Milleks lennukile kaks kandetiiba?

Teemast mööda vestlus... ehk kõik mis pole seotud mudelismiga!
Post Reply
AndrusT
Posts: 541
Joined: Mon Mar 05, 2007 19:41
Location: Tallinn

Milleks lennukile kaks kandetiiba?

Post by AndrusT »

Sõitsin simus lennukil ühe kandetiiva puud riivates ära. Peale seda oli võimalik lendu jätkata mängides pöörde-, kõrgus- ja allesjäänud kaldtüüriga. Oli isegi võimalik maanduda. Milleks siis lennukile kaks kandetiiba?
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Et saaks lennata sirgelt ja ilma alalise tüüridega mängimiseta. :D

Legendiks saanud maandumine ühe tiivaga: http://www.youtube.com/watch?v=au2IkYLF7rc

Midagi veel:
http://www.youtube.com/watch?v=t0-PL_Nu ... re=related
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Milleks siis lennukile kaks kandetiiba
sa vist pead siiski silmas 2 kandepinnalist lennukit (näit Ultimate Biplane'i vüi Pitts Special'i)?Need lendavad simus küll ühe tiivaga,aga tegelikus elus kardan,et peale ühe tiiva kaotust läheb lennuki pinnakoormatus nii suureks,et maandumiskiirus on tappev,arvestades veel meie radade kvaliteeti,siis vaevalt,et õnnestub asi ühes tükis maandada.
Post Reply