Tervist!
Ma ei suuda oma kopterit kuidagi õhus hoida. kopteriks copterx 450
Ma hakkan juba kahtlema et kas kopteril midagi viga pole. 5 korda juba ära lõhkund. Ta nagu ei hoia kõrgust, vms. kui ettepoole kallutad hakkab õhku tõusma, kui tahapoole kallutad kukub alla.Või peab siis koguaeg gaasi ka näppima? ei õnnestu üldse kohapeal hõljuda. Simus oskan 10 korda paremini. Kas see võib mõjutada et servod mis swashplate-i liigutavad on kõik erinevad ja eri kiirusega? Peaks äkki kõik samasugused ostma? swashplatel on ka hästi väike lõtk, too ikka vast ei tohiks mõjutada? Äkki keegi oskab midagi tarka öelda?
Lõuna eesti kandis ei ole ka kedagi asjatundjat kes asja üle kaeks.
algaja vajab abi.
Swashi servod võiksid ikka sama marki olla.
Saatja on ikka õigesti seadistatud? Mis saatjaga tegu on?
Saatja on ikka õigesti seadistatud? Mis saatjaga tegu on?
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Re: algaja vajab abi.
Aga loomulikult Alusta kindlasti siit.aretaja wrote:Kas see võib mõjutada et servod mis swashplate-i liigutavad on kõik erinevad ja eri kiirusega? Peaks äkki kõik samasugused ostma?
See on umbes sama, kui paneks autole kõik rehvid erineva diameetriga, lülitaks difriluku sisse ja prooviks sirgelt sõita.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Kusjuures lihtsalt hõljutamise juures see servode erinevus nii eriti tunda ei anna, tähtis on, et pitsi liigutades swashi servode hoovad kõik sünkroonis üles ja alla liiguvad.
Kui see nõue servode erinevuse tõttu täidetud ei ole, siis asi algajale pea võimatu. Kopter hakkab kõrgust muutes ka suvalises suunas kuhugi kalduma.
Swashi väike lõtk ei tohiks ka nii suurt mõju avaldada.
Kaldun arvama, et sul seaded valed nii kopteril, kui puldil.
Aga üldiselt on 450 suurus suht raskesti algajale juhitav, omast käest tean.
Üldjuhul pead tähelepanu mõlemale tsostikule jagama, iga väiksemgi tuuleiil muudab selle kerge kopteri kõrgust pea mitme meetri võrra. Kui juhtud laskuvasse õhuvoolu ja oled vaid meetri kõrgusel maast on ühendus maaga garanteeritud, kui seda momenti ära ei taba ja kõrgust ei lisa.
Sama on ka tõusva õhuvooluga, kus ta kohe taevasse sööstab.
Aga hoia rootori pöörded välitingimustes kõrged, siis pole ta nii tundlik õhuvoolidele, aga siis läheb kogu kopteri juhtimine tundlikumaks jälle, mis pole ka algajale hea.
Eks ta selline liblika taoline asi ole algul, kuskil saalis kõige etem alustada, et tunde kätte saaks.
Kui see nõue servode erinevuse tõttu täidetud ei ole, siis asi algajale pea võimatu. Kopter hakkab kõrgust muutes ka suvalises suunas kuhugi kalduma.
Swashi väike lõtk ei tohiks ka nii suurt mõju avaldada.
Kaldun arvama, et sul seaded valed nii kopteril, kui puldil.
Aga üldiselt on 450 suurus suht raskesti algajale juhitav, omast käest tean.
Üldjuhul pead tähelepanu mõlemale tsostikule jagama, iga väiksemgi tuuleiil muudab selle kerge kopteri kõrgust pea mitme meetri võrra. Kui juhtud laskuvasse õhuvoolu ja oled vaid meetri kõrgusel maast on ühendus maaga garanteeritud, kui seda momenti ära ei taba ja kõrgust ei lisa.
Sama on ka tõusva õhuvooluga, kus ta kohe taevasse sööstab.
Aga hoia rootori pöörded välitingimustes kõrged, siis pole ta nii tundlik õhuvoolidele, aga siis läheb kogu kopteri juhtimine tundlikumaks jälle, mis pole ka algajale hea.
Eks ta selline liblika taoline asi ole algul, kuskil saalis kõige etem alustada, et tunde kätte saaks.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
saatja suht odav, mingi efly. seal annab määrata potekaga laba algnurga ja pitchi suhte gaasist(et kui tolle põhja keerad siis muutub labanurk palju, kui maha keerad ei muutu üldse. ) Mingi kindlat kõverat ei saa panna. olen videosi vaadand kus lennatakse, ja seal püsib kopter nagu ühel kõrgusel ja kõigub ainult külgedele ja edasi tagasi. mul aga kukub alla ka.
- just nii ta teebki.titan wrote:Kopter hakkab kõrgust muutes ka suvalises suunas kuhugi kalduma.
Vaata täpselt järele, kas kõik kolm servot liiguvad pitsi liigutades täpselt sünkroonis üles - alla! Swash peab seal juures säilitama täpselt ristise asendi peavõlli suhtes nii eest kui küljepealt vaadates.
Kui see nii ei ole, siis on servod liiga erinevad ja koostööks kõlbmatud.
HK-st on väiksele kopterile tellitud selliseid servosi, mis pidid suht hästi toimetama: http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... roduct=662
Saan aru, et su raadiosüsteem 35Mhz peal. Sellel esineb ka sidehäireid, mis kopteri käitumise vahest mõistmatuks teevad.
No ja üks põhjus võib olla veel kogemuste puudumine, seoses sellega tegeliku alla kukkumise põhjuse väljaselgitamine ka raskendatud.
Edu!
Kui see nii ei ole, siis on servod liiga erinevad ja koostööks kõlbmatud.
HK-st on väiksele kopterile tellitud selliseid servosi, mis pidid suht hästi toimetama: http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... roduct=662
Saan aru, et su raadiosüsteem 35Mhz peal. Sellel esineb ka sidehäireid, mis kopteri käitumise vahest mõistmatuks teevad.
No ja üks põhjus võib olla veel kogemuste puudumine, seoses sellega tegeliku alla kukkumise põhjuse väljaselgitamine ka raskendatud.
Edu!
Last edited by titan on Tue Dec 01, 2009 1:27, edited 1 time in total.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!