Viga polegi mujal, kui et sellel karburaatoril madalate pöörete kruvi ots on liiga väikese koonusega. Keskmistel pööretel madala koormusega jääb segu liiga lahjaks.
Originaalis on ta ots ca 1mm, aga ta tuleks lihvida 0,8mm-ni, nagu selles foorumis näha: http://www.runryder.com/helicopter/t708 ... t50+needle
Kopter lendas enam vähem normal modes suure labanurgaga ühtlasel koormusel hõljutades, aga kui flight modes lennutades pichi ja throttlet vähendasin, vähenes mootori koormus, lahja segu tagajärjel pöörded tõusid pea maximumini. Mootor kuumenes ja väljus õhus kontrolli alt. Peale selle häiris mootori aegajalt läkastamine tugevalt kopteri juhitavust, kuna pöörded kõikusid nii saba-, kui ka pearootoril. Peale selle veel pidev hirm, et millal õhus üldse luti suust heidab.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)