Tervist lugu siis selline -lennates hakkas vihma sadama ,liikusin lennukiga tuppa ning kiiruseregu. hakkas suitsema ja süttis -ehk ta nüüd kasutu plönn.
Küsimus seisneb selles:
Kas osta lihtsalt uus regulaator (kui võimas -passist infot ei leidnud )?
Või saab üle minna harjadevaba mootori ,kui juba nagunii tuleb uus regulaator osta (kas sellel on mõtet) ?
mõtekas oleks jah juba üle minna harjadetta mootorile.
mootori saad kullost umbes 500.- ja regu muidugi kallim.
aga kindlasti saada ka tavaline regu vaevalt ta väga kallis on.
aga:kui lähed üle harjadetta mootorile siis on vaja ju mootorit,regu ja ka soovitav lipo aku.põhiliselt hakkab asi ikka akust pihta korralik aku jne.
kiire otsing netis andis tulemuseks mootor 160W 850/min
Enne tasub netist arvamusi otsida. Ma olen saanud sealt nii 5+ asju kui kräppi (sama hinnaga). Üks mootor tuli ilusti võllid õlitatud, teist marki mootoril tuli laagrid vahetada. Kui valida oskad, tasub kindlasti ära.
Endal kogemus puudub kuid kui joppab saad kaks laagrit ca 100 eeguga ja asi ikka tunduvalt odavam. Enda mootoril laagrid läbi (100w, väga väike moto) ja no 40eeku tükk, ei nurise.
Kui sul vaja harjadega mootorile seda regut siis täitsa olemas vast,vast sellepärast et ega ma tea millist just vaja on aga mul sellel regul taga mingi Speed 400 mootor,mootorit pole enam ja mida selle regugagi enam teha.
Nii palju kui ma aru sain siis Ni-MH akudele pole mõtet harjadetta mootorit panna- kasutegur pole piisavalt suur?
Akusid vahetada plaani pole ,kuna järmine lennuk tuleb nagunii nitro mootoriga-ning ei näe mõtet osta kalleid akusid ja laadijaid.