Mure on see (mull on KYOZHO PIPER ja seal on see mootor selle plastik korpuse sees.-kus on veo võll. Ma tahaks sinna panna võimsamat mootorit aga kas sellesse korpusesse läheb ?? muu mootor või tuleb mull uus üleganne teha. See on selle pärast et lennukid enam ei ole ja nüüd voolin uut mille kaal ei ole enam 480-550g vaid on 550-650g.
Vool on 8,4V 600mA
Tiiva kuiu CAMBER TYPE.
ehk on abi.
Vajan ABI graupner mootor
Vajan ABI graupner mootor
Last edited by dellll on Wed Jan 30, 2008 1:18, edited 1 time in total.
Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
graupner
Panen siia veel küssa et mida ma seal mootoril pean jälgima volde ja ,mAh kui need on samad siis võin panna .??
nagu see. http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=6316
või panen mööda.

nagu see. http://shop.graupner.de/webuerp/servlet/AI?ARTN=6316
või panen mööda.



Kopteri valik super! Kui ainult rahakott kannatab.
Kahjuks paned pärismitme asjaga mööda
Lennuki kiiruseregulaator ei kannata palju võimsamat mootorit, niiet pead enamvähem samadesse piiridesse jääma. Abiks oleks olemasoleva mootori kohta andmed teada saada - internetist kindlasti leiad, suurema või väiksema otsimise peale.
Elu teeks lihtsamaks see, kui uus mootor on sama mõõtu ja sama võlli läbimõõduga, siis sobib vanasse kinnitusse ja otsa läheb sama propelleri kinnitus ka.
Mootori valik pole väga lihtne, sest tegelikult peaks võibolla ka propelleri välja vahetama ja endislet jääb oht, et kiiruseregulaator kuumeneb üle ja põleb maha. Tark oleks uurida, mis mootorit keegi on kasutanud ja ise sama teha, mitte nullist leiutada - eriti kuna tegu on keeruka probleemiga ja need mAh, Ah, vatid ja voolud ja pinged kipuvad ka omavahel sassi minema.
Selle Piperi omanikud oskavad ka ehk kommenteerida, kas lennuk äkki lendab kenasti veel ka orignaal veosüsteemiga, kui mudel 50-100g raskem on?

Lennuki kiiruseregulaator ei kannata palju võimsamat mootorit, niiet pead enamvähem samadesse piiridesse jääma. Abiks oleks olemasoleva mootori kohta andmed teada saada - internetist kindlasti leiad, suurema või väiksema otsimise peale.
Elu teeks lihtsamaks see, kui uus mootor on sama mõõtu ja sama võlli läbimõõduga, siis sobib vanasse kinnitusse ja otsa läheb sama propelleri kinnitus ka.
Mootori valik pole väga lihtne, sest tegelikult peaks võibolla ka propelleri välja vahetama ja endislet jääb oht, et kiiruseregulaator kuumeneb üle ja põleb maha. Tark oleks uurida, mis mootorit keegi on kasutanud ja ise sama teha, mitte nullist leiutada - eriti kuna tegu on keeruka probleemiga ja need mAh, Ah, vatid ja voolud ja pinged kipuvad ka omavahel sassi minema.
Selle Piperi omanikud oskavad ka ehk kommenteerida, kas lennuk äkki lendab kenasti veel ka orignaal veosüsteemiga, kui mudel 50-100g raskem on?
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kiiruseregulaatorid põlevad tavaliselt seetõttu maha, et kuumenevad üle. Mida võimsam on mootor, seda rohkem regulaator kuumeneb. Kuumenemine sõltub ka ajast, kui kaua regulaator kuumeneda jõuab. Eks ta praegu väikese varuga ole, niiet veidi võimsama mootori võid teoreetiliselt panna küll. Samal ajal saad võibolla ka praeguse mootoriga võimsust juurde, kui veidi teistsuguse ("suurema ja parema") propelleri ette kruvid. Seega tähtis on ka õige propeller valida.
Sul oleks kõige lihtsam internetist selle lennuki kohta infot otsida - foorumitest, igasugu fännilehekülgedelt jne. Näed ja loed mida teised on juba teinud ja teed ise järgi.
Niipalju kui ma seda Kyosho Piperit lendamas olen näinud, siis mootoriga lend on tal päris vägev - tõusukiirus üpris suur. Kui lennuk 50g raskem, ei tohiks probleeme selles osas veel tekkida! Sellise lennuki, ka päris kapitaalne remont, ei tohiks kaalu omenetig palju rohkem lisada!
Peale remonti on väga tähtis lennuk üleni üle kontrollida ja kindlasti ka RASKUSKESE paika panna, sest "lisakilod" on selle kindlasti paigast nihutanud. Raskuskeskme paikapanemiseks parim meetod on aku nihutamine. Vajadusel lisaraskuse ninasse või sabasse lisamine, kui komponentide (aku jms) ümbertõstmine ei aita.
Sul oleks kõige lihtsam internetist selle lennuki kohta infot otsida - foorumitest, igasugu fännilehekülgedelt jne. Näed ja loed mida teised on juba teinud ja teed ise järgi.
Niipalju kui ma seda Kyosho Piperit lendamas olen näinud, siis mootoriga lend on tal päris vägev - tõusukiirus üpris suur. Kui lennuk 50g raskem, ei tohiks probleeme selles osas veel tekkida! Sellise lennuki, ka päris kapitaalne remont, ei tohiks kaalu omenetig palju rohkem lisada!
Peale remonti on väga tähtis lennuk üleni üle kontrollida ja kindlasti ka RASKUSKESE paika panna, sest "lisakilod" on selle kindlasti paigast nihutanud. Raskuskeskme paikapanemiseks parim meetod on aku nihutamine. Vajadusel lisaraskuse ninasse või sabasse lisamine, kui komponentide (aku jms) ümbertõstmine ei aita.
Lauri Laidna - www.pistik.com