ASW-15 vs. Cessna 182
ASW-15 vs. Cessna 182
tere
sai siis soetatud endale robbe purilennuk asw 15
http://www.hobbydirekt.de/Robbe/Flugzeu ... ?language= ja enne kui sõitma olen suutnud õppida sai kogematta ka art techi cessna 182 soetatud http://www.art-tech.cn/english/ArticleS ... icleID=172
Küsimus siis suurele ringile: kummaga mul lihtsam sõitma õppida on?
cessnale sai suht korralik brushless motor peale ja 9x6 prop ,et peaks suht hea minekuga olema võrreldes orig. seadistustega.
robbe asw15 on ka tiba ilusam ja kallim ,et hea meelega alustaks cessna lõhkumisega aga see tundub esmapilgul jube tundlik olema ja kiirete pööretega jne.
sai siis soetatud endale robbe purilennuk asw 15
http://www.hobbydirekt.de/Robbe/Flugzeu ... ?language= ja enne kui sõitma olen suutnud õppida sai kogematta ka art techi cessna 182 soetatud http://www.art-tech.cn/english/ArticleS ... icleID=172
Küsimus siis suurele ringile: kummaga mul lihtsam sõitma õppida on?
cessnale sai suht korralik brushless motor peale ja 9x6 prop ,et peaks suht hea minekuga olema võrreldes orig. seadistustega.
robbe asw15 on ka tiba ilusam ja kallim ,et hea meelega alustaks cessna lõhkumisega aga see tundub esmapilgul jube tundlik olema ja kiirete pööretega jne.
HK Piaget
Multiplex Mentor
Multiplex Mentor
Täiesti algajale üksi üle paari meetrist tuult ei soovitaks *mitte* *ühegi* mudeliga.mrtn wrote:aga ku tuuline on? ala 5-6 ms tuul kummaga siis parem on?
Aga ma julgen oletada, et ASW talub tuult pisut paremini - temal tiivaulatus suurem - järelikult ka inertsimoment, millest tuleneb omakorda see, et väiksemad tuulepuhangud ei jõua teda nii palju kõigutada.
Aga tuule piir pane esialgu ikkagi miski max 4-5 m/s. Kuigi see sõltub *väga* palju lennutamiskohast. Mõnes kohas 7m/s *stabiilset* tuult hulga mugavam lennata, kui teise koha 4m/s turbulentsi.
Algatuseks igal juhul plaaner,Cesnaga hoia tagasi,kuniks tunnetus juba käpas on.
Cesna on suht kiire ja ebastabiilne (sellisel kujul),eemald ratastelt papud,võimalusel ka pisut overpoverit,lipo ehk,kui esc vasu peab.
Cesna on suht kiire ja ebastabiilne (sellisel kujul),eemald ratastelt papud,võimalusel ka pisut overpoverit,lipo ehk,kui esc vasu peab.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Piibe ehk ei ole plaanerile kõige mugvam koht,aga ehk saab hakkama,samas ma ei tea kuidas kollasel hetkel lood on,eriti seal üleval pool,st nagu vana platsi osal,seal on plaanerile päris hea lennutamisekoht.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
eile käisime,häda pole midagi.Autoga tuleb ettevaatlik olla - Paldiski mnt.poolt ei tohi läheneda - uppumine on garanteeritud,aga Vatsla tee poolt saab hakkama.Muidugi auto saab mõnusalt mudaseksma ei tea kuidas kollasel hetkel lood on
