Page 1 of 2

14-16. märts 08 lennutamised

Posted: Thu Mar 13, 2008 23:43
by Marek
Hei!

Tundub, et ilm tuleb lähipäevil tuulevaikne, nii et kõik õue lennutama!

Kui saan siis lähen homme õhtul peale tööd jälle Piibele. Laupäev aga suht kindlalt 11st seal samas.

Ühinege!

Kindlasti lennutatakse ka Hüürus "Kollasel".

Posted: Thu Mar 13, 2008 23:48
by Morgan
kindlasti tuleb minna . mina olen käpp :)

Posted: Fri Mar 14, 2008 12:18
by Marek
Tuletage meelde ka ohutustehnika, ehk siis sageduse kasutamise reeglid. Nüüd lähevad ilmad tasapisi ilusamaks ja piloote tekib raja äärde rohkem. Talve perioodil saab hakkama ilma kvartsipuuta, kuid nüüd peaks jälle pesulõkse kasutama hakkama. Kellel veel pole, siis muretsege endale pesulõks, märkige peale oma sageduse kanal (nt 70) ja nimi ja telefoni number ja hoidke alati kaasas.

Võibolla kasutame vahepeal ka teist varianti, kus omal ei pea pesulõksu olema, vaid selle saab platsilt kvartsipuu küljest ning siis on hõivatud see kanal, mille küljes kvartsipuul puudub pesulõks.

Enne platsile sõitmist veenduge ikka, et pult on välja lülitatud :)

Posted: Fri Mar 14, 2008 14:06
by Raits
Tere!Kui keegi Kollasele läheb ,andke palun teada!Kui keegi ei lähe ,peaks ka Piibele minema.Ilm on aga kahtlaselt pilves,ei tea kas tasub nii kaugele sõita.Mul on Keilast sinna paras ports maad , u.50 minutit autosõitu.Tahaks oma Swallow-it uuesti katsetada.Kell kaks hakkan arvatavasti Kollase poole minema.Möllan väljas kella poole kuueni,kui midagi viltu ei lähe.

Posted: Fri Mar 14, 2008 15:35
by Marek
Keks liigub juba Piibe suunas. Vihma täna tulla ei tohiks, kui, siis hooti. Õhtu poole tõmbab selgemaks. Eile sai lennata 18:30ni kenasti - viimane maandumine oli vist peale 19:00i aga see oli keeruline, kuid õnnestus :D

Posted: Fri Mar 14, 2008 19:45
by Raits
Kollasel käidud.Ilm oli hea, kui välja arvata et natuke hakkasid näpud külmetama.Pärast raskuskeskme nihutamist on lennuki üle päris hea meel.Päris hea ost oli .2800.- eek-u eest on lennukit päris palju.Sinnajuurde läks muidugi veel kulu aga jutt on ARF komplektist kuhu ei kuulu raadio mootor ja muu.Muide Kollane on täiesti lennukõlbulik,nagu suvelgi.Juurdepääs annab natsa soovida ,kuid midagi hullu ka ei ole.Kel on siin lähem käia kui Piibel, eelistaksin viimast.Lennuruumi on ju ka rohkem.Lähen homme ka Kollasele,ehk tuleb veel keegi,seltsis segasem.

Posted: Fri Mar 14, 2008 20:16
by seriff
tere.
homme plaanis lennuk autosse ja piibe poole teele.
küsiks kust oleks kavalam sinna tulla kas sõita linna või kuskilt koselt piibe mnt juba keerata?
loll küsimus aga kus täpselt se lennu plats asub.

terv seriff

Posted: Fri Mar 14, 2008 20:32
by Raits
Mõni teine teab ehk parmini seletada aga ma arvan,et tule Aegviidust läbi Tallinna poole.tee peal tuleb pikk lage sirge ,mis on vist lennukite hädamaandumisrada.heida pilk paremale ja näed teega paralleelset rada,seal toimetataksegi.Ma arvan,et kl. 12 on juba mõned lendajad kohal.Kui kaugel see aegviidust on ,ei oska öelda.

Posted: Fri Mar 14, 2008 21:57
by seriff
kas see on õige koht http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... c6f950ddd6

kui see siis kavalam koselt ära keerata piibe mnt-le.

Posted: Fri Mar 14, 2008 22:04
by dellll
ILUSAT JA TUULEVAIKSET ILMA TEILE SINNA.
Ise kahjuks tööl muidu tuleks väätama :cry: :cry:

Posted: Fri Mar 14, 2008 22:06
by lauri
õige koht! 6km Peterburi teest

Posted: Fri Mar 14, 2008 22:18
by Morgan
homseks lubab windguru järgi vihma . :?

Posted: Fri Mar 14, 2008 22:53
by Marek
tundub küll, hommikul on vast udu ka. Eks päeva jooksul oleme targemad. Vihma ja lörtsi kätte mõtet minna pole, nii et eks lepime foorumis kokku mineku.

Posted: Sat Mar 15, 2008 7:58
by seriff
hei,hommik lõunas selge ja vaikne loodan et seal pool sama.
pistan lennuki autosse ja hakkan varsti liikuma piibe poole.

Posted: Sat Mar 15, 2008 11:36
by Raits
Keilas on igatahes sombune ja sajab vähest lund.Kollasele ma küll ei lähe ,vähemalt sellise ilmaga mitte.Peab ka Piibele suunduma. Ajaliselt orjenteerun teiste järgi.Andke siis teada ,kui keegi mõtleb llikuma hakata!

Posted: Sat Mar 15, 2008 11:39
by Morgan
Tallinnas on sama tuleb lörtsi ja udune ka

Posted: Sat Mar 15, 2008 12:16
by Raits
Viskan CAP-232 autosse ja lähen tsekkan Kollasele.Kui ei sobi, suundun Piibele., :roll:

Posted: Sat Mar 15, 2008 15:40
by Marek
Hiljemalt 1600 oleme mina ja Vova ja Cuprum Piibel.

Posted: Sat Mar 15, 2008 17:24
by Raits
Mina lõpetasin 15.00.Ilm tundus minnes palju hullem kui tegelikult oli.Piibel tuli sel ajal kerget lund,vähe hiljem oli peaaegu sademeteta, aeg -ajalt sadas õrnalt vihma kuid see oluliselt ei seganud.Nähtavusel polnud ka viga.Ma igatahes ei kahetse,et käisin.Homme tahaks ka minna.

Posted: Sat Mar 15, 2008 20:41
by Marek
Nonii, kahjuks sadu ära ei jäänud. Jõudsime veidi enne 1600i. Cuprum järgnes mõne minuti pärast. Ma ise enda lennukiga õhku ei tõusnud aga Vova Calmatot piinasime korralikult. Lõpuks kukkus kahjuks katki aga mitte Vova süü läbi vaid mingi teh. või elek. vea tõttu. Mille võis tekitada ka ilm. Üks variant, et vastuvõtja või on off lüliti sai märga. Lennuk igastahes hakkas viimasel lennul oma elu elama, kugi vahepeal midagi nagu tegi nii nagu Vova tahtis ka. Samal ajal helises ka Vova telefon tal jope taskus: Sony Ericson. Mainin firmat kuna minu Nokiaga pole kunagi mingit probleemi olnud. Ja lennati minu puldiga too hetk. Ei teagi täpselt mis juhtus aga õnneks on lennuk vast homme juba lennukorras.
Sademetega ikka lendu tõusta ei tohiks, liiga suur oht, et elektroonika saab märga. Rõve ilm oli küll kahjuks. Kuid tuul oli super, siuke täpselt õige ja maandumisrajaga paralleelne. Tänu sellele tegin täna midagi väga harva nähtavat. Maandusin Calmatoga sujuvalt tagaratastele, seejärel veeresin oma 20 m ilma ninaratast maha panemata ja samas asendis jälle õhku ja nii mitu korda. Väga mõnus vaatepilt oli.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=15-03-08

Posted: Sat Mar 15, 2008 21:00
by arkna
Tõesti tublid poisid. Käisin korra seal täna vaatamas aga kedagi polnud. Kahju, et hiljem läbi ei astunud. Aeg sobis küll kuid ilm ehmatas ära.

Posted: Sat Mar 15, 2008 21:04
by seriff
sadu oli jah seal pidev,kuigi vahest lakkas.
tulin linnast peale 17.00 ära ja selle süü võib ajada telefoni kaela,kuna aku sai tühjaks ja suunasin nr naise omale,mis kahjuks läks hoopis kellegi kolmandale.
ju ei olnud jälle minu päev :( .

Posted: Sat Mar 15, 2008 21:41
by Raits
Arvan ,et viga võis olla puldis,sinna sajab vihm peale.Vastuvõtja on sees,vesi sinna nii kergelt ei lähe.Lülitil aga ei tohiks eriti vesi lugeda,kontakt jääb ju ikka alles.Nii madala pinge juures ei tohiks see katastroof olla.Elektri mootorgi käib vee all (madalpinge oma muidugi).elektroonika kardab aga küll vett.

Posted: Sat Mar 15, 2008 23:04
by Marek
Vova pult sai tõesti märjaks aga õnneks hetkel kui olime just mootorit käivitamas peale esimest lendu. Pult streikis ja tegi imelikke asju. Seejärel vahetasimegi puldi ära minu puldi vastu, mis oli täiesti kuiv ja sellele panime kilekoti ümber - nagu pildilt näha:
Image
Paar minutit enne crashi...

Posted: Sun Mar 16, 2008 0:10
by Raits
Siis puldi probleem vist ei ole.Võibolla on ta lennukil logisevaid metallosi,see annab ka häiret.Äkki sai siiski vastuvõtja oma jao vett.Ega ma ka ei ole spetsialist,räägin oma kogemustest.Ka aku halb ühendus võib saatuslikuks saada.Viimane grash oli mul vigases lülitis,oli juhe lüliti sees lahti tulnud.Lülitil saab plastkesta ära võtta ja sealt tsekata.Üks juhus oli selline ,et pisike porolooni tükike oli pistikkusse läinud,ning ühendus oli häiritud.Õnneks sain tookord maapeal jaole.Muidugi selline läbi koti lendamine on ka kahtlane.Tunnetus jääb kehvaks,kile võib ju kangide liigutamist segama hakata.Käed peaks sellisel juhul koti sees olema.

Posted: Sun Mar 16, 2008 0:21
by Marek
Jep, crashi võis põhjustada 100 asja, püüame välja selgitada põhjuse. Paljud asjad on juba välistatud. Eks anname teada. Tegelt peaks iga crashi teinud piloot sellest ka kirjutama ja võimalikult põhjalikult, et siis teised õpiksid. Meil isegi alateema foorumis selline.

miks kilekott?

Posted: Sun Mar 16, 2008 0:46
by laurinko
See kilekott ongi lennuki kojutoomiseks !

meil on alati nalja lennuvennade vahel. miks sa häirisid lennuki rahulist lendu oma raadioga ;))

ja jälle kuulus "radiohäiriö" !!!

Posted: Sun Mar 16, 2008 9:38
by Marek
Varahommikut! Nii, F1 vaadatud, nüüd meremessile, siis jalgpalli trenni ja kella 1600ks Piibele, kui ilm peab - hetkel on küll norm.

Posted: Sun Mar 16, 2008 11:56
by Kuno
Hommik.Kas keegi varem,kuii 1600 ka kuhugi suundub?Ise mõtlesin tunni jooksul kollaselt platsilt läbi käia.

Posted: Sun Mar 16, 2008 11:58
by Raits
Tere! Ilm on lennutamiseks sobiv.Kl 12 peaks hakkama kuhugi suunduma.Lähen siiski vist Piibele kuna Kollasel on üksi igavavõitu.Kui aga keegi läheb Kollasele,oleks hea seda teada enne 11.30-t.Sain just teada ,et Kuno tahab Kollasele minna,Kui oled kindel ,tulen ka kohe sinna.---------------Hakkan Kollasele kodima.