iMAX iBEC 6A Linear Regulator & Glow Drv.
iMAX iBEC 6A Linear Regulator & Glow Drv.
Kas keegi on proovinud sellist BEC-i koos küünlatoitega?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=6696
Kas on mõistlik ost?
Võib ka ise aretada 7,4/1,2-1,5V stabika küünla toite tarbeks kuid automaatika aretamisega võib teadmata hulk aega minna ja ei viitsiks jännata. Omal mul ühtegi mootorit veel pole kuid uurin seda ühe teise mudelisti tarbeks. Ja kas keegi oskab öelda kui palju hõõgküünal voolu tarbib?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... oduct=6696
Kas on mõistlik ost?
Võib ka ise aretada 7,4/1,2-1,5V stabika küünla toite tarbeks kuid automaatika aretamisega võib teadmata hulk aega minna ja ei viitsiks jännata. Omal mul ühtegi mootorit veel pole kuid uurin seda ühe teise mudelisti tarbeks. Ja kas keegi oskab öelda kui palju hõõgküünal voolu tarbib?
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Re: iMAX iBEC 6A Linear Regulator & Glow Drv.
Julge hundi rind pidi olema karvane .... ja auguline.MihkelP wrote: Kas on mõistlik ost?
Sealsamas lehe peal kodanikud kasutajad raporteerisid vähemalt minu jaoks natuke liiga palju probleemidest. Ootamatu töölepingu lõpetamine keset lendu, küünlatoide koos tõmblemisega, karbis ringi sibavad kondekad...
Samas mõned vennad kiidavad. Mine sa nüüd võta kinni.
PS. Jauran siin teiste kogemustest seepärast, et *sealne* kasutajabaas on ilmselt tunduvalt suurem, kui siinne

Välimus on täpselt sama nagu T-rex 700 l. 
http://www.helipross.com/align-b6t-2-in ... h11-1.html Võrdluseeks.

http://www.helipross.com/align-b6t-2-in ... h11-1.html Võrdluseeks.
T-Rex 600; T-rex 700;
Futaba T10 CHG 2,4 G
Futaba T10 CHG 2,4 G
Tundub jah et sama asi. Mõtlesingi, et olen kusagil veel sellist näinud.Trex wrote:Välimus on täpselt sama nagu T-rex 700 l.
http://www.helipross.com/align-b6t-2-in ... h11-1.html Võrdluseeks.
Tõenäoliselt on veel mitmel firmal selliseid pakkuda.
Ja kuidas töötab? Oled rahul?
Kardan, et ise aretamine odavam ei tule.
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Enamus sellisei vidinaid on toitega 2S Lipo pealt.
Enamus väiksemaid koptereid aga 3S lipoga, pea kõigil ikka 450 klassi kopter või muu elektrimootoriga lennuvahend kodus, mis 3S Lipolt toite saab. Oleks ka suurte kopterite tava BEC-d ja sellised küünlatoitega BEC-d 3 purgiga, saaks kasutada samasid akusid nii väiksel, kui suurel kopteril.
Selline BEC eeldab jälle uusi 2S akusi akude kollektsioonis.
Enamus väiksemaid koptereid aga 3S lipoga, pea kõigil ikka 450 klassi kopter või muu elektrimootoriga lennuvahend kodus, mis 3S Lipolt toite saab. Oleks ka suurte kopterite tava BEC-d ja sellised küünlatoitega BEC-d 3 purgiga, saaks kasutada samasid akusid nii väiksel, kui suurel kopteril.
Selline BEC eeldab jälle uusi 2S akusi akude kollektsioonis.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Nitromootoriga mudelitel aga ongi vastuvõtja aku tavaliselt 2S. Suurema arvu purkidega on juba elektrikad, millele pole küünlatoidet vajagi.titan wrote:Enamus sellisei vidinaid on toitega 2S Lipo pealt.
Enamus väiksemaid koptereid aga 3S lipoga, pea kõigil ikka 450 klassi kopter või muu elektrimootoriga lennuvahend kodus, mis 3S Lipolt toite saab. Oleks ka suurte kopterite tava BEC-d ja sellised küünlatoitega BEC-d 3 purgiga, saaks kasutada samasid akusid nii väiksel, kui suurel kopteril.
Selline BEC eeldab jälle uusi 2S akusi akude kollektsioonis.
Põhimõtteliselt pole raske ka teha valmis 1,5V ja 5A stabilisaator, mis kasutab kõrgemat toitepinget (kuni 6S) aga siis kindlasti impulss-stabikas.
Kui nüüd ikkagi sooviks ehitada sellise stabika oleks ka mõistlik lisada mingi 20-30 sek aegrelee või automaatika, mis lülitab küünla toite välja kui mootor käima läheb. Kas keegi on kunagi mõõtnud, kas ja kuidas küünla parameetrid (takistus/voolutarve) muutuvad, kui mootor käivitub?
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Selle seadme point ongi lineaarsetes regulaatorites.
Jahutuspind on päris suur ja radikas massiivne.
Küünalt võib toita pingega, 1,2-1,5V on täiesti paras. Kui on ajaline piirang, siis mingit mootori töötamise kontrolli pole vaja.
Voolu piiramine toimub spiraali takistuse suurenemise läbi kuumenemisel.
Tavalisel käivitamisel on ka süüde peale mootori käivitumist mõnda aega veel ühendatud.
Analoogse seadme isetegemine läheks ostetud juppidega arvatavasti kallimaks HK omast.
Jahutuspind on päris suur ja radikas massiivne.
Küünalt võib toita pingega, 1,2-1,5V on täiesti paras. Kui on ajaline piirang, siis mingit mootori töötamise kontrolli pole vaja.
Voolu piiramine toimub spiraali takistuse suurenemise läbi kuumenemisel.
Tavalisel käivitamisel on ka süüde peale mootori käivitumist mõnda aega veel ühendatud.
Analoogse seadme isetegemine läheks ostetud juppidega arvatavasti kallimaks HK omast.
Arvata võib. Detailide hind tuleb küll kuskile 100 kr kanti, kuid aega kulub sellise asja väljatöötamiseks ja katsetamiseks ettearvamatu hulk. Lisaks skeemile vaja ju ka mingi korpus valmistada. Nii et siis pole vist mõtet aega kulutada, seda niigi vähe. Odavam ja kiirem on tellida HK-st selline BEC ja olemasoleva vana võib kellelegi ära anda või varuks jätta.pipercub wrote:Analoogse seadme isetegemine läheks ostetud juppidega arvatavasti kallimaks HK omast.
Mihkel
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Olen ka seda tähendanud jah, aga miks ta sedasi on?MihkelP wrote: Nitromootoriga mudelitel aga ongi vastuvõtja aku tavaliselt 2S.
Oleks ju mõnus 3S-i kasutada nii siin kui seal.

Akude rida riiulis oleks palju väiksem.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
2S akut kasutatakse väiksemate võimsuskadude pärast.titan wrote:Olen ka seda tähendanud jah, aga miks ta sedasi on?MihkelP wrote: Nitromootoriga mudelitel aga ongi vastuvõtja aku tavaliselt 2S.
Oleks ju mõnus 3S-i kasutada nii siin kui seal.
Akude rida riiulis oleks palju väiksem.
Servode ja vastuvõtja toiteks on tavaliselt vaja pinget 5 kuni 6V ja seda on 7,4V aku pealt otstarbekam teha.
Väike näide: 2S akuga tuleb pingelang stabilisaatoril (BEC-il) näiteks/umbes 2V ja voolu on vaja servodele ütleme 3A, siis võimsuskadu BEC-il tuleb 2V x 3A = 6W, mis läheb soojusena kaduma. Kui kasutada suurema pingelist akut (näiteks 3S / 11V) siis on võimsuskadu juba 6V x 3A =18W. 6S aku puhul aga juba 17V x 3A = 51W. See kehtib lineaarse e. analoogstabilisaatori korral.
Impulss alaldiga pole asi nii hull sest suuremalt pingelt võtab selline vastavalt vähem voolu ja akult tarbitav võimsus ei suurene oluliselt. Tavaliselt kasutatakse impulss BEC-i just 3S-6S akuga mudelitel. Samuti võib vilets Impulss BEC tekitada rohkem häireid mis pole vastuvõtjale ja gyrole hea.
Outrage 550 CF PRO
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi
Micro-Quad KK2.0 LCD
Futaba T10CHG 2.4G
PhoenixRC, Hubsan X4
http://www.facebook.com/kopteriklubi