Plaaneri kabiini kinnitus...
Et äkki saaks close-up pilte või muid konkreetset tyypi soovitusi, kuidas asi teostada loksuvabalt? klaasfiiber kere ja klaasfiibirist "koorik"-kabiin, ilma "sisuta". Mingi 4 mm ülekatet kõikidelt äärtelt...
Hetkel on katte "koorik" kere sees oleva augu suuruses veidi paksem, st. püsib enam vähem ise kohal, ja kere küljest eemaldumist takistab paksenduse alla kleebitud traat. Paraku suht hästi igas suunas paari mm. võrra logisev lahendus... Küljest ära ei pudene, ega...
I.
Plaaneri kabiini kinnitus...
Paras jama see GFK "kabiini" kinnitus. Mul on eestpool liimitud 2mm traadist haak, mis käib kere ääre alla, tagant vertikaalne isefikseeeruv nailonist stift. (Reichardi originaal)
Teisele kompunnin ostetud vedruga riivi. Eespoolne traathaak läheb pingega sisse, mistõttu paljas epo jääb nõrgaks. Lisasin 1.5mm poldi. GFK "kabiinid" kipuvad mul seistes "sirgeks" tõmbuma, mistõttu fikseerin nad kummirõngaga.
Vahust EasyGlideri kabiini kinnitasin neodüümmagnetitega.
Hei ints! Ühined meie potensiaalse hotlineri seltskonnaga?
Teisele kompunnin ostetud vedruga riivi. Eespoolne traathaak läheb pingega sisse, mistõttu paljas epo jääb nõrgaks. Lisasin 1.5mm poldi. GFK "kabiinid" kipuvad mul seistes "sirgeks" tõmbuma, mistõttu fikseerin nad kummirõngaga.
Vahust EasyGlideri kabiini kinnitasin neodüümmagnetitega.
Hei ints! Ühined meie potensiaalse hotlineri seltskonnaga?
Pidasin silmas esialgu verbaalsete F5B plaaneriehitajate seltskonda, kelle arutelu on rubriigis: Raadioplaanerid - F5B võistlusklass.Mis on "potensiaalse hotlineri seltskond"?
"Verbaalsete" on muidugi ülepakutud, enamusel on vast peale plaanide ka ühtteist reaalset olemas. Isegi mina käisin eile kollasel koos tola555´ga oma uut "harjutushotlainerit" proovimas.