Ostsin Hiinast metall hammasratastega servosid ja selgus, et need vidisevad.Tegin nendega maa peal kaugustesti ja selgus, et ca 250m peal, kui saatjapulti lokutada ja ennast ümber oma telje pöörata, hakkasid servod kaootiliselt tõmblema.Kui jäin liikumatult seisma, servod läksid esialgsetesse asenditesse, kuid vidin säilis.Panin vidisevate asemele teised(olid mingid vanad Futaba omad), tõmblemist polnud, ainult väheke krõgisesid.
Oskab keegi arvata, milles asi ja kas keegi teab soovitada Hobbycityst metallhammasratastega servosid.
Servod vidisevad
Servod vidisevad
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Puldiga kaugele jalutamine ei kontrolli üldiselt servode kvaliteeti või töötavust. Kui tegu on digiservodega, siis odavama otsa digid kipuvadki vinguvat häält tegema. Kui servod näpuvahel katsudes või silmaga vaadates otseselt ei tõmble, ei tohiks lendamisel probleeme tulla.
Pane korraga vastuvõtja külge hiinakas ja futaba servo,lükka saatja antenn sisse ning vaata kui kaugele saad jalutada enne, kui servod trikitama hakkavad, ning kumb servo enne lolliks läheb (50-75m peaks juba korralik tulemus olema)
250m on maapeal juba päris korralik tulemus, õhus ole esialgu siiski ettevaatlik.
PS, võta saatja lahti, kontrolli joodised ja kontaktid üle, eriti antenni omad, vastuvõtjaga sama teema. Vastuvõtja antenn võiks lennukist igas asendis puldile paista, vajadusel võid antenni täpselt 2 korda pikemas teha, soovitatavalt üleni uue juhtmega, mitte jätkates.
Pane korraga vastuvõtja külge hiinakas ja futaba servo,lükka saatja antenn sisse ning vaata kui kaugele saad jalutada enne, kui servod trikitama hakkavad, ning kumb servo enne lolliks läheb (50-75m peaks juba korralik tulemus olema)
250m on maapeal juba päris korralik tulemus, õhus ole esialgu siiski ettevaatlik.
PS, võta saatja lahti, kontrolli joodised ja kontaktid üle, eriti antenni omad, vastuvõtjaga sama teema. Vastuvõtja antenn võiks lennukist igas asendis puldile paista, vajadusel võid antenni täpselt 2 korda pikemas teha, soovitatavalt üleni uue juhtmega, mitte jätkates.
Proovisin ühe teise puldi ja vastuvõtjaga ja tulemus oli sama, ehk siis need hiina servod jamasid.Minu puldis siis ei tohiks viga olla.tulnuk wrote:Puldiga kaugele jalutamine ei kontrolli üldiselt servode kvaliteeti või töötavust. Kui tegu on digiservodega, siis odavama otsa digid kipuvadki vinguvat häält tegema. Kui servod näpuvahel katsudes või silmaga vaadates otseselt ei tõmble, ei tohiks lendamisel probleeme tulla.
Pane korraga vastuvõtja külge hiinakas ja futaba servo,lükka saatja antenn sisse ning vaata kui kaugele saad jalutada enne, kui servod trikitama hakkavad, ning kumb servo enne lolliks läheb (50-75m peaks juba korralik tulemus olema)
250m on maapeal juba päris korralik tulemus, õhus ole esialgu siiski ettevaatlik.
PS, võta saatja lahti, kontrolli joodised ja kontaktid üle, eriti antenni omad, vastuvõtjaga sama teema. Vastuvõtja antenn võiks lennukist igas asendis puldile paista, vajadusel võid antenni täpselt 2 korda pikemas teha, soovitatavalt üleni uue juhtmega, mitte jätkates.
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
Päris head ja ka odavad servod on Hitechil:
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... RCH=hitech
Ostukohti leiaks ilmselt palju.
Servode tootmisega raha teha püüavad paljud, häid toodavad vähesed.
Kui see just hobi pole, kas on mõtet aega raisata kogu maailma ... sõelumisega!
Kuna on vist kolbmootor ja vibratsioonid soovitan odavad hiinlased igaveseks unustada. Futaba, JR või Graupneri servodega tuleb lennuki säilimise tõttu lõpptulemus odavam.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WT ... RCH=hitech
Ostukohti leiaks ilmselt palju.
Servode tootmisega raha teha püüavad paljud, häid toodavad vähesed.
Kui see just hobi pole, kas on mõtet aega raisata kogu maailma ... sõelumisega!
Kuna on vist kolbmootor ja vibratsioonid soovitan odavad hiinlased igaveseks unustada. Futaba, JR või Graupneri servodega tuleb lennuki säilimise tõttu lõpptulemus odavam.
Odavad, stabiilsed, küllaltki kiired ja väikese voolutarbega: Hitec HS-325HB Servo Standard Karbonite Gear BB. Kasutan eleroonidel.
Tugevam variant sabatüüridele: HS-475HB.
Gaasile: Hitec HS-81S Micro Servo.
Kõigile on saadaval ka varuosad.
Olen teinud nendega talvel ja suvel kokku 30-40 lendu ja ainuke, mis tähelepanu äratab, on väike voolutarve. Terve lennupäevaga ei jõua akusid tühjaks saada.
Samasugusel 1,6m F3A mudelil imesid 4 digiservot samasuguse 2000mAh aku 3-4 lennuga täiesti tühjaks. Korra jätsin peale 2 lendu laadimata ja järgmisel päeval 3. lennu ajal sai aku tühjaks...
Küsiks veel, et mis marki need hiina digiservod täpselt on.
Tugevam variant sabatüüridele: HS-475HB.
Gaasile: Hitec HS-81S Micro Servo.
Kõigile on saadaval ka varuosad.
Olen teinud nendega talvel ja suvel kokku 30-40 lendu ja ainuke, mis tähelepanu äratab, on väike voolutarve. Terve lennupäevaga ei jõua akusid tühjaks saada.
Samasugusel 1,6m F3A mudelil imesid 4 digiservot samasuguse 2000mAh aku 3-4 lennuga täiesti tühjaks. Korra jätsin peale 2 lendu laadimata ja järgmisel päeval 3. lennu ajal sai aku tühjaks...
Küsiks veel, et mis marki need hiina digiservod täpselt on.
Küsiks veel, et mis marki need hiina digiservod täpselt on.[/quote]
Need vidisevad servod on MG995.Tegin katseid veel ca 100m peal, algul oli vastuvõtja küljes Futaba 3001 servo ja kõik oli OK, kui ühendasin selle MG 995 külge,läks tõmblemiseks lahti, see oleks nagu häireid genereerinud.
Need vidisevad servod on MG995.Tegin katseid veel ca 100m peal, algul oli vastuvõtja küljes Futaba 3001 servo ja kõik oli OK, kui ühendasin selle MG 995 külge,läks tõmblemiseks lahti, see oleks nagu häireid genereerinud.
Chessna Skyline 182
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
0S .46LA
Turnigy 9X 2.4G
MG995 on erinevates foorumites palju arutatud. Põhiline viga on mehhaanika ja potentsiomeetri madal ning kõikuv kvaliteet. Seismajäämisel tekib "ülelöök" ja mitu võnget. Kehvema signaaliga toimub pidev võnkumine.
Elektroonika ise töötab õigesti. Mõned kavalpead on asendanud Hiteci standardservo plaadi 995-e omaga ja saanud täiesti korraliku digiservo.
6V toitega töötab paremini, aga ei ela kaua. Edasiarendus 996 pidi märgatavalt parem olema.
Elektroonika ise töötab õigesti. Mõned kavalpead on asendanud Hiteci standardservo plaadi 995-e omaga ja saanud täiesti korraliku digiservo.
6V toitega töötab paremini, aga ei ela kaua. Edasiarendus 996 pidi märgatavalt parem olema.
ok saan aru nii et vidiseda võivad aga tõmmelda ei tohi.Ma seda ka jälgisin umbes 20 minutit oma uue sukhoi 26m sisekal.ning oli nii et vidisevad ja üle mingi minuti või kahe siis teevad väikse värina nii ühele kui teisele poole.Lihtsalt lülitasin sisse ja pult oli lennuki kõrval (tegu 2,4 GHz)
Mida siis ette võtta sellisel väiksel lennukil.
Mida siis ette võtta sellisel väiksel lennukil.
-
- Posts: 142
- Joined: Wed Apr 12, 2006 17:05