Ühel sõbral vedeleb selline täitsa kasutamata mootor kodus ja kuna ise ainult elektrikatega tegelenud, tekkis paar küsimust selle kohta.
Kas keegi on sellise mootoriga kunagi kokku puutunud?
Mis mudelil seda kasutada saaks ja mis kütet kasutada?
Palju sellise mootori eest raha tasuks välja käia?
MDC 10 KR2UC1 (vene mootor)
vene päritolu peenmehaanikaseadmetest tuleb võimaluse korral end eemal hoida.
Iseenesest MDS on ainuke vene mootor,mis üldse millekski kõlbab.Üks selline isend,tõsi küll töömahuga 6.5 ccm teenis mind vahelduva eduga pea 25 aastat ja nüüd on leidnud koha Ropka vene mootorite kollektsioonis.
Selle mootoriga saab hakkama keskmisest parem motorist,kuna nagu ühele korralikule vene asjale kohane on tal kogu aeg mingi häda küljes-venelane ei oska teha karburaatorit ja sealt probleemid- kipub ebasobivatel momentidel välja surema.Virurlennukile ei soovitaks,trainerile käib küll.Kolvipaar on väga vastupidav-minu mootoril on ilmselt veel tänaselgi päeval ressurssi,aga kõik muud pulgad lagunesid ümbert ära.
Maksimil oli CAP selle mootoriga,aga nad ei saanudki sõpradeks.
Niiet kui on viitsimist,siis võib jännata,hinnas ilmselt pole probleemi-kuskil olen näinud isegi hinda mingi 10EUR (aga võin ka eksida).
Mäletan,et räägiti versioonidest,mis olid koostatud Inglismaal ja varustatud jaapani päritolu karburaatoritega-kui sellise isendi kuskilt saab,siis võib see päris heaks osutuda,aga noh.....ise eelistaks OS MAX-i mootoreid.
Kütuseks sel mootoril metanool.Ise kasutasin 10% nitrometaaniga segu-käis küll.
Iseenesest MDS on ainuke vene mootor,mis üldse millekski kõlbab.Üks selline isend,tõsi küll töömahuga 6.5 ccm teenis mind vahelduva eduga pea 25 aastat ja nüüd on leidnud koha Ropka vene mootorite kollektsioonis.
Selle mootoriga saab hakkama keskmisest parem motorist,kuna nagu ühele korralikule vene asjale kohane on tal kogu aeg mingi häda küljes-venelane ei oska teha karburaatorit ja sealt probleemid- kipub ebasobivatel momentidel välja surema.Virurlennukile ei soovitaks,trainerile käib küll.Kolvipaar on väga vastupidav-minu mootoril on ilmselt veel tänaselgi päeval ressurssi,aga kõik muud pulgad lagunesid ümbert ära.
Maksimil oli CAP selle mootoriga,aga nad ei saanudki sõpradeks.
Niiet kui on viitsimist,siis võib jännata,hinnas ilmselt pole probleemi-kuskil olen näinud isegi hinda mingi 10EUR (aga võin ka eksida).
Mäletan,et räägiti versioonidest,mis olid koostatud Inglismaal ja varustatud jaapani päritolu karburaatoritega-kui sellise isendi kuskilt saab,siis võib see päris heaks osutuda,aga noh.....ise eelistaks OS MAX-i mootoreid.
Kütuseks sel mootoril metanool.Ise kasutasin 10% nitrometaaniga segu-käis küll.