Tekkis selline küsimus gaasikangi seadistamise ja erinevate saatjate
gaasikangide ( hea sõna ) kõrinate kohta.
Panin tähele, et Graupner MX-16s ja Futaba 6EXP kangid liiguvad pisut
erinevalt : Graupneri oma vähe siledamalt ja Futaba hambulisemalt.
Graupneri pulti olen korduvalt lahti kakkunud, et Mode-i ümber tõsta ja
ka gaasikangi vedru pingust vähendada.
MX-16-l on gaasikangi hammakas ilmselt tihedama sammuga või siis on
vedru kuju pisut teine.
Veel on ju võimalus kasutada ka siledat vedru, mis teeb kangi käigu hoopis sujuvaks.
Millist seadistust ise kasutate ? Mingid soovitused ?
Saatja gaasikangi seadistus ?
Minule on jäänud mulje, et lennukitel kasutatakse seda krõgistit, helikopteritel aga mitte.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu