Page 1 of 1

26-27 jaanuar lennutamised

Posted: Fri Jan 25, 2008 12:21
by Marek
Hei!

Kui ilm lubab siis ju võiks üle pika aja suuremad kogunemised teha, muidu lähevad näod meelest :)

Mina sihin Piibe mnt lennurada kogu nädalavahetuse. Nagu ilm ja valgustus lubab.

PS! Palju õnne veelkord Laurile (Laidna) sünna puhul!!!

Re: 26-27 jaanuar lennutamised

Posted: Fri Jan 25, 2008 13:11
by cuprum
Nu vaata ette, et siis laupa liiga kõrgele ei lenda ja mind alla ei too. Nimelt laupa ma tõenäoliselt sealtkandist üle lendan natuke suurema lennumasinaga.

Aga pühapäeval vast ühinen isegi seltskonnaga, kui just Mägi-Eestisse lumelaudama ei satu

Posted: Fri Jan 25, 2008 18:13
by dellll
kui on minek ehk annaks mulle ka teada tuleks vaatama. :lol: :lol: :lol:

58145533.

Posted: Fri Jan 25, 2008 18:38
by Ervin2
Kui õhtune üritus pikale ei veni siis tuleks ka kiibitsema,moditud Airbee võtaks proovimiseks kaasa,plaanereid ei viitsi vist.

Posted: Fri Jan 25, 2008 22:32
by Submarin
tuul puhanguline kuni 24m/s :D kahju et ma vaatama ei saa tulla:D
Raadiost kuulsin:) ärge mind süüdistage

Posted: Fri Jan 25, 2008 23:41
by Marek
Ära õienda, sinu tulevane lennuk on minu käes :p, vaata panen kokku veel ja lähen homme proovima :p :)

Posted: Sat Jan 26, 2008 0:58
by cuprum
Submarin wrote:tuul puhanguline kuni 24m/s :D
Oda, kas maa on kah külmand või? :shock:
Aga jah, laupa varahommikuks lubatakse kuni 11, kuid õhtupoole suht vaikset. Seeeest aga pühapäev konstantselt 7-8 m/s

Posted: Sat Jan 26, 2008 11:10
by Submarin
Marek wrote:Ära õienda, sinu tulevane lennuk on minu käes :p, vaata panen kokku veel ja lähen homme proovima :p :)
Süütuse võtad sina nagunii :) lennukilt muidugi :) ja mis kokkupanekusse puutub siis noh....ma juba natuke tean ka sind :D sa oled liiga laisk selleks:D

Posted: Sat Jan 26, 2008 16:02
by Rixy
cuprum wrote:
Submarin wrote:tuul puhanguline kuni 24m/s :D
Oda, kas maa on kah külmand või? :shock:
Maa ei ole külmunud! Tegin katsed ära. Minu katsetus seisnes selles, et eelmisel nädalavahetusel istusin autoga 11h põlluservas kinni, kus oli kive, mulda ja vihma, mis lõpus läks parajaks mudamülkaks. Auto oli põhjapidi maapeal, rattad mudas :D:D

Posted: Sat Jan 26, 2008 16:07
by motokrosser
Jutt käib ikka mudelautost?

Posted: Sat Jan 26, 2008 18:59
by vana
Käidud Robiga kollasel. Öösel oli külmetanud, seetõttu plats täisti tahe.
Õhtupoole kadus tuul ka ära...

Posted: Sat Jan 26, 2008 19:03
by Marek
Rixi rääkis loomulikult päris autost.

Täna rahunes tuul päikeseloojangul, nii et ei tulnud vist suurt midagi lennupäevast välja. See-eest homme püüaks siis teha korraliku lennupäeva, kes Kollasel, kes Piibe mnt-l.

Mina hakkan liikuma vast 11 ajal Piibe mnt suunas.

Homseni siis!

Posted: Sun Jan 27, 2008 11:08
by Raits
Kas keegi Kollasle ka läheb?

Posted: Sun Jan 27, 2008 11:53
by Trixt
Ka meie püüame end valmis ajada olgugi et päris 1100 me ei ole veel võimelised startima ... et siis Piibele...

Posted: Sun Jan 27, 2008 12:16
by Marek
Nii, mina stardin nüüd :) Piibele


Super lennupäev, kohe pildid ja videod ka!
Image
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... iibe-mnt-l

Posted: Sun Jan 27, 2008 19:23
by Raits
Kellele super ,kellele mitte.Üks lind tegi täna oma viimse lennu.Algselt arvatud viga tühjas akus ei leidnud hilisemal kontrollil kinnitust,pinge oli5,12V 1A koormusega 4,7V.Kummaline ,mis küll juhtuda võis .Kodus töötas aparatuur väga hästi.Äkki, sadanud lumi tegi karuteene sulades puldi sisse.Kahtlustan ka vastuvõtja toitelülitit.Mõõtmisega pole vist midagi teha,peab vist lahkama.Ükskord ta mul laadimise ajal igatahes nöökis.

Posted: Sun Jan 27, 2008 20:02
by lauri
Tore seda grupipilti vaadata - karmid tegijad!

Kahju Raitsi juhtumist kuulda, mis lennukiga tegu oli? Eks need lülitid ühed kahtlased lisavidinad ole, ilma milleta oleks asi kindlam. Muideks valmis lüliteid on kahesuguseid. Asjalikuma lüliti ehitus on selline, kus üks juhe on katkestuseta ja teist katkestab lüliti. Lülitist on kasutusel "mõlemad pooled" ehk kahekordne töökindlus. Halvem lüliti variant on see, et katkestatakse nii pluss kui miinus juhet, seega parema variandiga võrreldes lausa neli korda vähem töökindel. :!:

Posted: Sun Jan 27, 2008 20:15
by Marek
mis lennukiga tegu oli
Pildid ju üleval.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... iibe-mnt-l

Posted: Sun Jan 27, 2008 20:25
by Raits
Tahaks veel täheldada seda et terve lennu aeg ühtegi häiret ei tundnud,kõik oli OK.Järsku lihtsalt kadusid kõik funktsioonid ära.Kas kontaktide puhastamiseks võiks kasutada nt: Kontakt spray-sid?Ma olen autode pistikute puhul kasutanud,,Würth-i oma,toimis suurepäralelt,puhastas oksiidid ja mustuse ja õlitas ka veel.Või,et teaks millist osta.bolla Lauri oskab mingi konkreetse toitelülit välja tuua.Laen akusid läbi lüliti 1A-ga,kardan et tegin sellega liiga.

Posted: Sun Jan 27, 2008 20:28
by Ropka
planexi kerega on siis kõik või on plaanis kokku mätsida uuesti?

Posted: Sun Jan 27, 2008 20:33
by Raits
Kere on lõhki nagu banaani koor(kaputt!)Hakkan sellele mootorile uut lennukit otsima.

Posted: Sun Jan 27, 2008 20:42
by lauri
Võta on-off lüliti lahti, vaata, kuidas seest välja näeb. Pistikute kvaliteeti saab enamvähem hinnata näiteks sellega, kui tugevalt nad kokku-lahti käivad jne.

Posted: Sun Jan 27, 2008 21:04
by mart63
Raits wrote:Tahaks veel täheldada seda et terve lennu aeg ühtegi häiret ei tundnud,kõik oli OK.Järsku lihtsalt kadusid kõik funktsioonid ära.Kas kontaktide puhastamiseks võiks kasutada nt: Kontakt spray-sid?Ma olen autode pistikute puhul kasutanud,,Würth-i oma,toimis suurepäralelt,puhastas oksiidid ja mustuse ja õlitas ka veel.Või,et teaks millist osta.bolla Lauri oskab mingi konkreetse toitelülit välja tuua.Laen akusid läbi lüliti 1A-ga,kardan et tegin sellega liiga.
Endal juhtus kah samamoodi, väga rõvedalt abitu tunne on lennukit maa poole kihutamas näha. Kaastunne kaotuse puhul. :?

Posted: Sun Jan 27, 2008 21:28
by Kuno
Päev oli super,väike lumesadu tegi asja vähe põnevamaks.Nagu piltidelt näha,on seltskonnaga liitunud ka teine biplaan Pitts,seekord variant S2,see on tiba suurem,kui minu S1.Lendas ka vähe rahulikumalt ja ilmselt on täiesti vigurlennukõlbulik,kuigi vähe kiirevõitu.
Raitsi lennuki puhul võis olla ka tegemist flatteriga - lennuk tuli ülevalt alla täisgaasiga ja hetk enne puulatvadesse jõudmist kostis iseloomulikku põrinat.Kõik käis nii kähku,Oma kogemustest võin öelda,et flatteris lennuk tüüre ei kuula.Edasi spekuleerides võiks oletada,et ehk aku tuli sel hetkel juhtmete küljest lahti......aga noh,jutuks see hea küll.

Posted: Sun Jan 27, 2008 21:51
by Raits
Aku juhe oli kinni teibitud,seega see varjant on vähe tõenäoline.Flatter võis olla küll aga alla tuli ta mu arust sellepärast täisgasiga ,et gaas ei läind lihtsalt maha.Mul on tunne siiski,et oli voolukatkestus.aitäh tähelepanekute eest,sest tähtsaim on põhjus välja uurida.Seda lülitit ja toitepistikut igaksjuhuks enam ei kasuta.Kauem kasutatud asjadega võib igasugu probleeme tulla.

Posted: Sun Jan 27, 2008 22:28
by Marek
Väike video ka veel tänastest staaridest:
http://www.youtube.com/watch?v=rUDBfjuxezk

Posted: Sun Jan 27, 2008 22:40
by mart63

Minu tänane lend:

Posted: Sun Jan 27, 2008 23:21
by dellll
Käisime siis ka seal piibel.Kuid liiga hilja,aga lennu sain tehtud,nüüd siis õhus.Tuul oli julm minu 400g lennuki jaoks. Ja lõpp nagu ikka PÕMM.
Seal on need kummid üksteise otsas ja ma ei suutnud neist mööda minna.
Nüüd voolin uut lennukid :P :P :P

Kahju et hiljaks jäin (kes hilja see ilma).