Kyosho Caliber 3
Moderator: Kristjan
Kyosho Caliber 3
Kas Eestis on veel mõni Caliber 3 omanik. Sooviks veidike infot isendi plussidest ja miinustest.
Purunemist ei maksa karta.
Kui on mats siis on mats ja kogu moos... kõik võllid, laagrid, mõni tõukur, võib-olla labanurga kompensaator, sabatoru jm. vajavad vahetust. Niisama lennus ei juhtu selle kopteriga midagi. Rihmülekanne on tal hea, väga sujuv ja kannab mootori energia hästi edasi.
Servokäikudega ära liialda, kui liiga suured käigud siis võivad kuulliigendid maha hüpata.
Kas pead silmas originaal sidurikoda ja sinna kleebitud kattematejali. Ma ei oska hinnata, mitu kümnendit see vahe on. Suurtel kopteritel müüakse kattematejali erinevas paksuses erinevate sidurite jaoks, mõni sidur haakub madalamatel pööretel (näiteks juba tühikäigul) ja siis on vaja seda sinu nimetatud vahet suurendada ehk õhem kattematerjal panna. Üldiselt kui originaali mõtled siis lase käia, kõik peaks klappima.
Alustuseks üks parimaid koptereid, mida mina näinud olen.
K.
Kui on mats siis on mats ja kogu moos... kõik võllid, laagrid, mõni tõukur, võib-olla labanurga kompensaator, sabatoru jm. vajavad vahetust. Niisama lennus ei juhtu selle kopteriga midagi. Rihmülekanne on tal hea, väga sujuv ja kannab mootori energia hästi edasi.
Servokäikudega ära liialda, kui liiga suured käigud siis võivad kuulliigendid maha hüpata.
Kas pead silmas originaal sidurikoda ja sinna kleebitud kattematejali. Ma ei oska hinnata, mitu kümnendit see vahe on. Suurtel kopteritel müüakse kattematejali erinevas paksuses erinevate sidurite jaoks, mõni sidur haakub madalamatel pööretel (näiteks juba tühikäigul) ja siis on vaja seda sinu nimetatud vahet suurendada ehk õhem kattematerjal panna. Üldiselt kui originaali mõtled siis lase käia, kõik peaks klappima.
Alustuseks üks parimaid koptereid, mida mina näinud olen.
K.