Joker 3 DualDrive

Arutelu helikopteritest ja teistest "liikuva tiivaga" mudelitest

Moderator: Kristjan

Post Reply
Kristjan
Posts: 577
Joined: Thu Aug 24, 2006 17:45
Location: Tallinn
Contact:

Joker 3 DualDrive

Post by Kristjan »

ints
Posts: 621
Joined: Mon Oct 02, 2006 10:49
Contact:

Post by ints »

Väga-väga-väga hull! ;)
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Asjalik lahendus! Miks ka mitte ;)

Aga ma olen teadmatuses. Räägivad seal powerist ja powerist. Mis selle (nende) kopterite eesmärk on üldse? 3D vigureid või FAI kava ka suudavad läbi lennata või ainult mingite kaamerata ja ballasti üles vedamiseks?
Lauri Laidna - www.pistik.com
ints
Posts: 621
Joined: Mon Oct 02, 2006 10:49
Contact:

Post by ints »

Antud kopter tundub olevat 3D spetsiifiline, aga "for ultimative 3D power or ultimate lifting capacity". Mind huvitaks, mis ta kaal võrreldes "tavalahendusega" on.

Lisamootor, lisaregu, lisaaku... Traditsiooniline lähenemisviis oli, et võimalikult kerge kopter sama "saada oleva" poweri kontekstis = agiilsem.

Antud juhul; 3,2kg plus 12s5000mAh pakk on ise juba 1,4..1,5kg = 5 kg kokku. Lisaks veel mingi aku sabamootorile? 5 kg tundub tulevat kokku seega iga kell, pigem 5,5kg. Kusjuures, 10min lennuajaks on 5000mAh akust vähe, sest voolutarve on tootja andmetel 10 minutiseks 3D lennuks 8000mAh.

Ühelt poolt lisatakse siin control-powerit, teisalt kaalu kokku ei hoita.

Võrdluseks: Glow-powered RJX Xtreme 90 kaalub täisvarustuses väidetavalt 4,3..4,6 kg.

Et ühelt poolt võidetakse 20% powerit, kaotades 20% või isegi veel rohkem kaalu?

Aga huvitav oleks tõesti näha "in real action".
Post Reply