pidi olema üks parimaid ja niipalju kui ise tootjaga meilitsi suhelnud olen, on võimalik teha ka eritellimusi mähiste suhtes.
Ise kasutan Mega 22/45/3, kaalub küll palju aga annab ka kõvasti rohkem võimsust kui paberi peal näidatud (lühiajaliselt).
Mega reduktorid on küll võrdlemisi odavad aga ei ole usaldatavad üle 700W võimsuste puhul.
Päris vahvate näitajatega outrunnereid leidub siin lehel, kvaliteedi ja hinna suhe pidi olema üks parimaid ja niipalju kui ise tootjaga meilitsi suhelnud olen, on võimalik teha ka eritellimusi mähiste suhtes.
F3A võistlusel osalejate nimekirja vaadates jäi silma mootor FreeAir Hirotex 2500R ehk tõenäoliselt see:
http://www.freeair.cz/ENGLISH/HCS%20C%202500W-AJ.html
225 RPM/V
90 A/30s
10x LiPol
565 g
Ongi välja toodud, et sobiks otse vedama ilma reduktorita vigurlennu mudelile. Päris madalad pöörded voldi kohta...
http://www.freeair.cz/ENGLISH/HCS%20C%201500W-AJ.html 260€
5x LiPol
436 RPM/V
86 %
100 A/30s = 1850W/30s = 8000rpm
435 g
Pikkus 64mm, koos võlliga 103mm / diameeter 57 mm
Konkreetse propiga reaalne olukord:
HCS C 1500W/5 APC 20/11
5x LiPol 69,5A 5100RPM 16,3V 1133W
http://www.freeair.cz/ENGLISH/HCS%20C%202500W-AJ.html
225 RPM/V
90 A/30s
10x LiPol
565 g
Ongi välja toodud, et sobiks otse vedama ilma reduktorita vigurlennu mudelile. Päris madalad pöörded voldi kohta...
http://www.freeair.cz/ENGLISH/HCS%20C%201500W-AJ.html 260€
5x LiPol
436 RPM/V
86 %
100 A/30s = 1850W/30s = 8000rpm
435 g
Pikkus 64mm, koos võlliga 103mm / diameeter 57 mm
Konkreetse propiga reaalne olukord:
HCS C 1500W/5 APC 20/11
5x LiPol 69,5A 5100RPM 16,3V 1133W
Lauri Laidna - www.pistik.com
Mul on tulnuki näidatuist http://www.innov8tivedesigns.com/ Scorpion 3014-22. Seisab praegu Magistril, 4S ja 13x6 propiga uhan sisse lubatud 30A asemel 50A ja ei midagi. Vägev tõmme.
Vedeleb ka 3020-16, sobiks äkki alustuseks F5B plaanerile?
Vedeleb ka 3020-16, sobiks äkki alustuseks F5B plaanerile?
Vedeleb ka 3020-16, sobiks äkki alustuseks F5B plaanerile?
Sellise mootori sobivusest 2,6M tiivaga koopiaplaanerile,tühjalt kaalub ca 1100g
Sellise mootori sobivusest 2,6M tiivaga koopiaplaanerile,tühjalt kaalub ca 1100g
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Maailma parim kontaktivaba:
http://www.medusaproducts.com/motors/036-V2.htm
http://www.medusaproducts.com/motors/036-V2.htm
Condori kohta väike parandus - on küll raske aga äärmiselt hea lendaja ja kisub rohkem termikaplaaneri poole,kerge tuuleõhuga lausa ripub üleval.
Soovitan soojalt,hea ja odav masin - ja lendab.
Soovitan soojalt,hea ja odav masin - ja lendab.
Last edited by Ervin2 on Sat Apr 05, 2008 19:44, edited 1 time in total.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Ervin2 wrote:Ervin2 wrote:Mul on Hetkel valmis 2 masinat .
Windstar 230,mootor MEGA 22/20/3E inruner, 7 purki NIMH või 3 lipo,regu kannatab mõlemat akutüüpi,suht raske nn.treeningplaaner.
Condor 2,5,raske sirge tiivaga(balsatiib vahutäitega),mootor Dymond inruner 3660,samuti 7 purki NIMH või 3 LIPO,veel raskem ja ka kiirem kui eelmine.
Condori kohta väike parandus - on küll raske aga äärmiselt hea lendaja ja kisub rohkem termikaplaaneri poole,kerge tuuleõhuga lausa ripub üleval.
Soovitan soojalt,hea ja odav masin - ja lendab.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Esialgu seadmed puuduvad!
Samuti tase ei ole ehk see mis vaja,sestap kui masin ilusasti ja hästi (minuarust) lendab ja tervelt maha tuleb,on seegi suur asi juba.
Lennuaega sai küll mõõdetud,parim sett oli 13,42 min,lendasin 03.04.2008.
Samuti tase ei ole ehk see mis vaja,sestap kui masin ilusasti ja hästi (minuarust) lendab ja tervelt maha tuleb,on seegi suur asi juba.
Lennuaega sai küll mõõdetud,parim sett oli 13,42 min,lendasin 03.04.2008.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Mootoriga tõus sai tehtud ca 20 sek. rohkem ei julgenud anda, sest masin läks suht täpiks ära.
Suured probleemid on masina allatoomisega täpselt õigele kohale,st maandumine ringi sisse.
Tuleks teha veel sadu väikseid tõuse,et täppismaandumine selgeks saada,ilmselt ka simulaaator abiks võtta.
Ja sellise uue mootori tahaks muretseda.

TECHNISCHE BESCHREIBUNG:
Zellen 7-12NiXX/3-4LiPo
Luftschrauben 3S 12x8;4S 10x8
Geh.-Ø/Ges.-L o.W./W-Ø 37,8/26/5 mm
Gewicht 215 g
Anw.Beispiel/Features FunF.1,7kg;3D-2,2kg;Segl-2,7kg;Heli2kg
U/Min/V 1120
Suured probleemid on masina allatoomisega täpselt õigele kohale,st maandumine ringi sisse.
Tuleks teha veel sadu väikseid tõuse,et täppismaandumine selgeks saada,ilmselt ka simulaaator abiks võtta.
Ja sellise uue mootori tahaks muretseda.

TECHNISCHE BESCHREIBUNG:
Zellen 7-12NiXX/3-4LiPo
Luftschrauben 3S 12x8;4S 10x8
Geh.-Ø/Ges.-L o.W./W-Ø 37,8/26/5 mm
Gewicht 215 g
Anw.Beispiel/Features FunF.1,7kg;3D-2,2kg;Segl-2,7kg;Heli2kg
U/Min/V 1120
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Arvutused lubavad jah 13x6,5 - 14x7,aga kuidas reaalses elus tõusu tegelikult on ei oska prognoosida,kavtsen proovida 2 purgilise lipoga,st.7,2V ja 3200mha.
Samas on võimalik valida ka 960 pööret per volt.
Kuigi mul Condoril on sama prop ja mootoripöördeid 1300 per volt LIPO 11,1V ja oled ise näinud kuidas üles läheb,sellel seisab ka 260g kaaluv Dymondi inrunner ees.
Samas on võimalik valida ka 960 pööret per volt.
Kuigi mul Condoril on sama prop ja mootoripöördeid 1300 per volt LIPO 11,1V ja oled ise näinud kuidas üles läheb,sellel seisab ka 260g kaaluv Dymondi inrunner ees.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO