Nu vaata ette, et siis laupa liiga kõrgele ei lenda ja mind alla ei too. Nimelt laupa ma tõenäoliselt sealtkandist üle lendan natuke suurema lennumasinaga.
Aga pühapäeval vast ühinen isegi seltskonnaga, kui just Mägi-Eestisse lumelaudama ei satu
Oda, kas maa on kah külmand või?
Aga jah, laupa varahommikuks lubatakse kuni 11, kuid õhtupoole suht vaikset. Seeeest aga pühapäev konstantselt 7-8 m/s
Maa ei ole külmunud! Tegin katsed ära. Minu katsetus seisnes selles, et eelmisel nädalavahetusel istusin autoga 11h põlluservas kinni, kus oli kive, mulda ja vihma, mis lõpus läks parajaks mudamülkaks. Auto oli põhjapidi maapeal, rattad mudas :D
Täna rahunes tuul päikeseloojangul, nii et ei tulnud vist suurt midagi lennupäevast välja. See-eest homme püüaks siis teha korraliku lennupäeva, kes Kollasel, kes Piibe mnt-l.
Mina hakkan liikuma vast 11 ajal Piibe mnt suunas.
Kellele super ,kellele mitte.Üks lind tegi täna oma viimse lennu.Algselt arvatud viga tühjas akus ei leidnud hilisemal kontrollil kinnitust,pinge oli5,12V 1A koormusega 4,7V.Kummaline ,mis küll juhtuda võis .Kodus töötas aparatuur väga hästi.Äkki, sadanud lumi tegi karuteene sulades puldi sisse.Kahtlustan ka vastuvõtja toitelülitit.Mõõtmisega pole vist midagi teha,peab vist lahkama.Ükskord ta mul laadimise ajal igatahes nöökis.
Kahju Raitsi juhtumist kuulda, mis lennukiga tegu oli? Eks need lülitid ühed kahtlased lisavidinad ole, ilma milleta oleks asi kindlam. Muideks valmis lüliteid on kahesuguseid. Asjalikuma lüliti ehitus on selline, kus üks juhe on katkestuseta ja teist katkestab lüliti. Lülitist on kasutusel "mõlemad pooled" ehk kahekordne töökindlus. Halvem lüliti variant on see, et katkestatakse nii pluss kui miinus juhet, seega parema variandiga võrreldes lausa neli korda vähem töökindel.
Tahaks veel täheldada seda et terve lennu aeg ühtegi häiret ei tundnud,kõik oli OK.Järsku lihtsalt kadusid kõik funktsioonid ära.Kas kontaktide puhastamiseks võiks kasutada nt: Kontakt spray-sid?Ma olen autode pistikute puhul kasutanud,,Würth-i oma,toimis suurepäralelt,puhastas oksiidid ja mustuse ja õlitas ka veel.Või,et teaks millist osta.bolla Lauri oskab mingi konkreetse toitelülit välja tuua.Laen akusid läbi lüliti 1A-ga,kardan et tegin sellega liiga.
Last edited by Raits on Sun Jan 27, 2008 20:32, edited 1 time in total.
Võta on-off lüliti lahti, vaata, kuidas seest välja näeb. Pistikute kvaliteeti saab enamvähem hinnata näiteks sellega, kui tugevalt nad kokku-lahti käivad jne.
Raits wrote:Tahaks veel täheldada seda et terve lennu aeg ühtegi häiret ei tundnud,kõik oli OK.Järsku lihtsalt kadusid kõik funktsioonid ära.Kas kontaktide puhastamiseks võiks kasutada nt: Kontakt spray-sid?Ma olen autode pistikute puhul kasutanud,,Würth-i oma,toimis suurepäralelt,puhastas oksiidid ja mustuse ja õlitas ka veel.Või,et teaks millist osta.bolla Lauri oskab mingi konkreetse toitelülit välja tuua.Laen akusid läbi lüliti 1A-ga,kardan et tegin sellega liiga.
Endal juhtus kah samamoodi, väga rõvedalt abitu tunne on lennukit maa poole kihutamas näha. Kaastunne kaotuse puhul.
Päev oli super,väike lumesadu tegi asja vähe põnevamaks.Nagu piltidelt näha,on seltskonnaga liitunud ka teine biplaan Pitts,seekord variant S2,see on tiba suurem,kui minu S1.Lendas ka vähe rahulikumalt ja ilmselt on täiesti vigurlennukõlbulik,kuigi vähe kiirevõitu.
Raitsi lennuki puhul võis olla ka tegemist flatteriga - lennuk tuli ülevalt alla täisgaasiga ja hetk enne puulatvadesse jõudmist kostis iseloomulikku põrinat.Kõik käis nii kähku,Oma kogemustest võin öelda,et flatteris lennuk tüüre ei kuula.Edasi spekuleerides võiks oletada,et ehk aku tuli sel hetkel juhtmete küljest lahti......aga noh,jutuks see hea küll.
Aku juhe oli kinni teibitud,seega see varjant on vähe tõenäoline.Flatter võis olla küll aga alla tuli ta mu arust sellepärast täisgasiga ,et gaas ei läind lihtsalt maha.Mul on tunne siiski,et oli voolukatkestus.aitäh tähelepanekute eest,sest tähtsaim on põhjus välja uurida.Seda lülitit ja toitepistikut igaksjuhuks enam ei kasuta.Kauem kasutatud asjadega võib igasugu probleeme tulla.
Last edited by Raits on Sun Jan 27, 2008 22:33, edited 1 time in total.
Käisime siis ka seal piibel.Kuid liiga hilja,aga lennu sain tehtud,nüüd siis õhus.Tuul oli julm minu 400g lennuki jaoks. Ja lõpp nagu ikka PÕMM.
Seal on need kummid üksteise otsas ja ma ei suutnud neist mööda minna.
Nüüd voolin uut lennukid
Kahju et hiljaks jäin (kes hilja see ilma).
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.