Milleks lennukile kaks kandetiiba?
Milleks lennukile kaks kandetiiba?
Sõitsin simus lennukil ühe kandetiiva puud riivates ära. Peale seda oli võimalik lendu jätkata mängides pöörde-, kõrgus- ja allesjäänud kaldtüüriga. Oli isegi võimalik maanduda. Milleks siis lennukile kaks kandetiiba?
Et saaks lennata sirgelt ja ilma alalise tüüridega mängimiseta.
Legendiks saanud maandumine ühe tiivaga: http://www.youtube.com/watch?v=au2IkYLF7rc
Midagi veel:
http://www.youtube.com/watch?v=t0-PL_Nu ... re=related
Legendiks saanud maandumine ühe tiivaga: http://www.youtube.com/watch?v=au2IkYLF7rc
Midagi veel:
http://www.youtube.com/watch?v=t0-PL_Nu ... re=related
sa vist pead siiski silmas 2 kandepinnalist lennukit (näit Ultimate Biplane'i vüi Pitts Special'i)?Need lendavad simus küll ühe tiivaga,aga tegelikus elus kardan,et peale ühe tiiva kaotust läheb lennuki pinnakoormatus nii suureks,et maandumiskiirus on tappev,arvestades veel meie radade kvaliteeti,siis vaevalt,et õnnestub asi ühes tükis maandada.Milleks siis lennukile kaks kandetiiba