Page 1 of 1
Simu
Posted: Sun Oct 15, 2006 19:26
by elmar
Hankisin endale RealFlightG3. Kuidas saan juhtida klaviatuurilt? Võtad küll menüüst Controller - select controller ja seal on no intelinks found, kellegil töötab klaverilt juhtimine?
Posted: Sun Oct 15, 2006 20:24
by [J]
Klaviatuuriga käib demovariant. Originaal vajab ka originaalseadmeid.
Äkki saaks kuidagi nii, et vähemalt avalikult ei propageeriks piraatlust?
Posted: Sun Oct 15, 2006 20:37
by elmar
[J] wrote:Klaviatuuriga käib demovariant. Originaal vajab ka originaalseadmeid.
Äkki saaks kuidagi nii, et vähemalt avalikult ei propageeriks piraatlust?
heh, ma usun jah, et see on jube piraatluse propageerimine.
Posted: Sun Oct 15, 2006 20:41
by [J]
Posted: Sun Oct 15, 2006 20:41
by elmar
demo mul on olemas jah
Posted: Mon Oct 16, 2006 20:16
by mart
Hei!
Päris pönev see klaveriga juhtimine.
Proovisin just.
Kindlasti saab tunde kätte, kuidas ilma juhtimiskogemusteta startimine ja ..... edaspidine välja näeb.
Ma ei osak arvata, millise effekti see klaveriga harjutamine anda vöiks, selles faasis soovitaksin proovida mönda vabavara simulaatorit, FMS... , mida ikka puldiga juhtida vöimalik oleks. Selleks vajaliku juhtme saab ise joota, vöi joota lasta, vöi siis hoopis helikaardi abil......
Kes ikka tösiselt asja vasta huvi tunneb, sellele soovitaks ikka "Reflex"´i.
Minu arvates üks parematest, kindlasti helikopteri tarbeks.
Simulaatori eesmark on treenida reflekse, pool lennutamisest toimubki automatselt, reflekside abil, eriti kriitilistes seisudes.
Mart.
Posted: Mon Oct 16, 2006 20:38
by lauri
Huvitav võrdlus lõi pähe... autokoolis hetkel vist kohustuslik minimaalselt 40x45minutit sõiduõpet + teooria ja platsisõit. See teeb siis kokku 1800min ehk 36h. Selle ajaga saavad vähesed autosõidu piisavalt selgeks, et eksamid ära teha.
Paljud meist on viitsinud harjutada 36h simulaatori peal... või kaua kulub, et 36h õhus täis saada
Ja lisaks sellele on lennuki või helikopteri juhtimine tunduvalt keerulisem.
Posted: Mon Oct 16, 2006 20:43
by Kristjan
Jah, aga pane nüüd kahe meetrise vahega kaks posti platsi peale püsti, piloot seisab 10 meetrit eemal ja käse tal nüüd sealt vahelt otse läbi lennata, siis tagurpidi, külg ees, siis inverted jne... ja siis veel piruette tehes ka
...
...kahe meetri kõrgusel +- 10 cm
K.
Posted: Mon Oct 16, 2006 20:54
by mart
Pönev vördlus.
Mudelil üks suur eelis- seal ei istu keegi sees ja önneks ei lennutata linna kohal.
36 tundi
on töesti päris palju, kui minuteid kokku lugeda.
2005 aastal sain kindlasti need tunnid täis, olin pea iga päev platsil ja tegin ca 7 starti elektriplaaneriga päevas. Tulemuseks seis, et soodsatel tingimustel oleks julgenud mudelit kätte maandada, 3.3m tiiba ja ca 2.4Kg kaalu.
Sellel aastal olen vast üldse teinud 20 starti ja ühel vöistlusel ka ca 4..5 m körguselt mudeli varingusse saanud maandumisel. Tulemuseks kleepimine ja hiljem uus tiiva keskosa.
Kui refleksid ikka pidevat koolitust ei saa, siis ununevad ka kiiresti.
Mart.
Posted: Mon Oct 16, 2006 21:43
by lauri
Kristjan wrote:Jah, aga pane nüüd kahe meetrise vahega kaks posti platsi peale püsti, piloot seisab 10 meetrit eemal ja käse tal nüüd sealt vahelt otse läbi lennata, siis tagurpidi, külg ees, siis inverted jne... ja siis veel piruette tehes ka
...
...kahe meetri kõrgusel +- 10 cm
Kui keegi on Discovery kanali pealt saadet "Remote Madness" juhtunud nägema, siis suhteliselt titulleeritud kopteripiloodid on seal ikka väga erinevalt esinenud. Üks suutis kaks kopterit paari tunni jooksul vastu "takistusraja" posti rootoriga lennata. Väljakutsed tunduvalt nõrgemad, kui Kristjani "pakutud"...
Posted: Mon Oct 16, 2006 22:11
by Ropka
täpsemalt siis Discovery Science pealt?
mina seda kahjuks ei näe...kuigi tihti on öeldud et kule vaata mis käib
aga ilma harjutamata pole keegi meistriks saanud
asi peab huvitama ka....ja väga
Posted: Mon Oct 16, 2006 23:27
by [J]
Kui refleksid ikka pidevat koolitust ei saa, siis ununevad ka kiiresti.
Minu kogemus on, et taastuvad ka kiiresti. See tähendab, et tuleb end uuesti õigeks hetkeks vormi ajada.
Kunagi püüdsin uurida, palju rahvusvaheliselt konkurentsivõimelised inimesed aastas trennivad. Sain aastas vähemalt 500-800 lendu.
Eestis on 4 head kuud (mai, juuni, juuli, august) - s.o. 120 päeva.
Seega 7 lendu päevas või 14 ülepäeva.
Posted: Tue Oct 17, 2006 10:29
by mart
Eestis on 4 head kuud (mai, juuni, juuli, august) - s.o. 120 päeva.
Eesti kliima pole ka mootorratturitele parim....
2005 aastal alustasin lendamist juba veebruari algul, viimased lennud tegin novembri keskel. Jöulude ja aastavahetuse ajal ei lennutanud, olin Tartus. Nädala sees sai öhtuti ca 1.5..2 tundi platsil oldud, mis ka elektrikaga keskmiselt ca 7 starti andsid, nädalavahetus pikemalt.
Sportlikult parim tulemus oli 20 starti plaaneriga päevas, 15m kummi ja ca 40m jöhvi. Sellise katapuldiga sai mudeli ca 85..100m peale. Öhtul hea tunne, et ikka miskit tehtud sai.
Minu kogemus on, et taastuvad ka kiiresti
On öige küll, kuid et roostet välja saada peks ikka möned stardid tegema.
Mart.
Posted: Tue Oct 17, 2006 18:20
by [J]
Taastumise all ma mõtlesin oma kümmekond trenni vähemalt. Korralikum taastumine veel oluliselt rohkem. Point, et uuesti ei pea sihikindlalt ja ÕIGESTI aastaid harjutama.