Kyosho Caliber 3

Arutelu helikopteritest ja teistest "liikuva tiivaga" mudelitest

Moderator: Kristjan

Post Reply
User avatar
rosoft
Posts: 49
Joined: Mon Jan 28, 2008 0:48
Location: Pärnu

Kyosho Caliber 3

Post by rosoft »

Kas Eestis on veel mõni Caliber 3 omanik. Sooviks veidike infot isendi plussidest ja miinustest.
Kristjan
Posts: 577
Joined: Thu Aug 24, 2006 17:45
Location: Tallinn
Contact:

Post by Kristjan »

Võid minu käest küsida, istun igapäev ühe Caliberi kõrval (seisab tööl kapi otsas)

K.
User avatar
rosoft
Posts: 49
Joined: Mon Jan 28, 2008 0:48
Location: Pärnu

Post by rosoft »

Millised on selle mudeli nõrgad kohad, mida peaks eriti jälgima ,et ei puruneks jne.
Äkki oskad öelda ka kui suur peab olema siduri ja siduritrummli vaheline ala kui kattematerjal on juba peale kleebitud. Nimelt plaan on metallist trummel paigaldada.
Kristjan
Posts: 577
Joined: Thu Aug 24, 2006 17:45
Location: Tallinn
Contact:

Post by Kristjan »

Purunemist ei maksa karta.

Kui on mats siis on mats ja kogu moos... kõik võllid, laagrid, mõni tõukur, võib-olla labanurga kompensaator, sabatoru jm. vajavad vahetust. Niisama lennus ei juhtu selle kopteriga midagi. Rihmülekanne on tal hea, väga sujuv ja kannab mootori energia hästi edasi.

Servokäikudega ära liialda, kui liiga suured käigud siis võivad kuulliigendid maha hüpata.

Kas pead silmas originaal sidurikoda ja sinna kleebitud kattematejali. Ma ei oska hinnata, mitu kümnendit see vahe on. Suurtel kopteritel müüakse kattematejali erinevas paksuses erinevate sidurite jaoks, mõni sidur haakub madalamatel pööretel (näiteks juba tühikäigul) ja siis on vaja seda sinu nimetatud vahet suurendada ehk õhem kattematerjal panna. Üldiselt kui originaali mõtled siis lase käia, kõik peaks klappima.

Alustuseks üks parimaid koptereid, mida mina näinud olen.

K.
Post Reply