Page 1 of 1
Tiivad pooleks
Posted: Sun Aug 24, 2008 19:51
by villy93
Kyosho Cessna Skylane 182
Oli kuskmine tuuleke, aga mitte liiga hull. Kui pöördesse läksin oli tuul otse tiibadesse. Peale õnnetust nägin et üks tiivakummidest oli ennast murtud kohta vahele söönud, aga ei ole kindel et see õnnetuse põhjustas.
www.zone.ee/villy1337/accident.mpg
Ps! Kumbki neist kes räägib ei ole mina :p
Posted: Tue Jul 13, 2010 20:11
by Risto19
Mul juhtus ka sama asi selle lennukiga nüüd hiljuti. Lõi tiiva plaktsti teisega kokku ja tuli nagu kivi potsti alla.
Posted: Tue Jul 13, 2010 21:11
by felch
Liiga tugeva tuulega olen kooliajal ise ka ühe omatehtud plaaneri tiiva murdnud. Üles vedades unustasin taha vaadata ja järgmisel hetkel tõsteti tiivad nagu käed pea kohale ja -> matc maha. Vahust tiib peab ilmselt veelgi vähem vastu. Arvatavasti oli see crashi põhjus ja kumm sattus alles hiljem rebendi kohale.
Kunagine Hobikeskus Järvel (nüüd enam pole) müüs sellele lennukile ja üldse Kyosho mudelitele asju. Tiib oli neil letis olemas kindlasti. Kusagilt lugesin, et neil on nüüd mingi netipood.
Posted: Thu Jul 15, 2010 11:28
by Risto19
Ma sain enda tiivast veel asja ja lennuki sain ka taas lennukõlbulikuks, ning eile täiesti tuulevaikse ilmaga lendasin ja juhtus taas sama asi, aga eks kui tiiba remontida, siis see sama kvaliteet ikka enam ei ole. Varem või hiljem see paranduskoht väsib. Nüüd tuleb taas lennuk lahti kiskuda ja üritada uuesti kas saab ta veelkord jalule või läheb seekord lennukite surnuaeda esimeseks kannatanuks. Kui peaksin lendama saama siis tuleb tiivale mingi toestus alla leiutada et seda enam juhtuda ei saaks. Igatahes otsisin ka juppe sellele ja ei leidnud kusagilt, lõpuks sain inimeselt kellelt lennuki ostsin internetipoe aadressi kust saab.
www.hobikeskus.ee aga hinnad on suht soolased 817 krooni kere, 817 krooni tiib ja ilmselt samapalju veel sabatiivad. peaaegu sama rahaga saab juba uue lennuki.
Posted: Fri Jul 16, 2010 9:57
by prosper
Aga areta siis liistud nii ette kui taha, vastavalt profiilile.Või pane vardad sisse . See ju vahust tiib. Või tee ISE uus .
Posted: Fri Jul 16, 2010 10:29
by Ervin2
Sedatüüpi masinatel peaks olema tiivatoed,mis alt tiiba takistavad kokku murdumast,mul oli ka selline Piper.
http://gallery.pistik.com/albums/album18/Piper_006.jpg
Posted: Fri Jul 16, 2010 11:02
by Risto19
Sel korral muutus lennuk kahjuks taastamatuks suht nii, et proovin depronist uue lennuki teha ja viskan elektroonika sinna peale, ehk õnnestub:)
Posted: Fri Jul 16, 2010 21:37
by Ervin2
Pane pildid üles,ma ei usu et see asi nii hull on. Vahust mudeleid on väga mugav taastada,peaasi,et tükid alles oleksid
Posted: Fri Jul 16, 2010 22:52
by felch
Posted: Sat Jul 17, 2010 1:12
by Risto19
Jäite hiljaks, tootsime juba depronist uue lennuki Ultimate ja cessna ristsugutis tuli ja cessna jäägid läksid käiku, nüüd vaja veel testida, kas lennata jaksab, kui ilma on saab homme ka testitud nii et pöidlad pihku.
Aga see cessna ise oli pm üliõhuke plastik ja siis vb 1mm deproni kiht ka peal. Korra juba parandasime deproni tükkidega ära, aga teist korda oli juba kahtlane äri. Tuleb loota, et uus masin lennuvõimeline on:)