14-16. märts 08 lennutamised
14-16. märts 08 lennutamised
Hei!
Tundub, et ilm tuleb lähipäevil tuulevaikne, nii et kõik õue lennutama!
Kui saan siis lähen homme õhtul peale tööd jälle Piibele. Laupäev aga suht kindlalt 11st seal samas.
Ühinege!
Kindlasti lennutatakse ka Hüürus "Kollasel".
Tundub, et ilm tuleb lähipäevil tuulevaikne, nii et kõik õue lennutama!
Kui saan siis lähen homme õhtul peale tööd jälle Piibele. Laupäev aga suht kindlalt 11st seal samas.
Ühinege!
Kindlasti lennutatakse ka Hüürus "Kollasel".
Tuletage meelde ka ohutustehnika, ehk siis sageduse kasutamise reeglid. Nüüd lähevad ilmad tasapisi ilusamaks ja piloote tekib raja äärde rohkem. Talve perioodil saab hakkama ilma kvartsipuuta, kuid nüüd peaks jälle pesulõkse kasutama hakkama. Kellel veel pole, siis muretsege endale pesulõks, märkige peale oma sageduse kanal (nt 70) ja nimi ja telefoni number ja hoidke alati kaasas.
Võibolla kasutame vahepeal ka teist varianti, kus omal ei pea pesulõksu olema, vaid selle saab platsilt kvartsipuu küljest ning siis on hõivatud see kanal, mille küljes kvartsipuul puudub pesulõks.
Enne platsile sõitmist veenduge ikka, et pult on välja lülitatud
Võibolla kasutame vahepeal ka teist varianti, kus omal ei pea pesulõksu olema, vaid selle saab platsilt kvartsipuu küljest ning siis on hõivatud see kanal, mille küljes kvartsipuul puudub pesulõks.
Enne platsile sõitmist veenduge ikka, et pult on välja lülitatud

Tere!Kui keegi Kollasele läheb ,andke palun teada!Kui keegi ei lähe ,peaks ka Piibele minema.Ilm on aga kahtlaselt pilves,ei tea kas tasub nii kaugele sõita.Mul on Keilast sinna paras ports maad , u.50 minutit autosõitu.Tahaks oma Swallow-it uuesti katsetada.Kell kaks hakkan arvatavasti Kollase poole minema.Möllan väljas kella poole kuueni,kui midagi viltu ei lähe.
Kollasel käidud.Ilm oli hea, kui välja arvata et natuke hakkasid näpud külmetama.Pärast raskuskeskme nihutamist on lennuki üle päris hea meel.Päris hea ost oli .2800.- eek-u eest on lennukit päris palju.Sinnajuurde läks muidugi veel kulu aga jutt on ARF komplektist kuhu ei kuulu raadio mootor ja muu.Muide Kollane on täiesti lennukõlbulik,nagu suvelgi.Juurdepääs annab natsa soovida ,kuid midagi hullu ka ei ole.Kel on siin lähem käia kui Piibel, eelistaksin viimast.Lennuruumi on ju ka rohkem.Lähen homme ka Kollasele,ehk tuleb veel keegi,seltsis segasem.
Mõni teine teab ehk parmini seletada aga ma arvan,et tule Aegviidust läbi Tallinna poole.tee peal tuleb pikk lage sirge ,mis on vist lennukite hädamaandumisrada.heida pilk paremale ja näed teega paralleelset rada,seal toimetataksegi.Ma arvan,et kl. 12 on juba mõned lendajad kohal.Kui kaugel see aegviidust on ,ei oska öelda.
kas see on õige koht http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... c6f950ddd6
kui see siis kavalam koselt ära keerata piibe mnt-le.
kui see siis kavalam koselt ära keerata piibe mnt-le.
Last edited by seriff on Fri Mar 14, 2008 22:08, edited 2 times in total.
53457079
Ridali lennuklubi.
Ridali lennuklubi.
Nonii, kahjuks sadu ära ei jäänud. Jõudsime veidi enne 1600i. Cuprum järgnes mõne minuti pärast. Ma ise enda lennukiga õhku ei tõusnud aga Vova Calmatot piinasime korralikult. Lõpuks kukkus kahjuks katki aga mitte Vova süü läbi vaid mingi teh. või elek. vea tõttu. Mille võis tekitada ka ilm. Üks variant, et vastuvõtja või on off lüliti sai märga. Lennuk igastahes hakkas viimasel lennul oma elu elama, kugi vahepeal midagi nagu tegi nii nagu Vova tahtis ka. Samal ajal helises ka Vova telefon tal jope taskus: Sony Ericson. Mainin firmat kuna minu Nokiaga pole kunagi mingit probleemi olnud. Ja lennati minu puldiga too hetk. Ei teagi täpselt mis juhtus aga õnneks on lennuk vast homme juba lennukorras.
Sademetega ikka lendu tõusta ei tohiks, liiga suur oht, et elektroonika saab märga. Rõve ilm oli küll kahjuks. Kuid tuul oli super, siuke täpselt õige ja maandumisrajaga paralleelne. Tänu sellele tegin täna midagi väga harva nähtavat. Maandusin Calmatoga sujuvalt tagaratastele, seejärel veeresin oma 20 m ilma ninaratast maha panemata ja samas asendis jälle õhku ja nii mitu korda. Väga mõnus vaatepilt oli.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=15-03-08
Sademetega ikka lendu tõusta ei tohiks, liiga suur oht, et elektroonika saab märga. Rõve ilm oli küll kahjuks. Kuid tuul oli super, siuke täpselt õige ja maandumisrajaga paralleelne. Tänu sellele tegin täna midagi väga harva nähtavat. Maandusin Calmatoga sujuvalt tagaratastele, seejärel veeresin oma 20 m ilma ninaratast maha panemata ja samas asendis jälle õhku ja nii mitu korda. Väga mõnus vaatepilt oli.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=15-03-08
Arvan ,et viga võis olla puldis,sinna sajab vihm peale.Vastuvõtja on sees,vesi sinna nii kergelt ei lähe.Lülitil aga ei tohiks eriti vesi lugeda,kontakt jääb ju ikka alles.Nii madala pinge juures ei tohiks see katastroof olla.Elektri mootorgi käib vee all (madalpinge oma muidugi).elektroonika kardab aga küll vett.
Siis puldi probleem vist ei ole.Võibolla on ta lennukil logisevaid metallosi,see annab ka häiret.Äkki sai siiski vastuvõtja oma jao vett.Ega ma ka ei ole spetsialist,räägin oma kogemustest.Ka aku halb ühendus võib saatuslikuks saada.Viimane grash oli mul vigases lülitis,oli juhe lüliti sees lahti tulnud.Lülitil saab plastkesta ära võtta ja sealt tsekata.Üks juhus oli selline ,et pisike porolooni tükike oli pistikkusse läinud,ning ühendus oli häiritud.Õnneks sain tookord maapeal jaole.Muidugi selline läbi koti lendamine on ka kahtlane.Tunnetus jääb kehvaks,kile võib ju kangide liigutamist segama hakata.Käed peaks sellisel juhul koti sees olema.
Last edited by Raits on Sun Mar 16, 2008 0:21, edited 1 time in total.
miks kilekott?
See kilekott ongi lennuki kojutoomiseks !
meil on alati nalja lennuvennade vahel. miks sa häirisid lennuki rahulist lendu oma raadioga
)
ja jälle kuulus "radiohäiriö" !!!
meil on alati nalja lennuvennade vahel. miks sa häirisid lennuki rahulist lendu oma raadioga

ja jälle kuulus "radiohäiriö" !!!
Tere! Ilm on lennutamiseks sobiv.Kl 12 peaks hakkama kuhugi suunduma.Lähen siiski vist Piibele kuna Kollasel on üksi igavavõitu.Kui aga keegi läheb Kollasele,oleks hea seda teada enne 11.30-t.Sain just teada ,et Kuno tahab Kollasele minna,Kui oled kindel ,tulen ka kohe sinna.---------------Hakkan Kollasele kodima.