26-27 jaanuar lennutamised

Teavita toimuvatest võistlustest ja kokkusaamistest ning treeningutest.

Moderators: Marek, mart63

Post Reply
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

26-27 jaanuar lennutamised

Post by Marek »

Hei!

Kui ilm lubab siis ju võiks üle pika aja suuremad kogunemised teha, muidu lähevad näod meelest :)

Mina sihin Piibe mnt lennurada kogu nädalavahetuse. Nagu ilm ja valgustus lubab.

PS! Palju õnne veelkord Laurile (Laidna) sünna puhul!!!
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Re: 26-27 jaanuar lennutamised

Post by cuprum »

Nu vaata ette, et siis laupa liiga kõrgele ei lenda ja mind alla ei too. Nimelt laupa ma tõenäoliselt sealtkandist üle lendan natuke suurema lennumasinaga.

Aga pühapäeval vast ühinen isegi seltskonnaga, kui just Mägi-Eestisse lumelaudama ei satu
dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Post by dellll »

kui on minek ehk annaks mulle ka teada tuleks vaatama. :lol: :lol: :lol:

58145533.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Kui õhtune üritus pikale ei veni siis tuleks ka kiibitsema,moditud Airbee võtaks proovimiseks kaasa,plaanereid ei viitsi vist.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

tuul puhanguline kuni 24m/s :D kahju et ma vaatama ei saa tulla:D
Raadiost kuulsin:) ärge mind süüdistage
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Ära õienda, sinu tulevane lennuk on minu käes :p, vaata panen kokku veel ja lähen homme proovima :p :)
User avatar
cuprum
Posts: 1548
Joined: Fri Mar 09, 2007 22:16
Location: EEKE

Post by cuprum »

Submarin wrote:tuul puhanguline kuni 24m/s :D
Oda, kas maa on kah külmand või? :shock:
Aga jah, laupa varahommikuks lubatakse kuni 11, kuid õhtupoole suht vaikset. Seeeest aga pühapäev konstantselt 7-8 m/s
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

Marek wrote:Ära õienda, sinu tulevane lennuk on minu käes :p, vaata panen kokku veel ja lähen homme proovima :p :)
Süütuse võtad sina nagunii :) lennukilt muidugi :) ja mis kokkupanekusse puutub siis noh....ma juba natuke tean ka sind :D sa oled liiga laisk selleks:D
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
User avatar
Rixy
Posts: 46
Joined: Tue Jul 04, 2006 11:16
Location: Tallinn

Post by Rixy »

cuprum wrote:
Submarin wrote:tuul puhanguline kuni 24m/s :D
Oda, kas maa on kah külmand või? :shock:
Maa ei ole külmunud! Tegin katsed ära. Minu katsetus seisnes selles, et eelmisel nädalavahetusel istusin autoga 11h põlluservas kinni, kus oli kive, mulda ja vihma, mis lõpus läks parajaks mudamülkaks. Auto oli põhjapidi maapeal, rattad mudas :D:D
motokrosser
Posts: 142
Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05

Post by motokrosser »

Jutt käib ikka mudelautost?
vana
Posts: 676
Joined: Tue Sep 05, 2006 11:43
Location: Tallinn, Õismäe

Post by vana »

Käidud Robiga kollasel. Öösel oli külmetanud, seetõttu plats täisti tahe.
Õhtupoole kadus tuul ka ära...
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Rixi rääkis loomulikult päris autost.

Täna rahunes tuul päikeseloojangul, nii et ei tulnud vist suurt midagi lennupäevast välja. See-eest homme püüaks siis teha korraliku lennupäeva, kes Kollasel, kes Piibe mnt-l.

Mina hakkan liikuma vast 11 ajal Piibe mnt suunas.

Homseni siis!
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Kas keegi Kollasle ka läheb?
User avatar
Trixt
Posts: 142
Joined: Mon Jun 11, 2007 0:07
Location: Tallinn

Post by Trixt »

Ka meie püüame end valmis ajada olgugi et päris 1100 me ei ole veel võimelised startima ... et siis Piibele...
----------------------------------------------------------
CAP 580
Super Tiger 90
MX 12
SMC 14
Kanalid: 72
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Nii, mina stardin nüüd :) Piibele


Super lennupäev, kohe pildid ja videod ka!
Image
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... iibe-mnt-l
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Kellele super ,kellele mitte.Üks lind tegi täna oma viimse lennu.Algselt arvatud viga tühjas akus ei leidnud hilisemal kontrollil kinnitust,pinge oli5,12V 1A koormusega 4,7V.Kummaline ,mis küll juhtuda võis .Kodus töötas aparatuur väga hästi.Äkki, sadanud lumi tegi karuteene sulades puldi sisse.Kahtlustan ka vastuvõtja toitelülitit.Mõõtmisega pole vist midagi teha,peab vist lahkama.Ükskord ta mul laadimise ajal igatahes nöökis.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Tore seda grupipilti vaadata - karmid tegijad!

Kahju Raitsi juhtumist kuulda, mis lennukiga tegu oli? Eks need lülitid ühed kahtlased lisavidinad ole, ilma milleta oleks asi kindlam. Muideks valmis lüliteid on kahesuguseid. Asjalikuma lüliti ehitus on selline, kus üks juhe on katkestuseta ja teist katkestab lüliti. Lülitist on kasutusel "mõlemad pooled" ehk kahekordne töökindlus. Halvem lüliti variant on see, et katkestatakse nii pluss kui miinus juhet, seega parema variandiga võrreldes lausa neli korda vähem töökindel. :!:
Lauri Laidna - www.pistik.com
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

mis lennukiga tegu oli
Pildid ju üleval.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... iibe-mnt-l
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Tahaks veel täheldada seda et terve lennu aeg ühtegi häiret ei tundnud,kõik oli OK.Järsku lihtsalt kadusid kõik funktsioonid ära.Kas kontaktide puhastamiseks võiks kasutada nt: Kontakt spray-sid?Ma olen autode pistikute puhul kasutanud,,Würth-i oma,toimis suurepäralelt,puhastas oksiidid ja mustuse ja õlitas ka veel.Või,et teaks millist osta.bolla Lauri oskab mingi konkreetse toitelülit välja tuua.Laen akusid läbi lüliti 1A-ga,kardan et tegin sellega liiga.
Last edited by Raits on Sun Jan 27, 2008 20:32, edited 1 time in total.
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

planexi kerega on siis kõik või on plaanis kokku mätsida uuesti?
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Kere on lõhki nagu banaani koor(kaputt!)Hakkan sellele mootorile uut lennukit otsima.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Võta on-off lüliti lahti, vaata, kuidas seest välja näeb. Pistikute kvaliteeti saab enamvähem hinnata näiteks sellega, kui tugevalt nad kokku-lahti käivad jne.
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Raits wrote:Tahaks veel täheldada seda et terve lennu aeg ühtegi häiret ei tundnud,kõik oli OK.Järsku lihtsalt kadusid kõik funktsioonid ära.Kas kontaktide puhastamiseks võiks kasutada nt: Kontakt spray-sid?Ma olen autode pistikute puhul kasutanud,,Würth-i oma,toimis suurepäralelt,puhastas oksiidid ja mustuse ja õlitas ka veel.Või,et teaks millist osta.bolla Lauri oskab mingi konkreetse toitelülit välja tuua.Laen akusid läbi lüliti 1A-ga,kardan et tegin sellega liiga.
Endal juhtus kah samamoodi, väga rõvedalt abitu tunne on lennukit maa poole kihutamas näha. Kaastunne kaotuse puhul. :?
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Päev oli super,väike lumesadu tegi asja vähe põnevamaks.Nagu piltidelt näha,on seltskonnaga liitunud ka teine biplaan Pitts,seekord variant S2,see on tiba suurem,kui minu S1.Lendas ka vähe rahulikumalt ja ilmselt on täiesti vigurlennukõlbulik,kuigi vähe kiirevõitu.
Raitsi lennuki puhul võis olla ka tegemist flatteriga - lennuk tuli ülevalt alla täisgaasiga ja hetk enne puulatvadesse jõudmist kostis iseloomulikku põrinat.Kõik käis nii kähku,Oma kogemustest võin öelda,et flatteris lennuk tüüre ei kuula.Edasi spekuleerides võiks oletada,et ehk aku tuli sel hetkel juhtmete küljest lahti......aga noh,jutuks see hea küll.
User avatar
Raits
Posts: 560
Joined: Thu Aug 31, 2006 18:39
Location: Keila

Post by Raits »

Aku juhe oli kinni teibitud,seega see varjant on vähe tõenäoline.Flatter võis olla küll aga alla tuli ta mu arust sellepärast täisgasiga ,et gaas ei läind lihtsalt maha.Mul on tunne siiski,et oli voolukatkestus.aitäh tähelepanekute eest,sest tähtsaim on põhjus välja uurida.Seda lülitit ja toitepistikut igaksjuhuks enam ei kasuta.Kauem kasutatud asjadega võib igasugu probleeme tulla.
Last edited by Raits on Sun Jan 27, 2008 22:33, edited 1 time in total.
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Väike video ka veel tänastest staaridest:
http://www.youtube.com/watch?v=rUDBfjuxezk
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

dellll
Posts: 127
Joined: Sun May 06, 2007 20:56
Location: Tallinn

Minu tänane lend:

Post by dellll »

Käisime siis ka seal piibel.Kuid liiga hilja,aga lennu sain tehtud,nüüd siis õhus.Tuul oli julm minu 400g lennuki jaoks. Ja lõpp nagu ikka PÕMM.
Seal on need kummid üksteise otsas ja ma ei suutnud neist mööda minna.
Nüüd voolin uut lennukid :P :P :P

Kahju et hiljaks jäin (kes hilja see ilma).
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
Post Reply