Elektroonilise lülitiga, mida juhitakse mehhaanilisest, regu Jeti Advance 18A sai ka kevadist suurvett tunda ja tulemus oli ootamatu:
Mootoril pole vähemaidki kahjustusi, ESC sai täiesti ise märjast peast endaga hakkama.
Jõudis teenida mind 5 aastat ...
Minu turnigy esc jäi lihtsalt seisma, ja hakkas sellist kriuksuvat häält tegema gaasi andes. Pärast kuivatamist aga töötas ilusti edasi. See oleneb vist sellest kuhu vesi satub?
Mõnikord veab, mõnikord mitte. Üldjuhul siiski lõpeb asi nii nagu "[J]" ja "ussimuna"-l ja kindlast veel ka paljudel teistel on juhtunud. Kõik oleneb sellest, millise skeemiosa vahele vesi satub. Tartsil lühistas vesi skeemi nii, et väljundtransid ei saanud korralikult avaneda ja mikrokontroller hakkas hädakisa tegema. Kui aga vesi läheb vahele nii, et väljundtransid avanevad kõik korraga ja kui akul on piisavalt jõudu, siis juhtubki nii nagu teema esimesel pildil näha. Mootoriga tavaliselt ei juhtu midagi hullu. Tuleb vaid korralikult kuivatada, kui võimalik siis suruõhuga ettevaatlikult, et mähise keerdude vahelt vesi kätte saada ning laagrid määrida ja sõidab jälle.
Aga üldiselt on teada jah, et vesi ja elekter ikka kokku ei sobi. Aga kui siiski juhtub et mudel maandub vette või olgu see kas telefon, fotokas vms, siis ikka esimese asjana AKU KÜLJEST ÄRA. Tõenäosus, et selle asja pärast uuesti tööle saab, on pöördvõrdeline pinge all olnud ajaga.
MihkelP wrote:Mootoriga tavaliselt ei juhtu midagi hullu. Tuleb vaid korralikult kuivatada, kui võimalik siis suruõhuga ettevaatlikult, et mähise keerdude vahelt vesi kätte saada ning laagrid määrida ja sõidab jälle.
Mihkel
Kuidas neid laagreid määrida ? Minuarust on nad kinnised ja hästi ligi
ei pääse. Ja mis tüüpi määre sobib, kuna tegu on üsna kõrgete pööretega ?
Vale määrdega jookseb üldse laiali.
Mudelite laagreid pole ise lahanud aga suurematel kinnistel laagritel käib küljekate suht lihtsalt maha tugeva ja õhukese orgi või noaga. Vesi tuleb kindlasti välja saada, muidu on varsti roostes. Määrimiseks soovitati Kullos ROBBE Metall-laagriõli Nr.5531. http://www.fast-lad.co.uk/store/robbe_5 ... -1914.html
See on 8ml tuubis ja maksis kuskil 100 eeki kanti.
Enamikel lahtivõetavatel laagritel hoiab metall-katet kinni üks peenike C-vedru. Selle saad terava noatera otsa abil kätte. Kusjuures C-vedru ei ole sümmeetriline, ehk siis eemaldada proovi mõlemat pidi. Laagrid pese brake cleaneriga või mõne muu rasvu lahustava ainega. Kõige õigem on eemaldada mõlemad katted ning laager pintsettide peale asetada ning siis pihustada puhastusainet nii, et laager ringi pöörleb. Määrimiseks sobib ideaalselt auto mootoriõli - vali vastavalt "maitsele" või võta auto pagasnikust, 1-2 tilka on piisav kogus.
Kui mootor teeb kõrgeid pöördeid, tasuks neid laagreid aeg-ajalt ikka hooldada ja pesta.